LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dit forum nog zinnig

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Is het forum nu goed

Wat kan er verbeterd worden
5
10%
Wordt het geen tijd dat er een woordvoerder van SLV en EL deelneemt aan dit forum
16
31%
Hoe voorkom je dat er steeds dezelfde vragen gesteld worden
4
8%
Ja
13
25%
Neen
13
25%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Judith »

Wie vindt dit forum nog zinnig momenteel en wat kan er verbeterd worden ?

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Paula »

Woordvoerder hoeft i.v.m. de strategie niet alle vragen te beantwoorden maar het geeft wel meer vertrouwen, als er iemand meedoet van de Stichtingen.

Paula

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Hannes »

Da's een goeie Judith laten die mensen nu maar eens uit hun hutje komen.

Ze hebben lang genoeg gezwegen.

Hannes

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Gerdi »

Via zoeken lukt dit meestal wel maar 50.000 berichten doorlezen voor mensen, die hier nog niet zolang rondkijken, is best moeilijk. Kunnen er b.v. onderwerpen die ouder zijn dan 12 maanden weer terug gezet worden op het oude forum ?

Gerdi

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Inge »

Het begint wel waanzinnig te worden. :roll:

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Judith »

Willen mensen hun stem motiveren svp

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door capellenaar »

Het wordt hoog tijd dat iemand van de stichtingen deel komt nemen zodat wij eindelijk eens onze vragen aan hun kwijt kunnen.

rene

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Adriaan »

Er zijn veel mensen die elke dag met berichtjes komen van:

Ja daar ben ik het mee eens, of een boodschap zonder inhoud plaatsen.

Als dat eens kon stoppen dan wordt het forum interessanter.

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Yvo »

Ik vind het forum goed zo, alleen moeten er overdag geen Gasten meer toegelaten worden. En misschien kunnen de deelnemers vermelden of ze EL, SLV, Pb zijn enz.

Yvo

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Andrea »

weg
Laatst gewijzigd door Andrea op 01 apr 2004 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door rob v.d. »

M.i. heeft het forum zijn 'zinnigste' tijd gehad. Het treedt keer op keer in herhaling. Helaas ....

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Alleen nieuwe onderwerpen aanmaken als er iets zinnigs te melden valt.

Annelies.

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Meisje »

Hopelijk verschijnen er nu veel topics van mensen, die hun ervaringen over de rechtbank willen vertellen.

Marloes

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door learner »

Ondanks enkele kleine min-punten die ik niet in verhouding vind staan tot de positieve punten, is het, mijns inziens, nog steeds het meest functionele, het meest actieve, meest gemakkelijke, meest gangbare en het meest gebruiksvriendelijke forum dat ik totnogtoe m.b.t. de aandelen lease-affaire ben tegengekomen. :lol:

Wat ik daarbij heel erg belangrijk vind, is dat je via slechts twee keer klikken (forum – Legio Lease), zonder poespas, afhankelijk van het 'aanbod' op dat moment, midden in de (relatieve) actualiteit zit… :P

Wat sommige deelnemers en bezoekers er dan verder van maken... Tsja, daar kan ik nog wel een paar boompjes over opzetten… :roll:

Voor mij heel zinnig dus… :!:

Mvg, learner… :wink:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door SJZ »

Ja, alleen jammer dat je soms klikt naar een onderwerp dat bijgewerkt lijkt te zijn, terwijl een of andere idioot alleen maar "up" heeft getypt. Daar zit ik niet op te wachten.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door CB »

Andere wel omdat ze hem nog niet gezien hadden. Maar ja rekening houden met anderen is voor sommige iets nieuws.

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door learner »

Overkomelijke minpuntjes... :lol:

mvg, learner... :wink:

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Patrick »

Hallo CB,

Ik ben het niet met je eens dat "up"pen goed is voor nieuwkomers. Het is juist slecht voor ze! Redenen:

- Je zorgt voor informatievervuiling door de dode thread weer leven in te blazen
- Je zorgt ervoor dat specifieke informatie maar op een enkele plek te vinden is. Daarmee wordt de kans dat je bij het zoeken de juiste thread vindt steeds kleiner.

Wat sommigen dan doen is dan hele stukken thread kopieren. Dat is al helemaal niet slim, want dan gaan relevante discussies zich ineens in meerdere threads afspelen en je aantal zoekresultaten wordt nog verder vergroot.

Er is een simpele oplossing: leg een link!. Mensen denken dat dat ingewikkeld is, maar dat valt reuze mee. Door links te leggen kom je uiteindelijk bij de juiste discussie terecht. Als je in afgeleide thread zit te lezen, kun je eenvoudig naar de hoofdthread toe springen dankzij een link.

Een link naar forumberichten leggen is eenvoudig:
1) Ga naar de bewuste thread,
2) Ga boven het bericht hangen, klik de rechter muisknop en kies onderaan "Eigenschappen" of "Properties".
3) Selecteer het "Adres (URL)" door er snel 3x op te klikken met de linker muisknop. Het adres zal eruit zien als "http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=9999"
4) Doe boven de blauw geworden selectie rechter muisknop en kies "Kopieer".
5) Plak het adres in je bericht.
6) Maak nu van "/forum" de tekst "/?url=forum". Het resultaat ziet er dan zo uit: "http://www.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=9999".
7) Selecteer in het bericht de hele link en klik op de "URL" knop boven het invoerveld. Er komt nu "[urI]http://www.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=9999[/urI]" te staan. Je mag dat natuurlijk ook gewoon intypen als je dat handiger vindt.
8 ) Klik op de "Voorbeeld" knop en test of je link werkt.

Klaar!

Dus aan iedereen die veel post: leer linken naar je bronnen en pas het toe! Als het forum je aan het hart gaat, is linken nagenoeg verplicht! Knippen, plakken en uppen is ronduit forumvervuiling.

Groeten,

Patrick
Laatst gewijzigd door Patrick op 28 sep 2003 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door CB »

Hallo Patrick,

Ik ben het volledig met je eens. Dit noem ik nu positieve kritiek. Kritiek met een oplossing. Zo kan het gelukkig ook :!:

Jouw oplossing is een hele goede om nieuwkommers op de hoogte te houden van informatie die in het verleden is behandeld.

Hartelijk dank voor de uitleg en hoe hieraan gevolg kan worden gegeven. Tevens hartelijk dank voor je positieve en waardevolle bedrage.

mvrgr
CB
Laatst gewijzigd door CB op 28 sep 2003 10:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Is dit forum nog zinnig

Ongelezen bericht door Patrick »

Overigens,

Redactie: jullie doen de wereld geen plezier door in de http://www.trosradar.nl/robots.txt te zetten: "Disallow /forum/".

Nu is al deze nuttige informatie niet met Google (bijvoorbeeld http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UT ... tiging&lr=) te vinden. Erg hinderlijk.

Kan die regel er niet uit?

Groeten,

Patrick

Gesloten