LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gekke henkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2003 16:15

DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door gekke henkie »

Hieronder volgt een opsomming van feiten (dat is iets waar u nog nooit van gehoord heeft mevrouw Heksenberg) waaruit blijkt dat dexia aan het winnen is, maar door het leugenachtige optreden van tros radar en de struisvogelpolitiek van enkele zogenaamde gedupeerden is dit in tegenstelling tot de realiteit helaas nog niet tot iedereen doorgedrongen:

1. Dexia zou geen mensen dagvaarden; ze zouden bang zijn.
Uitkomst: Dexia dagvaart iedereen en is nergens bang voor.
2.Hierna zou dexia in ieder geval geen eega-leasers gaan dagvaarden.
Uitkomst: dexia dagvaart ook eega-leasers en is nergens bang voor.
3. de rechtszaken tot nu toe;
-de stichtingen willen weer praten
uitkomst: de stichtingen staan blijkbaar juridisch minder sterk dan eerst groot verkondigd. Dexia wil overigens niet meer praten; haar sterke juridische positie lijkt dus wel te kloppen.
-het eerst kort-geding is uitgedraaid op een megaoverwinning voor Dexia
Uitkomst: zie jur. positie, Hierna geeft antoinette haar scheve kijk op de zaken en ontkracht de rechterlijke uitspraak. Sinds wanneer staat Antoinette boven de rechter?????
-Parlement is monddood door Dexia. Dexia bepaalt of het onderzoek openbaar mag worden. -Dexia gaat ondanks allerlei oproepen en 'dit doen ze vast niet'gewoon door met incasseren en dagvaarden. -er is nog geen uitspraak die dexia het laatste jaar heeft verloren; alle dagvaardingen moeten betalen
-de tros komt met een herhaling van oude feiten en nuanceert deze totaal niet (paniek die zou heersen bij Dexia heerst blijkbaar bij de Tros); zie als voorbeeld de verkoopkoersen waar plukker terecht op heeft gewezen
-parlement wil voorbij aan europese regels: WAT EEN ONGELOOFLIJKE DOMHEID; DIT KAN NIET (DE EU ZAL EEN GIGANTISCHE BOETE OPLEGGEN ALS DEXIA HIER OP WIJST, HETGEEN ZIJ ONGETWIJFELD ZAL DOEN).
-ZE HEBBEN WEER EEN NIEUW PRODUCT OP DE MARKT GEBRACHT; HOEZO WEG UIT NEDERLAND.
ETC, ETC, ETC
BLOK HOUDT ZICH KOEST EN TERECHT MET AL ZIJN EERDER GESPUIDE LEUGENS WELKE IK HIERBOVEN HEB ONTKRACHT ZOU HIJ EEN BLUBBERFIGUUR SLAAN.

SUCCES, MET 0% KANS OP SUCCES!!!!! :D

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door Mario »

Ik moet toegeven dat je dus niet gekke henkie bent. 8) :shock:

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door Hannes »

Hoe heet dat syndroom van je ????????????? En wat ga je er tegen doen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hannes

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door Hannes »

Reageer eens ?

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Als dit zo zou zijn m dat dexia sterk staat in de procedure waarom dan afzien van juridische stappen in hun aanbod. Waarom de zaak tegen de verkoper.

Ga buiten spelen met die andere henkies het is mooi weer.

Ron
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 okt 2003 23:39

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door Ron »

Gekke Henkie,

Naar aanleiding van uw feiten, nodigt u mij uit om te reageren. Ik zal langzaam typen, zodat u het goed kunt lezen en begrijpen.

1. Ik heb geen kennis gekregen over dit feit. Als u het forum goed leest, ziet u dat een ieder op de hoogte is dat Dexia gewoon dagvaardigingen uit laat gaan. Mijns inziens is hier geen discussie over. Ik snap uw feit dan ook niet.
2. Ook kunt u op het forum voorbeelden vinden, waarbij Eegaleasers worden gedagvaard. Ik snap uw feit dan ook niet. Het is namelijk geen feit.
3. De Stichtingen willen weer praten. Dit is logisch omdat de adem van de leden van de stichting minder lang is dan die van Dexia Bank Nederland BV. U bent verkeerd geinformeerd dat Dexia Bank Nederland BV niet wil praten. Alleen laat de Stichting zich niet chanteren dat de rechtzaak die de stichting heeft aangespannen moet worden ingetrokken. Staat Dexia Bank Nederland BV wel zo sterk als u denkt? Waarom moet de rechtzaak dan ingetrokken worden? Waarom moeten de mensen die het aanbod accepteren of de hardheidsclausule aanvragen afzien van hun juridische positie tegen Dexia Bank Nederland BV?. De sterke juridische positie van Dexia Bank Nederland BV lijkt dus niet zo sterk. Voor uw algemene ontwikkeling meld ik u dat een kortgeding geen goede aanpak is om een dergelijk ingewikkeld probleem aan de rechtbank voor te leggen. Het spoedeisende karakter is namelijk niet aanwezig. Bij voorbaat was het een verloren zaak. In een bodemprocedure weet ik het nog zo net niet.

