LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ruud930

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste meneer L.Blok,

Volgens mij probeert iemand Jaap in een verkeerd daglicht te stellen, heb pas vanaf 1 april onder de naam Jaap Gepost, en altikjd met het e-mailadres:

[email protected]

en 1x met het e-mailadres:

[email protected]

Beste heer L. Blok ik neem aan dat u dat niet zelf heeft gepost maar ik ben het absoluut niet geweest.

Nogmaal ik heb respect en waarrdering voor uw vele werk en zal u dan ook nooi uitmaken voor communist, bedrieger etc.

Zeker niet als ik het niet hard kan maken!

In het laatste jaar heb ik verscheidene malen met u over aandelenlease van gedachten veranderd,

u heeft me ook een aantal keren (goed) geholpen, hier ben ik u dankbaar voor, er is voor mij dan ook geen enkele reden om u in diskrediet te brengen.

Wanneer u in de toekomst nog berichten ziet waarop er negatief over u wordt gesproken dan moet u eerst nagaan wie ze daadwerkelijk heeft geschreven.

In de topic dhr. L. Blok heb ik u nog een compliment gemaakt over uw optreden en werk,

ik ben ook absoluut geen bedrieger want ik post normalier altijd onder Ruud(930) met altijd het e-mail adres:

[email protected]

Ik hoop hiermede de ontstane misverstanden uit de weg te hebben geruimd,

m.v.g. Ruud930

L. Blok

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Ruud,

Als jij zegt dat jij dat niet geplaatst heeft wil ik dat van je aannemen en de zaak hiermee sluiten. Het is natuurlijk voor ieder op dit forum onmogelijk om de herkomst van de plaatser te achterhalen. Daarom begin ik dit forum zo langzamerhand verschrikkeling beu te worden want Jan en alleman kan hier onder tig namen en ook onder namen van andere posten. Ondanks dat tientallen mensen en ook door mij verzocht is aan Radar om hier iets aan te doen is er tot op heden nog steeds niets aan gedaan. Als hier op korte termijn niet paal en perk aan gesteld wordt dan verdwijn ik van dit forum want ik heb geen zin meer dat er allerlei figuren naar mij met bagger kunnen gooien. Niemand hoeft het met mij eens te zijn maar mij voor communist en oproerkraaier uit te laten maken daar pas ik voor en dat is al te veel gebeurd. Blijkbaar heeft Radar er belang bij om de mogelijkheid tot plaatsen van een bericht niet te veranderen want anders hadden ze dat al lang gedaan. Bij mijn weten is er ook geen enkel forum waar dit mogelijk is alleen hier bij Radar.

groet L. Blok

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Als je het zo vervelend vindt dat er met modder gegooid wordt Meneer Blok, waarom gooi je diezelfde modder dan naar mij?

Ter overweging vannacht,
Kees

Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

Ik stel voor: negeren.

(bodemloze put)

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Nou Paula,

Ik vind het wat vergaan om meneer Blok te gaan negeren, maar hij moet toch een beetje oppassen dat 'ie niet doorslaat. Kom Paula, geef hem nog even het voordeel van de twijfel.

Groeten hoor! Kees

Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

Het negeren sloeg op jou.

Groeten hoor!

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Joh echt?!

Tjonge jonge, Panic Paula, neem jezelf niet te serieus.

ed

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door ed »

Iemand die hier zoveel moeite neemt om zichzelf de schuld te geven van alles wat hem door Dexia en diens voorgangers is aangedaan, kan in mijn ogen niet echt een slachtoffer zijn. Het is ongetwijfeld een of ander lulletje die door Dexia een bedragje (min later nog af te trekken kosten die hij ongetwijfeld wel meteen begrijpt) in het vooruitzicht is gesteld om hier in ons forum iets belachelijks te roepen. Niet meer op reageren, dat raad ik jullie allemaal aan. Richt je energie alleen wel op de echte slachtoffers hier.

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Maar Ed, wie zijn dan de echte slachtoffers? Kunnen de echte slachtoffers hun rechterhand NU opsteken. Oh...

Groeten hoor! Kees

Piet

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Piet »

Kees ik erger me al een tijdje aan je ga het koningshuis pesten of timmer een leuk duivenhokje voor je zoontje maar blijf af van ons aller heer Blok.

Frans.

Piet

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Piet »

En nog iets als je vrouwen gaat beledigen dan ben je ook nog laf .

Frans.

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Wat is dit nou toch? Ik zit niet aan de heer Blok. Hij doet het alleen voorkomen dat hij roomser dan de paus is en dat vind ik regelrechte onzin. Bovendien ageert hij al weken tegen me zonder aanwijsbare reden. Miischien baalt hij dat hij van mij no geen persoonlijk mailtkje heft gehad of zo. Ik weet het niet, maar ik zou niet weten waarom ik moet wijken voor de heer Blok. Dus blijf ik en je kunt er weinig aan doen vrees ik voor je. Probeer er wijzer van te worden in plaats van je er aan te ergeren. Kost maar nodeloos veel energie joh.

Groeten hoor! Kees

Piet

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Piet »

Kees,

En nu in je mand je bent niet echt de beroerste en je laat je niet snel gaan maar nu ben je even verkeerd bezig.

Groeten hoor Piet.

Piet

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Piet »

Kees en nog wat zoals je hebt kunnen zien, is de heer Blok een wat ouder iemand en jij lijkt mij nog een redelijk jong iemand zou ook nog een reden kunnen zijn om iets meer respect te tonen.

Groeten hoor! Piet

P.S. Heeft wel wat zo'n groet

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Okee, ga wel even eten.

Tot later! Kees

Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

EINDELIJK

...of begon Het Klokhuis?

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Okee, ga wel even eten.

Tot later! Kees

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Zo dat was lekker (met dank aan André de Croos)!

Nog even over respect. Respect moet wederzijds zijn. Altijd als ik een inhoudelijke reactie op een topic geef, komt meneer Blok zeggen dat ik niet kan lezen of dat ik vervelend word. Ik zou niet weten waarom ik dat maar moet blijven slikken... Dan mag meneer Blok wat ouder zijn, het is geen vrijbrief om zomaar van alles en iedereen te gaan zwartmaken.

Panic Paula, met jou kan ik echt niet verder, zo irritant als jij je af en toe gedraagt. Ik doe mijn best hoor, maar met jouw houding... Nee. Geen zin meer in.

Groeten hoor! Kees

Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

Begint ie wéér te blaten!!!! Zeker nieuwe batterijen erin.

Categorie: bord voor kop!

slappe lach hier

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Nou mijn Paula-batterijtjes zijn op gegaan net en blijken onvervangbaar. Gelukkig heb ik nog genoeg reserve-batterijtjes over om de wat minder labiele medemens te woord te staan.

Groeten hoor! Kees

Gesloten