LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Bernard

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Bernard »

Deutsche bloed vloeit rijkelijk in de aderen van onze ..... en nageslacht maar ja als je alles letterlijk opvat getuigd van een zekere mate van woordblindheid wat typies is bij velen onder ons.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Als je niet weet waar je over praat, kun je beter er over zwijgen

Je mag het wat mij betreft ook zingen hoor en dan eens naar een lachfilm kijken.

bakelende

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door bakelende »

:shock: :shock: :evil: Balkenende heet nu Bak-ellende!

RAF

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door RAF »

He gast,

je begint hem zeker al te knijpen, de onvrede van het volk begint binnenkort kettingreactie kuren te vertonen en dan is het niet meer te stoppen.

Ons Koninghuis loopt straks groot gevaar, en kan het einde betekenen voor de Oranjes, want het volk vraagt zich af waarom we daar niet op bezuinigen, Oranje boven, maar wel van onze belastingcenten.

Bezuinigen doorvoeren waarvan jan met de pet weer voor moet bloeden.

De domheid en achterlijkheid van de gewone man is niet meer, en de gevolgen zullen zij die duivelse kapitalisten en die slijmerige meelopers binnenkort gaan merken.

rod

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door rod »

Nederland is toch al verrot door die rot buitenlanders die verrotte nederlandse jeugd die verrotte politiek, die rotte monarchie en die zwaar verrotte overheid, wat maakt dat nu allemaal nog uit met dit verrotte klootland, blaast die afsluitdijk op, die zeewering in Noord Holland loopt half Nederland onder water, kennen we weer bij de amerikanen aankloppen voor marshal hulp.

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door leusi049 »

Ik heb met belangstelling de inzendingen gelezen.
In het democratische systeem werkt het zo dat : u stemt op een bepaalde politieke partij.
Ik heb 1 dringend verzoek aan u allen :
De eerste de beste mogelijkheid die u wordt gegund is:
stemmen bij Referendum grondwet EU;

Ga stemmen en maak Uw keuze : ja/neen, maar Stem a.u.b.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stem op stem

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

We leven in een democratisch land ? BANANENREPUBLIEK komt eerder ! Stemmen ? Laat me niet lachen ! Voor de form ja. Helaas komt geen enkele partij de verkiezingsbeloften na en is een deel van de gekozen landsvertegenwoordigers niet vies van meineed, corruptie, omkoping en wat al niet meer aan strafbare feiten bestaat. Referendum ? Laat me WEER niet lachen: Waarom houdt de overheid hier in Nederland het referendumrecht tegen ? Juist, omdat men in Den Haag bang is voor hun (financiele) hachje.....He joh, ze houen je d'r onder; he joh, ze houden je te kort; het is dan ook geen wonder, dat dat niet meer genomen wordt. (Citaat uit een variant van de Internationale zoals in begin jaren 80 door de VARA werd uitgezonden: de schrijver had een vooruitziende blik......).

den Draayer

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door den Draayer »

Nederland heeft geen toekomst meer, alles wordt EU en dat betekent dat we anders moeten gaan denken en handelen, wij zijn dan geen Nederlanders meer maar Europeanen.

Dat er dan enge dingen gaan gebeuren wordt dan een feit.

Voorbeeld:

Oost Europa,
Werkloze laaggeschoolden worden door de UWV met hun gezin naar Oost-europa gestuurt, dat wordt het centrum voor produktie en arbeid.

Zuid Europa,
Werkloze mensen uit de horeca mogen daar de kost verdienen, die bofkonten.

Noord Europa,
Werkloze technicie mogen daar hun geliuk beproeven.

Midden Europa,
Financieel centrum voor de gladde en snelle figuren.

West Europa,
Transport en logistiek wereld.

den Draayer

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door den Draayer »

Mag je zelfs over filosoferen, om gebanning op dit forum te voorkomen.

Vrijheid van meningsuiting kent ook zijn grenzen.

