LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Vanochtend om 06.30 uur kon ik wél mijn saldo lezen, maar de mutaties van gisteren niet zien. Dan ga je dus twijfelen aan de juistheid van dat saldo.

IK kan dan nog - na 0700 uur - Girotel kijken. Maar dat girotel niet meer beschikbaar is voor 'nieuwkomers' (of terugkeerders...) is idd iets wat ik zeer incorrect vind, zolang MijnPostbank.nl zo slecht functioneert!

Ik heb nu al diverse mailtjes van MW. Cats, manager klantenservice waarin staat dat het inderdaad niet goed gaat, dat eraan wordt gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen maar dat nieuwe Girotel helaas niet tot de mogelijkheden behoort.

Charger
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jun 2004 10:36

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Charger »

Nu met de aankomende vakantie periode, valt het mij op dat,
er volgens mij gewoon veel te weinig server capaciteit is bij mijn postbank.
Regelmatig kan je maar half of helemaal niet binnenkomen,
en als je dan al binnekomt is het nog maar de vraag of het lukt om een overschrijving te doen want ook dit is al een paar keer met een sorry bericht geeindigd.

Mijns inziens zal de postbank haar server capaciteit moeten verhogen om in ieder geval de grote pieken beter te kunnen opvangen.

Steenbok
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 jul 2004 12:52

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Steenbok »

Helemaal met u eens mij lukt het ook niet.

MAXIEM

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door MAXIEM »

:evil: De bereikbaarheid van Mijn Postbank is inderdaad superslecht. En geld overschrijven van de ene naar de andere rekening van jezelf gaat zo langzaam als een postkoets in 1845. De klantenservice belooft veel (al vanaf 1-3-04) maar er verandert niks. Denk dat ik maar een andere bank ga zoeken.

rudolfo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2004 15:06

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door rudolfo »

Even iets anders:

Sinds maart heb ik mij ook aangemeld voor Mijn postbank.nl.
Het is dan noodzakelijk de algemene voorwaarden te accepteren.

In artikel 3.1 wordt voorgeschreven dat de gebruikersnaam en het wachtwoord op generlei wijze schriftelijk noch elektronisch mogen worden bewaard of opgeslagen.
Is iedereen het hiermee eens? En houd men zich daaraan?

Realiseerd men zich wat de gevolgen kunnen zijn indien men bij het inloggen de gebruiksnaam elektronisch bewaard?
Bij geschillen heeft men geen poot om op te staan!
Of het moet zijn dat de Postbank zelf zijn eigen voorwaarden niet kent.

En dan de kosten:
Men promoot het gebruik door te stellen dat mijn postbank gratis is.
Maar voor hoelang? Zie art. 8.1 Postbank is bevoegd ...... onmiddellijk kosten en provisie in rekening te brengen.................
Dus bij voldoende opzeggingen van girotel.........................juist ja

Opheldering bij klantensercive heeft na diverse e-mails geen standpunt van de postbank opgeleverd ondanks beloften binnen 5 werkdagen te antwoorden danwel zo spoedig mogelijk te reageren.

Voorlopig maar even blijven giotellen want vooralsnog heb ik besloten mij niet voor de betaalfunctie aan te melden
De overstapservice naar een andere bank of inderdaad weer het bekende handwerk lijken mij goede alternatieven, zeker nu ik lees over de storingsgevoeligheid.

Postbank gebruiker

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Postbank gebruiker »

Ik ben een zeer tevreden mijnpostbank.nl gebruiker. Een enkele keer komt het wel eens voor dat ik even moet wachten voordat ik erin kan. Maar ik heb verder geen problemen. Ik denk dat de mensen die hier klagen gewoon te weinig geduld hebben.

Henk_Veldman

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Henk_Veldman »

Wanneer komt dit onderwerp in het programma van Tros Radar?..

De postbank moet eens worden aangesproken, want blijkbaar (aan de reacties te zien) zijn er erg veel mensen die problemen met postbank.nl hebben..

Vandaag, lukt het mij om in te loggen.. maar wanneer ik mijn rekening wil bekijken, krijg ik een foutmelding. (vanaf 10:00 uur om de 15 minuten geprobeerd tot 11:15)

OJA!: even een berichtje aan de 'postbank gebruiker' boven mij
Deze gebruiker zegt:
"Ik denk dat de mensen die hier klagen gewoon te weinig geduld hebben."
Ik kan u garanderen dat ik al geruime tijd problemen heb met Postbank.nl en zeer geduldig ben. Ik probeer het steeds weer met de Postbank.nl.. Ik heb zelf 9 jaar ervaring in de ICT, dus ik denk dat ik wel kan inschatten dat de problemen zijn.

Ik wil graag wel eens een trace route op uw ipnummer uitvoeren.
Ik ben benieuwd of ik dan bij de postbank uitkom! :lol:

Groet,

Een zeer geduldige postbank.nl gebruiker.

Stella

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Stella »

Ik denk dat de mensen die hier klagen gewoon te weinig geduld hebben.
"

Mijn Postbank.nl functioneert gewoon bedroevend slecht en dat heeft absoluut niets te maken met "te weinig geduld van de postbankklant".
De Postbank zou zich schamen!

