LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sara Etty

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ik vind dit persoonlijk toch wat jammer. Het doel van het forum is discussie te voeren met elkaar en wanneer je het niet eens bent met de ander, dan bestrijd je diens argumenten met tegen argumenten, zonder elkaar in de haren te vliegen of bewust een ander te willen kwetsen zonder dat dat enige toegevoegde waarde heeft. Ik bezoek dit forum om te kijken wat er zoal speelt onder gedupeerden en te zien of er soms iets gevraagd wordt waar ik iets zinnigs over kan zeggen of in elk geval enige richting in kan aanduiden. Maar ik merk dat het me erg begint tegen te staan om dit forum te bezoeken, onderwerpen door te nemen wanneer er zoveel geschreeuw tussen staat. Een volwassen discussie betekent communiceren, argumenteren en elkaar te lijf gaan op een inhoudelijke en respectvolle wijze. Daarmee kom je ergens, zelfs al ben je het oneens. Volgens mij moet dat kunnen. Daar hoop ik althans op want nogmaals, dit alles gaat zo erg tegenstaan. En dan houd de discussie op voordat die een kans heeft gekregen.

Met vriendelijke groet,
Sara

Albert

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Albert »

Kees,

Handen af van Paula.

Albert.

Janus

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Janus »

Zo keesje het is een weesje.

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Ha Sara!

Je neemt me de woorden uit de mond. Helaas wordt het niet iedereen hier mogelijk gemaakt om op een normale wijze aan discussies deel te nemen, waarvan deze topic weer een bewijs is. Je doet er niets aan vrees ik en zult tussen de boze regels de waardevolle boodschap moeten vinden.

Groeten hoor! Kees

Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

Sara, dit soort woordenwisselingen zijn inherent aan een forum waar, zoals iemand ooit terecht opmerkte, men elkaar begint te kennen.

Ron uit Den Haag.

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag. »

Keehs, Ruud of voor mijn pagt Jaap.
Wat intereseert mij het nâh hoe jullie hetuh,
Jullie zein het uitschot in deze maatschappei, die hiehar alleen maar de boel op lopen te stokuh.
Dus verdamp effen gauh graag.

mazzol.

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Als er iemand mensen op loopt te stoken is het wel onze Hagenees. Past wel mooi in deze topic; iets met spiegel...?

Groeten hoor! Kees

Jan

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Jan »

Sara Etty,

Laat je svp niet indoctrineren door al die nietszeggers blijf ons helpen met je adviezen en succes met de studie.

Jan.

Jan

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Henk,

Hoe het gaat, gaat het., als het maar gaat.

Jan

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Wie is henk?

Groeten hoor! Kees


Rina

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Rina »

Beste Mensen,

Ik vindt het heel erg jammer dat op deze forum door aantal mensen werd gebruikt en die helemaal geen belang heeft in het leed van de vele gedupeerde Legio Leasers.
Ik snap echt niet zoals wat kees op deze forum doet.

Laat vele gedupeerde hun eigenwaarde gaan, en laten we niet vergeten te bedanken van al die steun en inzet van de heer Blok op deze forum.

Mvg




buffie

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door buffie »

Als we iedereen eens in de spiegel lieten kijken wisten we meteen wie de bloedzuigers zijn, vampiers hebben namelijk geen spiegelbeeld.

Lila

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Lila »

Lieve Rina hoe heet deze paard. Het kat is neit in de stal.

Henk is de zoon van Harry, wie is Harry, Harry is de vader van Henk. vat 'm bij de horens. Hoe heten deze paard.

Gesloten