Popeye

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Popeye »

Is het niet zo dat de kunst van politiek bedrijven is.
De boel om zeep helpen.
Is dit niet al jaren lang zo.
Met Zalm als of hij nooit in paars gezeten heeft.
Balkelende die nog een studie pikkie is en dus zeer onzeker en onstabiel is.
Niet de macht heeft tot een verantwoordelijke functie binnen deze regerings coalitie.
Loopt als braaf school jongetje achter ieders wil aan in de kamer en kabinet.
Is het niet stiekem zo dat achter de schermen Balkelende zich onderwerpt aan VVD en Zalm.
En C.D.A. zogenaamd christelijk achter de V.V.D. aan holen.
En Zalm Het masterplan uitstippeld voor balkelende.
Hoe betrouwbaar is deze politiek nou eigenlijk.
3 Jaar terug konden pensioen fondsen en WW het geld niet kwijt.
En hadden ze zoveel geld waar is dat gebleven?
Ook Zalm moet hier van af weten toch.
Is het niet zo dat er met ons geld gegokt werdt in belegingen en zelf verijking waar niemand naar keek!!!
Is het niet zo dat nu door hun wanbeleid wederom als altijd bij cda de arbeider en laagst bedeelde hiervoor op moeten draaien!!!
Dat is leering uit het verleden alleen toen was er nog geen vvd bij in het kabinet.
Laat ze nu al die lui die abnormaal veel verdienen ook eens echt aan pakken.
Zoals al die top managers en ambtenaren.
En hen die verantwoordelijk zijn voor het geld dat opeens verdwenen is aan pakken.
Mischien komt er ooit ook nog wel eens verandering in.
Blijf hopen.
Maar ook de bevolking moet meer samen werken voor meer buurt preventie en veiligheid.
Met ons alle letten op wie er de fout in gaat en die corrigeren.
Net als in mijn jeugd als ik een appel pikte kreeg ik er thuis stevig van langs.
Ik woonde toen nog in hartje Rotterdam.
Maar de appel die ik had gepikt was eerder thuis bekend als dat ik thuis was.
En dan oei

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Tadaaaa ! En dan nu de nieuwste afleidingsmaneuvres van BB2: Ouwehoeren over satires op het Koningshuis i.p.v. de ECHTE problemen op te lossen: de economische atoombom uit mijn eerste posting van dit draadje is nog steeds aan het ontploffen ! En BB2 zit fijn in de "schuilkelders". Alleen een verkiezingsbom kan de toegang tot die schuilkelder misschien vernietigen. Ik zeg met opzet "misschien", want er zal altijd een (aanzienlijk) deel van de Nederlanders zijn, welke zondermeer dan hun stem (weer) gaan uitbrengen op een partij, die zo lekker in de oppositie gaat of, gewoon uit gewoonte kiest voor 1 van die gasten die thans hier de boel laat verzieken. (sommigen zelfs letterlijk) Een (onmogelijk) voorstel: In de Grondwet opnemen, dat een nieuwe regering een proeftijd krijgt van, pak 'm beet, 3 maanden. Na ontslag moeten de dames en heren politici dan druk solliciteren en een werkbriefje inleveren (En nee, niet vooraan beginnen in de gouden gids, want spooksollicitaties worden zwaar gestraft - daar sturen we de ghostbusters op af) Wachten op geld is ook prima, maar niet uit de staatskas.

fortuinistiche rioolrat

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door fortuinistiche rioolrat »

toen frotuyn vermoord werd kreeg ik de schrik om het hart toen ik zag hoeveel rioolratten achter die rattenvanger van Hameln aanliepen. Maar helaas, ze zijn blijkbaar nog steeds niet tot verstand weergekeerd.

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Misschien staat de, tot bezinning brengende schok wel op http://www.sdnl.nl/hp-prijzen.htm DAAR hebben ze n.l. WEL in de smiezen, dat bepaalde gasten, welke zich cda'ers plegen te noemen (Met de nadruk op de C) gewoon Sinterklazen met zaklantaarns zijn (Wie weet, wat voor soort mensen ik daar mee bedoel ? Denk er maar eens over na: het goede antwoord levert 100 punten op.) Zonder dat we het in de gaten hadden, is er een nieuwe Christelijke stroming ontstaan: In Nederland geleid door balkenbreier. De volgelingen leven volgens de "Bijbel" van bush.......Dat is niet "gewoon" Christelijk, maar meer "tactisch" Christelijk. Dat laatste houdt in, dat de regels, fatsoensnormen en waarden vrijelijk gemanipuleerd mogen worden door de aanvoerders. (de voorgenoemde Sinterklazen met zaklamp) Het hoofddoel van deze stroming: behandel de minder bedeelde als een stuk vuil en geef de wereld aan de rijken. (Waarom schiet mij in dat verband een naam te binnen, die ik hier niet zal noemen omdat het ene H. was, die op een zuiver ras uit was: de waanzin ten top)

