LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] invoer autohulp

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
lynnet

invoer autohulp

Ongelezen bericht door lynnet »

Bij het invullen van de gegevens van autohulp vind ik het kopje 'regelmatige bestuurder' wat onduidelijk. Vooral als de eigenaar van de auto niet de regelmatige bestuurder is. Welke vragen gelden onder dat kopje voor de regelmatige bestuurder en welke voor de eigenaar???? Dus samengevat. Wat moet er van de regelmatige bestuurder nu precies ingevuld worden.

Eddy10

Re: invoer autohulp

Ongelezen bericht door Eddy10 »

Bij het invullen van de gegevens voor autohulp (verzekeringen) vraag ik mij af waarom een t.v. programma gebruikt maakt van het programma van "Independer", want zo onafhankelijk is deze wbsite dus niet. Independer is een gewone tussenpersoon. Als proef heb ik gewoon mijn eigen uto gebruikt met het AEGON Vp + pakket. Deze heeft als grote voordeel dat bij total loss geen dagwaarde, maar vervangingswaarde wordt uitgekeerd. Maar bij de 5 goedkoopste verzekeringen staat niet als nummer 1 polis Direct. Die is ongeveer EUR 20 goedkoper dan die van Independer.

Radar
Site Admin
Berichten: 5511
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: invoer autohulp

Ongelezen bericht door Radar »

Wederom het dringend beroep om vóór het openen van een nieuw topic te zien of er al een onderwerp bestaat waarop u kunt reageren

U kunt hier verder discussiëren:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16469

Vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Gesloten