LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
OVERHEID.HATER

Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

Balkenbende heeft een economische atoombom op Nederland gegooid !
Laat me dit even motiveren: Steeds meer bezuinigingen willen doorvoeren geeft een kettingreactie van je welste. Het aantal faillisementen verdubbelt, deurwaarders draaien overuren, veel mensen hangt ontslag boven het hoofd. Velen zullen in de ww of bijstand terecht komen. NOG minder koopkracht. Dat heeft weer tot gevolg: NOG minder consumeren, mogelijk nog meer faillisementen, nog meer overwerkte deurwaarders, etc. En de balkenbende intresseert het geen donder; ze leven goed van ONZE centen. Ik wil niet beweren, dat IK de oplossing voor de problemen rond de economie zou kunnen oplossen, maar zo het nu gaat kan het dus ook niet :evil: Balkenbende vergeet 1 ding (Gewoon met opzet hoor !) Ze zijn ONS personeel, ze worden van ONZE centen betaald en ze kunnen niet goed met ONS geld omgaan. (Zijn eigenlijk 3 dingen) Geld uitgeven aan een missie naar Irak vanwege het ********** van amerika (Ja, met opzet NIET met hoofdletter geschreven) Veel defensiepersoneel krijgt daarentegen ontslag. 29 F16's moeten weg. Maar WEER vanwege de eerder genoemde kontlikkerij wordt NIET die 7 miljard in de schatkist gelaten, maar moeten er zonodig jsf's komen. (Kunnen we de vs helpen als die weer een zinloos oorlogje willen beginnen :!: ) De vergrijzing wordt aangepakt door straks bepaalde geneesmiddelen uit het ziekenfonds te halen, waardoor een onbepaald aantal mensen vroegtijdig zal komen te overlijden. (Snap ik trouwens niet, waarom het roken ontmoedigd wordt; levert accijns EN weer een aantal doden op) Dit alles levert o.a. de volgende vraag op: Wie heeft nu eigenlijk de Bijbel van balkenbende geschreven ? (Je zou bijna gaan denken dat bush em mede geschreven heeft; die doet immers ook de wereld geweld aan in naam van God) Ik hoop, dat straks de tongen van de balkenbende ZO versleten zijn van het kontlikken, dat hun stem niet meer te horen zal zijn.......... :!:

OVERHEID.HATER

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

En iedereen "zwijgt" (Of durft geen reactie te geven op de waarheid) Het spreekwoord zegt toch : Wie zwijgt stemt toe ! :twisted:

OVERHEID.HATER

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

Waarom wordt de vrijheid van meningsuiting hier beperkt door bepaalde uitdrukkingen te vervangen door ******** ?? Ik gebruik daar GEEN schokkend woord, wat discrimenerend, aanstootgevend en/of beledigend is: Dat is de waarheid NOOIT ! Een feit is een feit en mag niet met de mantel van ******* worden bedekt. Mijn woorden zijn mijn Geloof en daarin mag NIET gediscrimeerd worden. Trouwens *******=kontelikker

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door ingeloe »

Wat je zegt is de waarheid.Balkje maakt alles kapot .Er moet werk voor de mensen zijn daar moeten ze voor zorgen.Niet altijd het geld bij de mensen stelen wat ze nu doen.En aan de andere kant bedrijven kapot maken door alles te duur te maken .Wij hebben weer een uitknijper in den haag en zalm doet lekker mee.Rotzooi dat is het daar.toet :shock:

helma

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door helma »

ik zwijg niet,maar ben mijn stem kwijt.
en mijn stem ging niet naar balkenende.
ik heb al veel geroepen dat het kabinet niet deugd,maar de oren en ogen van onze medemens zijn kapot.
het lijkt er eerder op dat wij russiche toestanden krijgen.
armoe en (balk)ellende.
volgens balkje gaat iedereen er op achteruit,maar 10 euro is voor mij een rib uit mijn lijf,voor de hogere is dit een schijntje.
eerlijk welnee.
weet je wat eerlijk is,iedereen een paar procent,behalve de rijken die mogen wat meer inleveren.
hoe hoger je inkomen hoe meer belasting je betaald en hoe meer je af kan trekken van de belasting,want hoe hoger de schijf hoe meer je terug krijgt.
draai ....ens terug,laat ze niet zoveel meer terug krijgen want ze hebben al genoeg
laat de armen maar minder belasting betalen er is meer tehalen bij de rijken.
zo kan ik nog even door gaan. :x :evil:

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Charles »

Je bent je stem kwijt omdat je te veel rookt. :shock: :roll:

Peter2

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Peter2 »

Jou antwoorden en commentaren, getuigen weer van een heel hoog niveau, hoor Charles. Daar hebben de mensen wat aan! Niet dus!

Maarja, als je zo op een zondag niks anders te doen hebt, is het voor sommigen een leuke tijdverdrijving. Ook wel weer een beetje zielig eigenlijk! Je hoeft hier voor mij niet op te reageren, want ik ga zo wat anders doen, dus zie ik het toch niet!

