LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Gebeurt binnenkort Helma maak je geen zorgen. De cigaretten 0,50 duurder maken.Mooi niet .

Belma.

pinkeltje

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door pinkeltje »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
De grootste schoften zinnen in den Haag

marc huydts
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 sep 2003 08:57

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door marc huydts »

De regerering van Nederland is een zooitje tegenstrijdige ruggenplukkers.Neem nou b.v. de bezuinigingen: We maken de rookwaren ook dit jaar weer wat duurder en hebben dan weer een tekort aangevuld. Helaas zit in dat zelfde kabinet ook een minister van gezondheid die nog wat campagnes er tegen aan gooit om te stoppen met roken. Als we nou allemaal zouden stoppen met roken, drinken of autorijden hoeveel zou dan het jaarlijks tekort zijn? Misschien kregen wij dan accijzen en belastingen op frisdrank of de autoped!!!

esjo

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door esjo »

Ja, die Balkenbende maakt er echt een zooitje van!!!! :evil: De rijken worden rijker en de armen worden armer. Terug naar vroeger. Wie zei dat Vroegge alles beter was???. :roll:
Nederland zal solidair moeten worden en Den Haag moeten boycotten. Zolang wij alles blijven slikken, gaat de neergaande tendens door.
Wij moeten ons samen sterk maken! :!: En dan de vraag, wie neemt het voortouw, want laten we eerlijk zijn, klagen kunnen we als de beste EN TERECHT maar wanneer staan we nu eens op en gaan we naar Den Haag met z'n ALLEN.
Al hoe wel wij (mijn vriend en ik) ook zeer krap bij kas zitten gaat mijn grootste zorg toch uit naar zieken, gehandicapten en bijstandsmoeders.
En kwaad maak ik mij erover dat de mensen , de ouderen van nu, die Nederland na de oorlog groot gemaakt hebben afgedankt worden door Den Haag. Waar zijn we toch helemaal mee bezig ???????????

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

De eerste grote landelijke demonstratie tegen de plannen van het kabinet Balkenende-2 is op zaterdag 20 september 2003. Om 13 uur start de tocht vanaf de Dam in Amsterdam. De demonstratie eindigt met een manifestatie op het Museumplein. Het protest wordt georganiseerd door platform Keer het Tij, waar 233 organisaties bij zijn aangesloten die gezamenlijk meer dan een kwart miljoen leden hebben. Volgens het platform is dit kabinet met de enorme bezuinigingen van meer dan 15 miljard het meest asociale in de afgelopen decennia. Het platform roept daarom op om 20 september massaal naar Amsterdam te komen om tegen de kabinetsplannen te protesteren.
:!:


kijk op de site en geef het door!

http://www.keerhettij.nl/

esjo

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door esjo »

Dank je gast. Wij, mijn vriend en ik zullen er zijn. En we zullen in onze vrienden en kennissen kring rondvragen.
Bovendien een pamflet uit printen en op het raam plakken en de bibliotheek.

Reinout

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Reinout »

Geef Balkenende ook een kans!

Ook hij weet welke problemen er allemaal bestaan, maar geld wat er niet is kan je ook niet uitgeven. De tekorten alleen maar op laten lopen is het probleem naar onze kinderen verschuiven, want ooit moet het wel terug betaald worden (met rente). Ik vind het moedig van Balkenende dat hij dat niet laat gebeuren, hij weet ook dat hij met de huidige maatregelen geen populariteitsprijs wint, maar op de lange termijn is het wel beter.

En wat onze economie aangaat, we leven in een wereldeconomie, pas als het in Amerika beter gaat, zal het met ons ook langzaam beter gaan.

En wie er op tegen is dat Nederlandse militairen een volk helpen hun land weer op te bouwen en ze een beetje bescherming te bieden, na alles wat deze mensen de afgelopen decennia hebben meegemaakt, moet zich diep schamen!!

esjo

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door esjo »

Dag Reinout,

Jij staat zeker niet elke maand rood puur alleen om inje noodzakelijke levensonderhoud te voorzien. En daar bedoel ik mee, huur, gas, water, licht, verzekeringen, eten en drinken. Nieuwe kleding, wat is dat? Daar doen we al niet meer aan. Nu jij weer. Bezuinigen allah, maar niet ten koste van.

Reinout

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Reinout »

Hallo Esjo,

Ik denk dat je daar groot gelijk hebt. Maar ik geloof dat Balkende nooit zal bezuinigen op mensen die het het aller moeilijkst hebben, zowel dan kom ik ook mee demonstreren.

Het gaat erom dat we nu een probleem hebben, wat we nu aan moeten pakken, zodat de problemen in toekomst niet nog groter worden.

Dat dit niet over de ruggen mag gaan van degene, die het nu echt echt heel moeilijk hebben spreekt voor zich, en zal denk ik ook niet gebeuren.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

beste mensen,

als de discussie gaat over de regering iederen heeft problemen met balkenbende en co vvd d66 en stiecem pvda en lpf.

wat hier om gaat mensen betalen aan de fiscus en terug geplukt door de overheid met alle onzin zie willen bezuingen,

1- hun salariesen
2 hun autos
3 hun bonussen
4 afschrappen hun contracten bij ander bedrijven als commisariesen en toch de mensen uitplukken.

bezuingen op meer dan 900.000,000.euro jsf en dit hoeft niet te bezuingen op onderwijs en ziekenfonds deze regering is verdommde niet te vertrouwen en democratie is ver gezocht bij balken ellende & company. dit lijkt als een mafia cartel, dan beter deze regerin verhuisd naar zuid italy.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Dag Reinaut,

