Groupon
Uitzending 24-10-2011

Groupon

24-10-2011

Op de website Groupon kun je kortingsbonnen vinden voor vrijwel alles: van een hotelovernachting tot rijlessen tot een borstvergroting. Tegelijkertijd met het bedrijf, groeit echter ook het aantal klachten. Wanneer je ontevreden bent met een deal die via Groupon is gekocht, dan val je als consument vaak tussen wal en schip.

Speciaal voor gedupeerde van Groupon heeft mr. Pim de Vos een aantal voorbeeldbrieven geschreven de u naar uw situatie kan aanpassen.
U kunt ook contact opnemen met Groupon via infogrouponnl of via telefoonnummer 020-4350369

Voor meer informatie kunt u hieronder het achtergrondartikel lezen.



Reacties

Melding verstuurd


De reactie is gemeld. De redactie neemt deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Melding versturen mislukt


De klacht kan helaas niet in behandeling genomen worden.
De reden hiervoor:


Vul het klachtenformulier volledig in, dan wordt deze zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.

Reactie melden





  1. Geef aan waarom bovenstaande reactie ongepast is.

Meld dit bericht
Jefferson 06-10-12 16:53:

Gelukkig is er nieuwe site bonxl waar je achteraf betaalt aan de ondernemer. In plaats van vooraf bij Groupon. Hierdoor heb je geen ellende meer. Voor ondernemers zijn ze nog gratis ook, omdat ze geen commissie hoeven te betalen.

Meld dit bericht
CMM 01-11-12 16:16:

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Éénmaal was de antislipschool na aankoop failliet gegan en kreeg ik keurig binnen twee weken het totale aankoopbedrag terug, met excuses. Verder heb ik geld (minus €1,50admin.kosten) teruggekregen van een voucher dat ik niet voor de uiterste datum had gebruikt.
Kortom, er mag naast alle klachten best wel eens iets positiefs gezegd worden!
mevr.Schuurman

Meld dit bericht
jan verstegen 02-11-12 16:26:

koop al 2 jaar bonnen bij groupon, de bonnen betreffende restaurants zijn altijd goed geweest, niets mis mee (1x gehad dat het restaurant pas na een half jaar gereserveerd kon worden en deze ook terug gestort gekregen). producten word wel een hoop mee gesjoemelt, ECHT zilveren oorbellen met swarovski kristallen waren gewoon ontzettend nep, niet echt zilver volgens de juwelier, nog altijd niet duur, maar wel nep. Nu ook een bon voor winterbanden, blijkt de opgegeven site door groupon de site voor autozaken te zijn, en niet voor particulieren. uiteindelijk in mijn geval nog wel goedkoper dan ergens anders, maar een verschil van 150 euro (na overleg, anders 200).

Dus restaurants is niets mis mee, producten zijn wel een heel grote gok.

Meld dit bericht
Loockx Eugenie 02-02-13 12:18:

ik heb bij groupon een groupon voucher gekocht voor het restaurant ;Bonten Os.
Bij het telefoneren krijg ik een infonummer en kan dus geen afspraak maken!
Wat gebeurt er met dit Restaurant?. Graag een antwoord van Groupon

Meld dit bericht
Alida de jong 25-09-13 20:09:

ik heb hele goede ervaringen ook bij high tea