Prettige dag verder. P2

Ellen

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Ellen »

Lieve mensen,

Natuurlijk is het heerlijk om hier de nodige frustratie kwijt te kunnen, echter zou het niet beter zij er iets aan te doen?
Stemmen heeft geen zin, lijkt wel, ergeren ook niet, alleen actie produceert resultaat.
Als wij het heft in eigen hand willen nemen zal er iets hebben te gebeuren, ik laat mij niet langer de wet voorschrijven, wil je hier meer over weten schrijf dan een mail naar [email protected]

Heel veel succes

Ellen.

OVERHEID.HATER

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

AKTIE ? Hmmm, DAAR zijn Nederlanders niet solidair genoeg voor. Dat is in het verleden al vaker bewezen. Het enigste waar ik voor vrees, dat ALS de burgers eenmaal over de "rooie" gaan (En dan bedoel ik, dat de "pesterijen" van Den Haag ZEER ver over de limiet gaan) de oplossing misschien wordt gezocht in burgeroorlog.....Maar, dan zijn we eerder het punt wel gepasseerd, dat de huidige minima naar de gaarkeukens moeten om wat te eten te krijgen. Waarschijnlijk een behoorlijk overdreven stelling (laten we dat hopen tenminste). Dat weten die leipo's in Den Haag OOK en schouderophalend helpen ze dit land verder naar de economische afgrond: zij hebben immers genoeg middelen om fatsoenlijk te overleven ?

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind ook datje gelijk hebt. In een zwakke periode moet je juist zorgen voor koopkracht ipv verlies. Waarschijnlijk zal in mijn tijd als het pensioen niet mee bestaat,dan kun je waarschijniljk kiezen of een pilletje DRION euthanesiepil of doorwerken tot je dood. :cry: Een andere keuze zit er niet in.

poesje

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door poesje »

Daar heb ik geen last van.

OVERHEID.HATER

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

De eerste stap is gezet om de DUW opnieuw in te voeren ! Amsterdam-West zet mensen, die een bijstandsuitkering aanvragen 2 maanden op een financieel droogje: Solliciteren met die hap en dat zonder enig financiele hulp. De vaste lasten gaan gewoon door hoor. Eten ? Nee, dat is blijkbaar ook niet nodig of men moet gaan bedelen......En dat allemaal als gevolg van deze kl*te regering, welke alleen maar naar cijfertjes kijkt. Uiteraard doen ze zichzelf niet te kort: Onzinnige reisjes maken naar de Antillen en zo..... Chronisch zieken met een uitkering moeten straks OF honger OF pijn lijden omdat pijnstillers niet meer worden vergoed; kiezen of delen dus omdat elke euro maar 1 keer kan worden uitgegeven. IVF (kunstmatige bevruchting middels reageerbuistechniek) is straks uitsluitend nog voor mensen met een stevig gevulde beurs. Schiet mij het woord "discriminatie" door het hoofd. Ik heb het dus blijkbaar wel goed gezien met mijn openingsbericht in deze topic: balkenbende helpt Nederland naar de kloten...

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

beste mee eens balken elende, en balkenbende, is al lang bekend wat betreft het lef iederen heeft lef maar maar niemand vindt dat de tijd te verspillen over balkenbende. omdat feiten blijven zelfde het is ons schuld dat wij hebben de elende gekozen persoonelijk niet. zie zijn :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door Gast »

hoi marina, mee eens :lol: :lol:

micnow
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2003 11:21

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door micnow »

Hallo,

Kan er dan niemand een nieuwe website oprichten zoals:

www.brengditkabinettenval.nl

Eens een referendum houden of dit kabinet nog wel
langer mag blijven (had het er ooit wel mogen komen..!)

vincent

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door vincent »

Het is echt schandalig hoe de regering met ons omspringt. Alles wat ik hier heb gelezen ben ik het voor de volle 100% het mee eens. Alleen jammer dat de regering niet op deze site durven te komen, konden ze is echt zien hoe er over hin wordt gedacht. Ik erger me ook nog aan het WW/ZW/WAO beleid. Ik kan volgens hun gewoon 8 uur werken en zelf weet ik dat ik dat niet aankan. Maar die regels zijn zo aangescherpt dat je wel moet gaan solliciteren voor 8 uur. Maar welk bedrijf zal je aannemen???????????????????????????????????????????


Ik hoop dat die staking in oktober door gaat. Weet er zelf alleen niks vanaf, ik hoop jullie wel.


Vincent


OVERHEID.HATER

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

Lees ik het woord "REFERENDUM" ? Als ze DAT in Den Haag zouden lezen kregen ze spontaan een woede uitbarsting die z'n weerga niet kent: "Het klootjesvolk" zou immers zaken beslissen die hen niet aanstaan ? Was er een referendum gehouden of de balkenbende op moest rotten, dan was het kabinet met overweldigende meerderheid aan de kant gezet. (ruim 66% voor ********)

sockolsky

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door sockolsky »

Beste nederlanders ,

helma

Re: Balkenbende helpt Nederland naar de kloten !

Ongelezen bericht door helma »

kunnen WIJ de regering niet laten vallen???????????????????????
wij zijn toch ook de kiezers.
wij vinden dat ze het niet goed doen,ontslaan die HAP. :lol: 8)

Gesloten