Antoinette staat niet boven de rechter of de wet, maar Dexia Bank Nederland BV schijnbaar wel. In een rechtzaak met een gedupeerde voert Dexia Bank Nederland BV aan, dat zij meent een belangrijk deel van de gedragsregels voor effecteninstellingen (in 1999 door de AFM vastgelegd) niet na te hoeven leven. Die gedragsregels acht Dexia Bank Nederland BV ‘niet verbindend’ en ontberen een wettelijke basis. Daarom zou Dexia Bank Nederland BV geen risicoprofiel van haar aandelenleaseklanten hoeven op te stellen en zou Dexia Nederland BV niet hoeven te voldoen aan de zorgplicht die eist dat de bank van haar leaseklanten weet wat hun financiële positie, beleggingservaring of beleggingsdoel is. Het verweer van Dexia Bank Nederland BV verhevigt het geschil dat de bank heeft met de AFM over de zorgplicht en verklaart waarom de bank geen ontheffing vraagt bij de AFM van de saldibewakingsplicht voor leaseklanten. Waarom ontheffing vragen van iets dat niet van toepassing is. In mijn optiek neemt Dexia Bank Nederland BV niet haar verantwoordelijkheid door haar veroorzaakte of overgenomen problemen fatsoenlijk op te lossen. Ondanks dat het financiele debacle voor Dexia Bank Nederland BV groot zal zijn, mag het niet zo zijn dat de bankwereld wordt beheerst dat clienten“af moeten zien van juridische procedures tegen Dexia Bank Nederland BV” en met groot machtsvertoon incassobureau’s er op uit worden gestuurd, om eventueel nog aanwezig geld op te halen, ondanks dat de contracten waar het om gaat buiten rechte ongeldig zijn verklaard. Wanneer dan enerzijds de regels van de AFM met betrekking tot de zorgplicht voor de rechtbank ter discussie worden gesteld en anderzijds dankbaar gebruik is gemaakt van een door AFM verleende effectenvergunning om de gewraakte contracten aan de man te brengen, zijn we op een punt beland dat mijns inziens de integriteit van een bank ter discussie kunnen stellen, en de grens van het toelaatbare is bereikt. Ook de AFM en de Nederlandsche Bank weten dit. De discussie is inmiddels op gang gekomen of de bankvergunning niet dient te worden ingetrokken.

Ik heb niet kunnen constateren of Dexia Bank Nederland BV de politiek monddood heeft gemaakt. Als het parlement bepaalt dat het rapport openbaar wordt gemaakt, wordt het gewoon openbaar gemaakt. Daar doet niemand wat aan, ook Dexia Bank Nederland niet. Indien ze tegen openbaring wel bezwaar maken, hebben ze iets te verbergen. Het is mij en u niet bekend of Brussel een gigantische boete aan iemand oplegt. De politiek wil graag deze boete betalen, wanneer het debacle dan opgelost is. Niet speculeren over iets wat niemand weet, er is namelijk nog nooit een boete voor dit feit uitgedeeld. Om uw algemene ontwikkeling bij te schaven, meld ik u dat de aangevochten zorgplicht (zie vorige alinea) een belangrijk deel uit dit rapport is.
Het is inderdaad zo dat de uitzending van Tros Radar voornamelijk een collage was van oude feiten. Deze oude feiten staan echter nog als een paal boven water, waardoor er dan ook niets te nuancieren viel. Uw feiten zijn echter bijna van tafel afgeveegd.

Dexia Bank Nederland BV kan wel een nieuw produkt lanceren, maar u maakt mij niet wijs, dat gezien de affaire die loopt er ook maar iemand in Nederland is, die nog maar iets bij Dexia Bank Nederland BV afsluit. Dan moet je echt gekke henkie zijn!!!!!!!

Hoe het Dhr. Blok is vergaan verzoek ik u aan Piet te vragen en zelf geen conclusies te trekken. Ik denk dat Dhr. Blok er nu warmer bij zit dan menigeen denkt.

