Douche: Beekwilder
Uitzending 10-09-2012

Douche: Beekwilder

10-09-2012

Mevrouw Bartels van Stichting Dolphinmotion heeft opblaasdolfijnen nodig als promotiemateriaal. Ze bestelt er drie bij het Amsterdamse bedrijf Beekwilder. Bij levering blijken twee van de drie dolfijnen mankementen te hebben. Hoe reageert Beekwilder?



Reacties

Melding verstuurd


De reactie is gemeld. De redactie neemt deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Melding versturen mislukt


De klacht kan helaas niet in behandeling genomen worden.
De reden hiervoor:


Vul het klachtenformulier volledig in, dan wordt deze zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.

Reactie melden





  1. Geef aan waarom bovenstaande reactie ongepast is.

Meld dit bericht
Toon Mikuska 10-09-12 16:30:

Beekwilder vervangt de dolfijnen kosteloos.

Meld dit bericht
Frits Hendriks 10-09-12 17:01:

Ik denk niet dat Beekwilder moeilijk gaat doen.

Meld dit bericht
Anouk Bloemers 10-09-12 17:13:

Natuurlijk worden ze kosten loos vervangen .

Meld dit bericht
Gerard van rooij, 10-09-12 17:32:

zij doen niet moeilijk ,dus krijgt zij ze vergoed,

Meld dit bericht
Piet van Velzen 10-09-12 18:51:

Het bedrijf Beekwilder gaat juist wèl moeilijk doen.
Ze beweren misschien zelfs, dat mevr. Bartels ze verkeerd of te hard heeft opgeblazen, dus worden ze niet vergoed.

Meld dit bericht
Rosita Valies 10-09-12 18:53:

De dolfijnen worden kosteloos vervangen

Meld dit bericht
Bram Pater 10-09-12 20:06:

Als ik hun voorwaarden lees, zal waarschijnlijk niets vergoed krijgen.

Meld dit bericht
Peter Trepels 11-09-12 09:42:

Beekwilder is een zeer betrouwbare en creatieve onderneming,
die gediend is met allen positieve reclame over hun bedrijf en dus zeker, in het voordeel van mevr. Bartels, voor een oplossing zal zorgen.

Meld dit bericht
Irma Jansen 12-09-12 09:48:

Super (re)actie van de firma Beekwilder.
Mooi staaltje hostmanship!