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Als afsluiter voor vanacht nog eentje uit 1971:

He joh, ze houden je er onder
He joh, ze houden je tekort
Te gek en 't is dan ook geen wonder
Dat dat niet meer genomen wordt
Nemen wij die maffe troep te grazen
Wij met z'n allen, doe mee en sta op!
Je kunt de zaak nooit op gaan blazen
Allenig met je dolle kop.

Refrein:
Nu is 't uit niet meer dralen
Zet je schrap, nog een ruk
En de Internationale
Brengt alle mensen geluk.

Van hogerhand valt niks te hopen
Van god van vorst of hoge piet
Als wij de zooi niet gingen slopen
Dan gebeurde het gewoonweg niet
Altijd zijn wij gewiekst bestolen
En zijn ons oren aangenaaid
Het wordt tijd dat nou eens onverholen
De rollen worden omgedraaid

refrein. (zie eerste)

De staat dient om ons klein te houden
De wet is net een hoge hoed
De rechter tovert uit zijn mouwen
Wat de rijkdom het best voldoet
Trek ze af die zevige gezichten
Elk mens is even goed als slecht
Die rechten eist heeft ook z'n plichten
En wie zijn plicht doet die heeft recht

refrein. (zie eerste)

ONRECHT.HATER
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 sep 2003 02:40

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

En alweer komt balkenbreier met ideeen, welke het bestaan van "tactische"Christelijkheid bevestigen: Hij heeft NIMMER gezegd, dat het koopkrachtverlies van chronisch zieken en gehandicapten de 1% niet zouden overstijgen......Dat deze voor bepaalde mensen tot 8% kan oplopen intresseert deze tactisch Christen niet: Zwakkeren in de samenleving moet je immers gewoon onder je schoenzolen verpletteren, of heb ik ongelijk balkenbreier ?

regerings hater

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door regerings hater »

Balkenellende breier Wie durft en kan tegenwoordig voor alles uit tekomen dat het hier niet goed gaat met onze welvarend landje niemand nog we worden monddood gemaakt door alle regeringsbende. We hebben geen inbreng meer hoe het zo moeten ze doen wat zij voor ogen houden en kijken van Amerika af hoe ze de mensen kapot kunnen maken ddor ze overal zeker zieken en minder betaalde op te korten Maar zelf vullen ze hun zakken wel en verbouwen gebouwen die het niet nodig hebben verspillen daar onsze betaalde belastingsgels mee. Mensen laten we nu eens allemaal die het met weinig moeten doen gaan staken geen auto meer rijden geen sigaretten meer roken daar zit zoveel accijnsgeld op. :evil: wordt je van zo'n stelletje leiders

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Balken ellende breier moet opstappen met zijn hele gevolg

Anti-Balk

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Anti-Balk »

Het is echt ellende die bakellende.
http://www.bakellende.tk/
Ze moeten de fraudeurs eens aanpakken i.p.v. allerlei onschuldige mensen aan te pakken.
Want het is alleen maar verhogen en verhogen en nog minder ervoor terug te krijgen.Ziekenfonds ,openbaar vervoer noem maar op.
Kijk maar naar Europa hoeveel we jaarlijks eraan betalen en bijna niks ervoor terug krijgen .Andere landen betalen minder en krijgen meer.
En dan het wachtgeld voor allerlei politica die niet meer werken .
Het maakt niet uit of je dan een blunder heeft begaan.
Ook de WAO bljft gewoon hetzelfde voor hun terwijl de andere WAO`rs naar de bijstand moeten.
En wie wilt dit al jaren niet veranderen ?
Juist dat is het CDA en de VVD.
En dan heb ik nog niet over dat apartament waar die tijdens de verbouwing van Catshuis in zat .Wat dat nite heeft gekost!

http://www.bakellende.tk/

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal mee eens wat jij hier schrijft Anti balk inderdaad ze vullen zelf hun zakken. Hebben het goed afgekeken van Bush

Gesloten