LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sebastiaan karsijns

vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door sebastiaan karsijns »

Ondanks het bericht van mij wat op deze site staat is ondanks twee keer mailen naar EDUCATIEF 1 mail terug ontvangen van ene mevr Beltman om het cursistennummer door te geven.
Dit is van deze mevrouw een domme vraag,omdat ik de cursus nooit heb ontvangen en dus ook geen bijbehorend cursusnummer heb.
In de tweede mail heb ik verzocht fl 38,20 (eerste les) terug te storten,omdat ik de zending niet heb ontvangen.
EDUCATIEF stoort zich blijkbaar nergens aan.
Ook het malafide incassoburo INTRUM JUSTITIA te DEN HAAG welke de incasso doet voor EDUCATIEF te Voorschoten,reageerd zelfs niet op een aangetekende brief van mij.
Een zeer slechte zaak dus.
Ik wil graag dat de tros mensen waarschuwd nooit met bovenstaande bedrijven in zee te gaan.

Sebastiaan Karsijns

marijke jansen

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door marijke jansen »

ook ik voel me zwaar opgelicht door educatief en hun intrum justitia. ik ben volgens hen lid geworden van de cursus praktisch beleggen, omdat ik iets niet heb teruggestuurd. het zal even lekker worden dat het zo werkt. ik ben echt laaiend en ik zet alles op alles, maar ik betaal mooi niet.

Sebastiaan Karsijns

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door Sebastiaan Karsijns »

Naanleiding van mijn twee berichten op deze site over EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA kan ik het RADARTEAM meedelen dat EDUCATIEF is afgegaan als een gieter.
Educatief zou bij PTT uitzoeken waar mijn niet geleverde pakket was gebleven,en berichte mij dat wanneer hij zoek was ze een nieuwe zouden sturen.
Ik op mijn beurt berichte EDUCATIEF hier geen prijs op te stellen,dit in verband met alle dreigementen(rechtbank ed)van INTRUM JUSTITIA.
Ook vermelde ik dat ik binnen 10dagen het lesgeld van de eerste les op mijn rekening teruggestort wou zien.zoniet,dan ZOU IK EEN INCASSOBURO INSCHAKELEN.
WAT EEN VERBAZING DAT IK HET INDERDAAD BINNEN 10DAGEN HAD.
Ze bekennen dan toch hun fout?,maar wel eerst dreigen met dat flut incasso burootje.

Robert van Miltenburg

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door Robert van Miltenburg »

Ook ik heb gedonder met Educatief uit Voorschoten. Heb VRIJBLIJVENDE info aangevraagd, en nu blijkt dat ik me AF HAD MOETEN MELDEN wanneer ik van verdere studie af zou zien!!! En zit ik met rekeningen die al flink oplopen...
Vrijblijvend is ZONDER verplichtingen, dus OOK de verplichting je af te melden! Mensen LET OP !!! Het zijn laaienlichters en zakkenvullers! En ik maak hier een principekwestie van! Zijn ze nu helemaal gek daar!

Rob Jacobs
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2003 19:53

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door Rob Jacobs »

Ook wij zijn de dupe van de praktijken van Educatief te Voorschoten. Wij hebben geheel vrijblijvend via hun side een kennismakings pakket aangevraagd. Blijkt nu dat we binnen 10 dagen moeten reageren anders nemen we zonder enig overleg en zeggenschap deel aan deze cursus. Een kennismakings pakket vrijblijvend opvragen is immers ter kennismaking en eventueel beslissen om aan deze cursus te gaan deelnemen. Vrijblijvend betekent voor mij nog steeds mij alle rechten voor behouden. We hebben niet binnen 10 dagen gereageerd en worden nu geconfronteerd met een rekening (€ 324,50) en met de dreiging om hun incasso bureau in te schakelen. Ik heb hen een brief geschreven met de mededeling dat ik het hier niet mee eens ben, de zending ongewenst was en met het verzoek ons een kopie van de door ons getekende order te doen toekomen. Helaas blijven ze hardnekkig aanmalingen sturen en op onze brief wordt niet gereageerd. Zijn er meerdere gedupeerde?

1976terapel
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2004 22:56

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door 1976terapel »

ik heb met succes uitgeverij educatief aangevochten met de hulp van de Rechtsbijstand. zij zijn bewezen onwettig bezig al jaren lang. ik ben zeer benieuwd hoeveel mensen inmiddels de dupe zijn geworden van hun proefpakkettenzwendel. ik roep iedereen op die te maken heeft gehad met uitgeverij educatief mij te mailen zodat we ons kunnen verenigen en publiekelijk kunnen laten zien dat wat ze doen onwettig is!!
Aan radar: doe er wat aan!!
mail mij als je ook in de nesten zit of hebt gezeten: [email protected]

opgevallen

Re: vervolg;malafide handelingen EDUCATIEF/INTRUM JUSTITIA.

Ongelezen bericht door opgevallen »

Bij het lezen van de reactie van Sebastiaan Karsijns is mij de naam van mevrouw Beltman opgevallen. Die heb ik vaker gezien. En jawel: kijk eens op het forum over het NTI! Opvallend veel overeenkomsten. Die mevrouw Beltman is inmiddels een expert in het opvragen van cursistengegevens.

Gesloten