LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Paula

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Paula »

Kees, volgens mij voel jij niet helemaal aan wat recht en krom is.

Groeten hoor! Paula

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Ha nog een Kees op het forum nou Kees ik laat je door de heer L.Blok en zijn vrouw P.Blok niet vallen hoor. L.B. schrijft zich te krampen op dit forum en zijn vrouw P. schrijft en plaatst alleen maar onzin. La maar lullen die 2.

Kees.

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Ha meneer Blok! Imposante woorden hoor!

Natuurlijk wil ik wel inhoudelijk op uw stelling ingaan. U heeft helemaal het gelijk dat het een 'democratisch' recht is om u misleid te voelen en dit te uiten op dit forum. Net zoals het een recht is om je NIET misleid te voelen en dit te uiten op dit forum. Aan het eerste recht hecht u de allergrootste waarde, het tweede recht negeert en ontkent u zelfs.

Ik houd niet van inconsequente mensen en maak dit kenbaar en dat is mijn 'democratisch' recht. Grapjas.

Groeten hoor! Kees

Brammetje

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Brammetje »

Paula is niet mevrouw Blok Kees lees dit forum eens door.

Leen

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Leen »

Allemaal,
Wel bij het onderwerp blijven:
"Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!"

Welnu: ik durf in de spiegel te kijken.

mash
Leen

Ruud

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste meneer Blok,

daar ik vanmiddag andere verplichtingen had heb ik vanaf 110 vanmorgen niet meer kunnen reageren op uw postings,

Op de eerste plaats kan ik me helemaal niet herinneren dat ik je een communist heb genoemd.

Daarbij heb ik je nergens zwart gemaakt (meen je dat ik dat wel heb gedaan: haal dat artikel maar eens tevoorschijn dan).

We kunnen ook op dit forum als mannen tegen elkaar praten, dus wanneer u wat wilt zeggen ga gerust uw gang.

Overigens heb ik acties om je geld terug te krijgen altijd ondersteund-> het is ieders goed recht om te proberen schadevergoeding te krijgen.

Ondanks het feit of we dit krijgen blijf ik van mening dat de mensen zelf beter hadden moeten opletten alvorens tot tekenen over te gaan.

Iedereen vind zich geweldig slim etc. maar als we werkelijk zo slim waren als we allemaal zeiden/ denken dat we waren was dit forum nooit geweest!!

Het klopt helemaal wat u zei een paar maanden terug was ik net als jullie-> ik was boos, ik voelde me bedrogen etc.

Nu ik eens rustig over alles heb nagedacht en mezelf eens kritisch de spiegel heb voorgehouden ben ik tot de pijnlijke conclusie gekomen dat ik deze problemen aan mezelf te danken heb, ik heb toch zelf met m'n 100% verstand getekend.

Ik heb het contract niet voorgelegd aan een onafhankelijke persoon, ik heb niet verder nagedacht dan m'n neus lang was-> wanneer je in 3 jaar je winsten kunt verdriedubbelen zit er dan ook wellicht een keerzijde aan het verhaal?!

Wanneer een auto te koop staat voor 399 euro; dan gaat je toch ook een belletje rinkelen of niet dan; zouden dat geen maandtermijnen zijn; of denk je nu wel dat je een nieuwe middenklasser voor 399 euro per maand kunt kopen?!

Het kan zelfs zo zijn dat je iedere maand 399 euro rente betaald bijv 3 jaar lang, en dat je na 3 jaar het geleende bedrag t.w.v. de auto ineens moet afbetalen!

m.v.g. Ruud

Frida

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Frida »

Ja Ruutje hier hebben ze jou bij je Tuutje. De bedrieger bedrogen. Shame on you.

Maarten

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Ruud,

Met belangstelling heb ik gelezen hoe je 'tot inkeer' bent gekomen m.b.t. het eigen schuld dikke bult gehalte van jouw specifieke situatie. Op zich verbaasd het me wel dat je daar nu pas achter bent maar dat terzijde. Wat me echt interesseert is of je daar nu ook consequenties aan verbindt voor wat betreft een eventuele schadevergoeding van Dexia bij winst van de Stichting Leaseverlies want een causaal verband tussen de door jou geleden schade en het onrechtmatig handelen van Dexia is niet aanwezig. Dus heb je ook geen recht op schadevergoeding (net zoals meer dan 90% van de leasers). Hoe ga je daar mee om?

Echt benieuwd,
groet Maarten

Leen

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Leen »

Beste Maarten,
Ik denk niet dat er 90% van de gedupeerden onrechtmatig handelen. Als je dat zeker weet, waar baseer je die mening op?

mvg
Leen

Maarten

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Leen
Dat zeg ik ook helemaal niet, hoe kom je daar nou bij?