Ron
Laatst gewijzigd door Ron op 19 okt 2003 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door croosjes »

het lijkt mij dat als je iets binnen kan halen dat je dat doet,voordat de fouten die dexia zelf en(legiolease)lego gemaakt heeft in het verleden.Juist met alles wat je hebt en mogelijkheden het naar binnen haald.Tot het moment van de waarheid en dan zullen ze bloeden dexia voor de actieveteiten die ze verricht en aangegaan zijn.Een bedrijf met zoveel kennis die zo overnamen doet zegt algenoeg en die kennis en achtergronden hebbende kleine beleggers(gedupeerde)niet ,en trouwens je ziet het ook weer terug in het AFM rapport die hun alleen kennen vrgr.andre de croos.Bedoeld voor gekke henkie

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 18 Oct 2003 10:54 door aert0001


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 18 Oct 2003 10:51 door aert0001


--------------------------------------------------------------------------------

EFM moet beleggers winst uitkeren,

Beleggers hebben in totaal meer dan een miljoen euro geleend aan EFM
Die op haar beurt hoge rendementen voorspiegelde.
Volgens de advocaat van de gedupeerde investeerders zijn enkele van hen daarbij in financiële moeilijkheden geraakt.
Vrijmoed eigenaar van EFM wees de beschuldigende vinger naar een tussenpersoon welke onvoldoende op de grote risico’s van de beleggingen zou hebben gewezen.
Ook zou hij niet hebben verhinderd dat mensen met geleend geld gingen beleggen.
Wat daarvan zij, doet aan Vrijmoeds verplichting tot betalen niet af stelt de rechtbank te Breda vast.
In geval van nood is Vrijmoed zelfs prive aansprakelijk stelt de rechtbank
EFM en Vrijmoed dienen accountants aan te tonen hoe de ingelegde gelden zijn belegd.
Enkele beleggers hadden daar vraagtekens bij.
------------------------------------------------------------------------

Artikel is uit de krant van zaterdag 18-10-2003
Prettig weekend Ton

Naar boven

Naar boven

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door aert0001 »

Winnen, verliezen, wie wint er ??
In deze hele onfrisse situatie zijn er alleen verliezers hoe je het ook wilt bekijken en hoe hoog je IQ ook is.
Dat is toch ieder duidelijk??
Dexia, gedupeerde allemaal losers one way or the athor' Het kost beide partijen enorm veel.
Maar je mag zoals Dexia heel agressief doet nooit alleen maar naar de ander wijzen.
Ton :cry:

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door m.de.w »

Gekke henkie,

Ik gedupeerde weet hoe ik bedonderd bent,door Legio lease(Dexia)(kempen&Co).
Ik weet dat we gaan winnen,Legio lease heeft gelogen,bedonderd en bedrogen.
De waarheid komt ten boven hoe dan ook,liegen heeft geen zin de waarheid komt hoe dan ook.

En wat je over antoinette hertsenberg vertelt,zei heeft alleen maar het beste voor ons.
En waarom zegt DEXIA dat ze een kat in de zak hebben gekocht,Dexia wil er zelf ook van af ze zien nu dat ze AFVAL hebben gekocht van AEGON.

En GEKKE HENKIE het is weer zondag avond het is weer tijd om naar je kamer te gaan(isoleer cel). :!:

Produckten verkopen aan concumenten moet eerlijk gebeuren en niet verzwijgen dat je eigelijk een lenig hebt.
Mij is vertelt"wilt u sparen voor later" geen risico gegarandeerd je in leg terug WINSTVERDRIEDUBBELAAR.
Het is gewoon een maffia bende DEXIA (legio lease) gewoon mensen bedonderen en zelf lekkker veel geld verdienen,eerlijkheid duurt nog steeds het langst.
Ook al zwijgt DEXIA en ze gaan maar door met incasso`s maar de tijden gaan keren als wij door de rechter ingelijk worden gesteld,dan komt mijn rekening mijn inleg 20.000 euro plus rente plus schaden die ze mij en mijn vriendin hebben aangedaan.

Droom maar zacht verder :lol: :!:

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door onnozel »

Het is natuurlijk niet geheel Dexia die fout zit. Iedereen zag geld dus ook Dexia.

Onnozel hoezo onnozel.

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door m.de.w »

Tuurlijk dacht DEXIA dat ze op deze produckten geld gingen verdienen,maar niet met leugens zo ben ik er ingetrapt.

Want als ze NORMAAL tegen MIJ hadden vertelt:zonder leugens en in het NEDERLANDS.

