LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dit forum nog zinnig

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Is het forum nu goed

Wat kan er verbeterd worden
5
10%
Wordt het geen tijd dat er een woordvoerder van SLV en EL deelneemt aan dit forum
16
31%
Hoe voorkom je dat er steeds dezelfde vragen gesteld worden
4
8%
Ja
13
25%
Neen
13
25%
 
Totaal aantal stemmen: 51

RobR
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 aug 2003 16:33

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door RobR »

In antwoord op boven gestelde vraag:

Ja, dit forum is zeer zinnig!

Tot nog toe heb ik heel veel aan dit forum gehad. De ervaringen van medegedupeerden, de waardevolle antwoorden op allerlei gestelde vragen, de brieven die gepost zijn en de troost en steun die het oplevert , staan in geen verhouding met de spam die hier onvermijdelijkerwijs tussendoor sijpelt.

Dus lekker doorgaan met dit forum.

Gast

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk doorgaan anders raak ik in de war.

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Natuurlijk is dit forum zinnig anders weet je toch niet wat die Dexia-bank allemaal uithaalt.

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door el »

Ik denk ook dat het forum zijn langste tijd wel gehad heeft.
Het heeft o.a. een zeer belangrijke bijdrage geleverd aan het wakker schudden van de politiek, veel gedupeerden hebben hier veel steun gevonden, zo'n beetje alle persberichten zijn wel op het forum gepubliceerd, kortom onmisbaar (geweest) voor velen gedupeerden.

Nu is het de hoogste tijd dat er oplossingen komen om deze Dexia terreur te stoppen en iedereen terug te geven wat hun door pure misleiding/oplichting is afgenomen.

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door el »

Mee eens uitvinder maar ik vind de discussies op het forum de laatste tijd wat minder interessant, iedereen heeft zijn zegje wel gezegd, het is nu gewoon wachten op concrete uitspraken zodat men weet waar men aan toe is.

jjvdh
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2003 14:06

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door jjvdh »

Ik heb een misschien domme vraag!
Mag DEXIA loonbeslag aanvragen bij niet betaalde restschuld van het aandelen pakket LEGIO-LEASE?
Of werkt dit allen voor belasting schuld?

Gast

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Gast »

Kan alleen naar een uitspraak van de rechter.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoi CB,
Nog even een reactie over het feit dat sommige mensen alleen maar het woord "up" plaatsen.
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik begrijp toch niet wat het nut daarvan is. Tuurlijk, een draad komt wel weer omhoog in de lijst, maar je duwt alle andere omlaag (en de laatste weer naar de volgende pagina). Dus wat hebben nieuwelingen daar nu aan?

Groeten,
Sjoerd

Gast

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Gast »

Net zoveel als jij niets dus.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door CB »

SJZ,

Zie reactie van Patrick waarop hij wijst op een betere manier om een posting onder de aandacht te brengen. Zie daarna mijn reactie waarin ik Patrick gelijk geef.

Het verschil met jou is dat Patrick een oplossing aandraagt en jij diverse mensen uitmaakt voor idioot zonder een alternatief aan te dragen. Waarschijnlijk had je er ook geen.

Groet
CB

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Judith »

CB ik wil de discussie van mijn topic graag leuk houden en verzoek je het niet op de man te spelen. SJZ is ten alle vrij om zijn mening te geven.

Judith.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door CB »

Judith,

Ik citeer SJZ letterlijk ook uit deze topic:

Ja, alleen jammer dat je soms klikt naar een onderwerp dat bijgewerkt lijkt te zijn, terwijl een of andere idioot alleen maar "up" heeft getypt. Daar zit ik niet op te wachten.

Onlangs heb ik een voorbeeldbrief voor Liliana op haar verzoek omhoog gehaald. Dus volgens SJZ ben ik een idioot.

Kennelijk vind jij de posting van SJZ niet op de man. Ik heb hier echter een andere mening over.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door SJZ »

Inderdaad CB, ik had beter dat woord niet kunnen gebruiken.

In eerste instantie is het ergste dat sommige threads bestaan uit 1 nuttig bericht, en dat er dan tien dagen lang alleen maar "up" getypt wordt? Dan ga je iedere dag weer kijken hoe de discussie vordert, en zie je alleen maar "up".

Minder irritant is als iemand 1 keer "up" typt, maar ook dan zijn er betere oplossingen (bijvoorbeeld tegen iemand zeggen: zoek die en die thread eens op).

De oplossing van Patrick is natuurlijk nog mooier.

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Judith »

Heeft iemand na deze gebeurtenissen van gisteren en vandaag misschien zijn/haar mening bijgesteld over deze Poll ?

Judith.

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Judith »

Geplaatst op 27 Sep 2003 17:20 door SJZ


--------------------------------------------------------------------------------

Ja, alleen jammer dat je soms klikt naar een onderwerp dat bijgewerkt lijkt te zijn, terwijl een of andere idioot alleen maar "up" heeft getypt. Daar zit ik niet op te wachten.

SJZ ik vind jouw gedrag vaak beneden elk peil.

Judith.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Blaas het maar op totaal overbodig geworden net zoals Dexia.

Gast

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Gast »

De laatste tijd wordt de berichtgeving steeds van een lager nieveau.

deelnemer

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door deelnemer »

Bekende vragen van zogenaamde "nieuwkomers" worden vervelend
en leiden dan al snel tot stomme antwoorden.
Omdat we echter in een belangrijke fase van onderzoek, onderhandelingen en rechtszaken zitten moet dit forum OPEN blijven
zodat een ieder op de hoogte van andermans ervaringen/inschattingen kan blijven.

lennart
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 okt 2003 17:48

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door lennart »

Het forum heeft zeker zin. je kan er steun uit halen, je verhaal kwijt enz.. ook veel tips kunnen helpen.
Jammer is het dat er veel grote lappen tekst staan. het is daardoor af en toe onoverzichtelijk maar vaak wel interresant om door te lezen. het is dan wel worstelen hoor.

Ook is het jammer dat het soms op zinloze berichten uitwisselingen eindigd. Zeker als er mensen beweren dat we zielig willen doen en dollartekens hebben en dergelijke :roll:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door JH »

up

Gesloten