Hans4u

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Hans4u »

Dag mensen!,

Wat is "te weinig geduld" bij de postbank?:


Foutmelding


Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten.

Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

....Tja, het is weer eens raak..
Stella, ik ben het helemaal met je eens!...

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

nu net om 11.53 geld overgemaakt weer gelukt net als gisteren ik begrijp niet waarom het mij wel lukt ,een enkele keer duurt het wat langer maar meestal gaat het vrij vlug ,o ja ook ik had girotel hiervoor en had alleen in het begin bij postbank.nl last dat ik er niet in kwam.

Gerrie

hans4u

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door hans4u »

Beste Gerrie,

Dit is de melding van 12:05 :

Wegens drukte minder goed bereikbaar

Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds .

U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, Postbank AEX Sparen, E-go


Ik kan er weer niet in!!
Ja, mij lukt het af en toe om wat geld over te maken maar 8 van de 10 keer kom je er gewoon niet in!. Slechte service van de Postbank...!

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Hans4u, ik snap er echt niet van ,het is geen fabel of mee praten ,het gaat bij mij 9 van de 10 keer goed,dus waar licht dat aan?

gr Gerrie

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Voor gebruikers van mijnpostbank.nl die geen breedbandaansluiting hebben, maar inbellen met een telefoonmodem is het helemaal een (financiële-) ramp.
Torenhoge telefoonrekeningen en alleen maar ergernis.

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Gerrie: Misschien ligt het aan het tijdstip? Ik ga meestal 's ochtends rond 06.30 (dus drukte zal het niet zijn!) en dan is het nogal eens fout.
Ook eens een keer een heel weekend.

Henk Veldman: Ik had ook al een reactie klaar op die flauwerik die veronderstelt dat wij alleen een beetje ongeduldig zijn, maar die heb ik bni weggeklikt. Jouw gis dat het een postbankmedewerker is, is fout, want mevrouw Cats, manager klantenservice geeft volmondig toe dat het niet werkt zoals het zou moeten werken. Het zijn kinderziektes.
Maar niet iedereen heeft Girotel! Je kunt geen nieuwe Girotel meer krijgen!

Mijn dochter wil GRAAG BETALEN voor Girotel, maar het KAN NIET.

En dat vind ik stijlloos! Ik ben ook van mening dat dit in TROSRADAR moet, maar hoe bereik je die lui? Ze kijken nooit op het forum. Zelfs de censuur is hier electronisch.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben bij mijn postbank.nl op alle uren van de dag of nacht net hoe het mij uit komt . Gerrie

vinito

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door vinito »

Ook ik ging me er aan storen, weer geen vebinding met de Postbank.
Toen ging ik naar m'n andere Pc, met als besturingssysteem Windows 2000, en ja hoor hier geen problemen, en dat via dezelfde adsl verbinding. toen weer terug naar m'n Windows XP computer, dit kan het toch niet zijn. Na het opschonen van de tijdelijke internet bestanden en cookies deed deze pc het ook weer. Dus schoon je Pc op en probeer het
nog eens, ik heb het idee als je te veel aan het surfen bent geweest dat het Postbank programma te veel rotzooi op je Pc tegen komt waardoor hij probleme geeft.

celentano

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door celentano »

Postbank is inderdaad erg slecht. Nieuwe sote slecht bereikbaar. Ja zelfs gisteren, tijdens WK finale geen bereik omdat het zg. te druk was.....
Hun afdeling effekten kent al meer dan 1 jaar hetzelfde probleem. Wanneer er via internet geen verbinding mogelijk is ( meerdere malen per week ) moet alles via telefoon die dan overbezet en dus in gesprek is. Gevolg je kunt je effekten niet kopen/verkopen terwijl je ze duurder of juist goedkoper ziet worden.
Hopeloos gewoon.
Ooit heb ik eenklacht ingediend over de wijze waarop ik te woord gestaan werd. Na bijna 3 weken bleek dat ze zelf in de veronderstelling waren dat elk gesprek opgenomen werd maar dat dat in werkelijkheid helemaal niet gebeurde.
Afhandeling klacht dus onmogelijk en zo nog veel voorbeelden meer..

jannieheetik.nl

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik.nl »

de melding van Dinsdag 5 juli om 6.55 uur was:
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten.

Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

@ VINITO:

Wat jij vertelt geloof ik, alleen heeft jouw besturingssysteem hier niks mee van doen en het opschonen van je PC nog veel minder.

Dit heet PUUR TOEVAL! De ene keer doet ie het en de andere keer niet.

Charger
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jun 2004 10:36

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Charger »

Vanwege de herhaaldelijke slechte bereikbaarheid is het mischien een idee om even een klacht te sturen aan [email protected]
met daarin het verzoek om de servercapaciteit te vergroten.

Ga voor je dat doet eerst even naar het knopje testpannel van radar en je ziet links boven het testpanel logo.
Druk rechter muistoets en sla het plaatje op, je kan dit dan plakken in je mail of standaard als handtekening mee laten gaan.

Gesloten