WILT U SPAREN,(natuurlijk wil ik sparen voor later),HONDERD GULDEN PER MAAND OF MEER,(ja),MAAR DIE HONDERD GULDEN DIE JE GAAT SPAREN IS RENTE EN WE GAAN EVEN 15.000 GULDEN PER JAAR OP JOU NAAM LENEN EN DAAR BETAALD U RENTE OVER EN JE KAN DIEP IN DE STRONT ZAKKEN WANT JE BELEGT MET GELEEND GELD....DUS U KAN VEEL GELD KWIJT RAKEN EN U KRIJGT EEN TOETSING BIJ DE BKR EN U KAN DE KOMENDE 10 JAAR GEEN HUIS KOPEN.

LIJKT U HET WAT........... :idea:

Wat dacht u meneer KLETS KOEK koek dat ik JA IK WIL had gezegt!!!!!! doe er gelijk 4 !!!!!!!!!!!!!!


Het lijkt mij duidelijk dat Meneer DEXIA heel even goed achter zijn oren moet krabben om hier even een goed antwoord op te geven.
Ik en al die andere mensen ZIJN ZO belazerd en niet anders.
En ga mij niet vertellen dat er dan nog mensen zijn die Ja doe mij maar zo,n pakketje.
Hoe lang moeten we nog op deze manier verder gaan,we moeten weer met zijn alle weer naar het binnen hof en door gaan met protesten het vuur moet heet blijven.

Protesten moeten via TROS RADAR op TV aangekondigt worden dat iedereen er van af weet..

ik ben het zat

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door onnozel »

Hoe zo zat ? Te diep in het glaasje gekeken :D

Onnozel

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door m.de.w »

nee meneer onnozel,

Ik ben het zat van dat lange wachten,wachten op de waarheid die op tafel moet komen.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door onnozel »

Gaat ook wel gebeuren het duurt idd te lang geduld is een schone zaak.

Onnozel en ik ben een zij.

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door elende »

Beste mensen,

Alles wat er gelezen, gereageerd geadviseerd enz. wordt, is uiteraard nuttig. Er zijn inmiddels tips, adressen, waarchuwingen etc. gegeven alsmede voorbeeld-brieven, aan Dexia en de GGN geplaatst op dit forum.
Ook zijn inmiddels klachtbrieven van GEDUPEERDEN (leest je het goed gekke Henkie en Luke ??) naar Dexia, GGN en diverse politieke partijen enz. gemaild.

Zoals jullie ook weten staat de politiek enz. achter de mening van alle belanghebbenden diverse stichtingen alsmede TROS-RADAR en terecht !!!!. Dit betekent in mij optiek, dat iedereen van hoger hand die hier achter staan, ook niet de eerste de beste zijn (anders waren zij er niet eens aan begonnen.
Dus voor mijn gevoel moet dit absoluut een signaal naar Dexia en andere aanbieders zijn.

Alle mails geplaatst op het forum geeft dus ook een steeds grotere bekendheid en openheid, en ik denk dat dit voor DEXIA nou niet bepaald een beste reclame is om haar (eerlijke?????)produken nu en in de toekomst aan de MAN te brengen (dus ook de vrouw hoor Dexia??) als je tenminste op langere temijn kijkt.

Nogmaals mensen laat je dus niet intimideren en zeker niet ontmoedigen door bepaalde figuren via dit forum.

En tot slot zou ik aan allen willen suggeren, eens grote protest advertenties te plaatsen in de Landelijke Dagbladen om op deze wijze de oneerlijk claims die Dexia , en mede names haar door GGN, nog eens extra onder de aandacht van het publiek, politek enz te brengen. Deze nieuwsbladen worden nl. ook in het buiteland gelezen dus ....!!
Wellicht is er iemand met een journalistieke achtergond die weet hoe je zoiets kunt aanpakken????
Laatst gewijzigd door elende op 19 okt 2003 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door m.de.w »

Sorry,

Mevrouw onnozel :wink:

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door onnozel »

Geeft niets hoor we zitten allemaal in het zelfde bootje :wink:

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door Sonja »

ALS DEXIA ZELF AEGON DAAGT ,

DAN VRAAG IK MIJ AF,


WIE IS ER NU FOUT....

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: DEXIA IS AAN DE WINNENDE HAND EN WEL HIEROM:

Ongelezen bericht door onnozel »

Dexia natuurlijk. En Aegon is de uitvinder dus die zitten ook fout. Zal nooit togegeven worden in dit corrupte land. Te veel belangen.

Onnozel

Gesloten