De regering bezuinigt juist op de mensen die het al moeilijk hebben. Ken jij bijstandsmoeders die jonge kinderen hebben. Die graag thuis willen zijn als de kinderen uit school komen. Of die nog een baby hebben. Mensen die afhankelijk zijn van ofwel uitkering ofwel alimentatie/aliomantatie. Ik ken ze wel en zij hebben het echt zwaar. Te weinig om van te leven en net teveel om van dood te gaan. Ook de situatie waar wij in zitten. Ik heb een WAO uitkering, mijn vriend werkt. Op zich zou je dan zeggen wat heb je te klagen. We doen geen rare dingen, kopen niet bij de A.H. maar toch elke maand rood. En wij zijn beslist niet de enigen.
Mensen met geld krijgen meer geld (geld maakt geld) en mensen met weinig geld krijgen steeds minder.
De mensen met een hoog inkomen zijn vaak de mensen die CDA gestemd hebben.Althans dat denk ik.
Kom maar gewoon mee demonstreren.

esjo

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door esjo »

Heb net mijn bericht geplaatst aan Reinout onder gast. Moet esjo zijn

Reinout

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Reinout »

Hallo Esjo,

De voorbeelden, die je noemt zijn natuurlijk erg hard en ook ik zou willen dat het anders kan. Ik weet dat er veel mensen en politieke patijen zijn die oprecht geloven dat dat ook kan (ik hoop dat ze gelijk hebben). Misschien vindt je mij zielig als ik denk dat de meeste van deze plannen, die deze mensen hebben, hoe sympathiek ook niet of averechts zullen werken. Omdat ik oprecht geloof dat de plannen van Balkenende, hoewel soms erg hard, een beter toekomst bieden steun ik hem, ook in dit forum.

Maar natuurlijk heeft iedereen recht op z'n eigen mening, maar dit is die van mij.

PeterL

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door PeterL »

De Balkenbende heeft geen financiele problemen.
Als we waanzinnige projecten als:
de Hoge Snelheidslijn
de Amsterdamse Noord-Zuidlijn
de Betuwelijn
etc.
etc.
stoppen, blijven er zelfs miljarden euro's over.

Prestige projecten zijn leuk als je land verkeerd in een situatie van finacieel overschot.
Ten tijde van mindere perioden, zullen deze projecten moeten worden stopgezet of voorlopig moeten worden bevroren.
Ja, beste Balkenende, het werkt als een huishoudboekje.
Je dwingt het volk om hun geld anders te besteden, misschien is het tijd dat jij dat met je ploegje amateurs dat ook eens probeert.
En stop met iedereen maar ziek te maken met je negatieve gezeur.
Men heeft er meer aan als je ook eens met iets stimulerends uit de hoek komt.
Negatieve verhalen als 400.00 werklozen (een aantal wat extra is toegenomen omdat iedereen uit de WAO, ziek of niet, wordt geflikkerd)
die ons moeten doen geloven dat het opeens zeer slecht gaat, zijn onjuist en demotiveren de mensen.
Ik wacht met spanning totdat deze regering een mijlpaal haalt van 6 miljoen mensen in de bijstand.
(Wat zal b.v. Amsterdam (oudkerk) een busjes nodig hebben om al deze mensen 's ochtends naar het (niet bestaande) werk te brengen.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen, we hebben met ze alle zoveel te zeuren maar niemand komt met een alternatief wat we dan kunnen doen. Balkenende stelt veel dingen voor die ga ik van uit goed zijn voor het land. Alleen het raakt veel mensen in de buidel dat er van alle kanten alleen maar gemopperd wordt. Wie doet eens een goed voorstel wat we moeten gaan doen, zonder dat het veel slechter gaat met nederland!!

Bernard

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Bernard »

Die Balkenezel en zijn zakkenvullersbendes maken er nu vruchtbaar gebruik van dat mensen die tot hun nek in de schulden zitten, nu lekker monddood gemaakt zijn, als slaven laten zij zich alles gevallen want hun veels te duur gekochte huisje (meer dan 50% bezit een eigen woning) en hebbedingetjes komen in gevaar en mogen koste wat kost niet afgepakt worden door hun criminele schuldeisers (banken en andere geboefte) Tja wat nu, protesteren staken de boel plat gooien dat gaat niet zo eenvoudig, mijn auto mijn gezin mijn huisje mijn lekkere vrouwtje die lopen straks allemaal weg, die laten zich de luxe die ze als vanzelfsprekend zijn gaan beschouwen zo maar niet afnemen, kan ik straks nog alimentatie betalen ook, waar blijf ik nou, mijn wilde haren ben ik ook al kwijt en een Albanees huren om die Balkenbrei voor z'n kop te laten schieten lijkt mij ook niks, krijg ik die hele politieke Haagse maffia op m'n dak. Nee ik zweer maar trouw aan de koningin en de Nederlandse vlag en niet te vergeten de Fiscus.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

U bent dus een brave burger

Gijs

Bernard

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Bernard »

Dat liedje over, BEN IK VAN DEUTSCHE BLOED begint aardig te kloppen.

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Kennelijk ken jij het volkslied niet,
Het woord Deutsche komt niet voor,
Het is van Duitsen bloed. Dit heeft betrekking op het volgende:
Willem van Nassau werd op 24 april 1533 in Dillenburg (nu Duitsland) geboren. In die tijd was er nog geen scheiding tussen Duitsland en Nederland zoals nu. Er was alleen een 'Dietsland', dat bestond uit delen van België, Duitsland en Nederland. Inwoners daarvan waren Dietsers, oftewel 'Duytsers'. Daarom wordt er in het volkslied gezongen over 'Duytsen bloed'.
Als je niet weet waar je over praat, kun je beter er over zwijgen :lol:

Klootjesvolk

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Klootjesvolk »

Het is niet alleen Balkellend, wat dacht je van ZALM.
Dat is de man achter deze ellende.

Gesloten