LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jean de Zwaan belazert de boel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Jean de Zwaan belazert de boel

Ongelezen bericht door Karel »

Alycia,
Zie ook maar eens onderstaande link:

http://www.dft.nl/servlet/ArticleByFile ... 705715.xml
De website van Gelink Adviesgroep is bijzonder eenvoudig van opzet. Er staat namelijk bijna geen bruikbare informatie op.
Geldt ook voor de website welke jij continue promoot!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Jean de Zwaan belazert de boel

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

en dat is dezelfde als die waarvoor ozzy reclame makt :evil:

EEE

Re: Jean de Zwaan belazert de boel

Ongelezen bericht door EEE »

Jammer dat dit wereldje veel van zulke lijkenvreters rijk is, afmaken die handel.

mazl

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: Jean de Zwaan belazert de boel

Ongelezen bericht door Alycia »

Maargoed mensen... heb het hier helemaal gehad... dacht dat het doel van dit forum was om elkaar te informeren en te overleggen over mogelijke oplossingen en strategie... Blijkbaar is dit niet het geval!

In dat geval houdt ik liever de eer aan mijzelf, en zal ik ook de oplossing via een eigen weg moeten zoeken.

Want mijn "lot" in handen leggen van stichtingen die aangestuurt worden door onvakkundige, oppervlakkige, asociale heethoofden die hun leden adviseren op basis van emoties in plaats van feiten was ik toch echt niet van plan. Zoals uit bovenstaande zaken wel is gebleken maken de heren (en dames) zich meer druk over een enkele schrijf of typ fout en het kleineren en beschuldigen van lotgenoten die wellicht nog in staat zijn om zaken te relativeren en in het juiste perspectief te bekijken, dan met het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.

De heren en dames hebben waarschijnlijk zoveel kaas gegeten van juridische zaken e.d. dat als er iets verzonnen wordt, of er mogelijkheden bestaan waar zijn niet op gekomen zijn het niet anders kan wezen dan oplichting.

Persoonlijk denk ik dat iemand die zijn werk heeft gemaakt in het oplossen van financiele problemen, of dat nu een pensioen gat is of een z.g. dexia probleem waarschijnlijk wel een paar alternatieven heeft inplaats van het voeren van jarenlange procedures waarbij je alle kosten vooruit moet betalen, en nog jaren met het zwaard van damocles boven je hoofd moet lopen.

En alle mensen die vinden dat een partij als effectenleaseprobleem.nl een club is die geld wil verdienen over de rug van ons "gedupeerden" zal daar waarschijnlijk een kern van waarheid in zitten. Echter, mijn advocaat vraagt ook € 185,00 per uur... maar jullie maken gelukkig allemaal gebruik van een pro-deo advocaat... of niet? ZO NIET...!!! DIE ADVOCAAT VERDIENT HEEL DIK AAN JOU!!!!!!!

Maargoed... dat is dan waarschijnlijk onbelangrijk...!!! Ik wil iedereen op dit forum (inclusief de stichtingen) enorm veel succes toewensen in het zoeken naar een oplossing van jullie problemen!

Van mij zullen jullie geen last meer hebben!

Met vriendelijke groet,

Alcycia


Gesloten