Leen

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Leen »

Maarten,
Onderstaand jou'n laatste regels:
'Dus heb je ook geen recht op schadevergoeding (net zoals meer dan 90% van de leasers). Hoe ga je daar mee om? '

Ik begrijp hier uit: dat jij van mening bent dat 90% van de leasers geen recht hebben op schadevergoeding.
Met als reden: onrechtmatig handelen.
(ze wisten beter, maar liften mee met slv... niet geschoten is altijd mis)

mvg
Leen

nadia

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door nadia »

Jaap, ik vind het toch jammer dat je dan je zgn objectieve kijk niet onder je eigen naam hebt gepost. Daar had ik dan meer respect voor gehad omdat een objectieve kijk op deze kwestie helemaal geen kwaad kan.
Dat jij "ons" aan het denken wou zetten? Nou gelukkig heb ik jou daar niet voor nodig aangezien ik al vele nachten en dagen met deze kwestie aan het worstelen ben.
Tuurlijk heeft ieder zijn eigen verantwoording, ik ook toch blijf ik van mening dat het een vorm van misleiding is geweest. Nooit heb ik gedacht dat ik een restschuld over kon houden. Dom!!! Zeker, dat denk ik de hele tijd al!
Ik vind ook wanneer je in jouw geval zo overtuigd bent dat het allemaal je eigen verantwoording is dat je dan ook geen aanspraak op de claim moet maken, want jij wist schijnbaar precies waar je mee in zee ging en velen wist dat dus niet.

m.v.g. Nadia

Maarten

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Maarten »

Dat meer dan 90% meelift denk ik inderdaad, maar dat heb ik ook al eerder geroepen hoor. Ik heb dat echter niet onrechtmatig genoemd je hebt het gewoon verkeerd gelezen.

Maar nu je het zo zegt. Het is inderdaad wel onrechtmatig goh, nooit zo bij stilgestaan.

Leen

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Leen »

Beste Maarten,
Zo zie je maar weer.
Die Leen is zo dom nog niet.
(ik pas me aan aan m'n omgeving)
(dat is iets wat ik ook al eerder heb gezegd)
(dat heet flexibel zijn)
Hmmm... nou ik dat zo zeg...


mvg
Leen
et surtout ne m'oublie pas

Maarten

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Ruud,

Met belangstelling heb ik gelezen hoe je 'tot inkeer' bent gekomen m.b.t. het eigen schuld dikke bult gehalte van jouw specifieke situatie. Op zich verbaasd het me wel dat je daar nu pas achter bent maar dat terzijde. Wat me echt interesseert is of je daar nu ook consequenties aan verbindt voor wat betreft een eventuele schadevergoeding van Dexia bij winst van de Stichting Leaseverlies want een causaal verband tussen de door jou geleden schade en het onrechtmatig handelen van Dexia is niet aanwezig. Dus heb je ook geen recht op schadevergoeding (net zoals meer dan 90% van de leasers). Hoe ga je daar mee om?

Echt benieuwd,
groet Maarten

Maarten

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Leen,
Ook dat heb ik toch nooit beweerd?
Neem nog maar een Pimmetje!

groet Maarten

L. Blok

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Ruud,
Blijkbaar ben je niet alleen onbetrouwbaar maar lijd je ook nog aan een accute vorm van Altzheimer. Nog geen week geleden heb je dit bericht geplaatst en nu ontken je het al. Maar goed ik zal je op je wenken bedienen. Hier komt het bericht. Het staat onder de topic "WIE KOMEN ER OP 11 APRIL?? GRAAG HIER NAMEN PLAATSEN!!"
____________________________________________________________________

geplaatst door Jaap op 29-03-2003 om 00:47



Jaap

Anita,

Nu ga je Ron uit Den Haag nadoen. Jij Agnes Sonja enz. jullie zetten je in voor Pay-Back goed initiatief. Enige maanden geleden heeft Irena een zelfde vraag gesteld over demonstreren en vroeg toen ook wie komen er allemaal. Ze kreeg geen enkele reactie. Besef heel goed waar jullie mee bezig zijn. Er zijn zo veel demonstraties tegen de oorlog in Irak en dan komen jullie aan. Geen poot om op te staan en dan wil jij een lijst met namen wie er komen. Dexia kijkt ook mee. Ga je gang de mensen die toezeggen dat ze komen, schrijven voor 90% onder hotmail, yahoo etc. Zo onbetrouwbaar als de hel. Sommige lieden die zich inzetten o.a. Dhr. L. B... zijn communisten. Ik hoop dat ik het verkeerd zie, maar het wordt niets en zal dan ook het einde van Pay-Back betekenen.

Iemand die weet waarover hij praat.
____________________________________________________________________

Je bent natuurlijk nog verder niet eerlijk geweest want je had moeten vertellen dat je tot een half jaar geleden medewerker bent geweest op een callcenter van SpaarSelect en nu zeg ik niet dat jij die producten verkocht hebt maar je hebt in ieder geval meegewerkt om deze verachtelijke producten aan de man te brengen. Ook begrijp ik niet dat je nu al drie maal in een eerder stadia je excuus aan mij heb aangeboden maar gezien dit artikel hecht ik daar absoluut geen waarde meer aan want je gaat weer gewoon door zoals je bezig was toen je voor het eerst op het forum kwam. Iedereen tegen je innemen. Zoek is een goede therapeut wellicht kan die nog wat aan je bijschaven.

Janus

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Janus »

Heer Blok,

Wanneer stopt u nou eens met deze nonsens Ruud heeft toch toegegeven. Wel eens gehoord van vergeving ? Vrede op aarde. Doe toch eens normaal en blijf niet zo zuigen. Trouwens waar blijft de e-mail naar de Tros toe. U ziet alles even zwartgallig er is meer tussen hemel en aarde.

Prettig weekend en maak ereens wat van.

Denk aan Janus.

minne

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door minne »

Kees, kom jij toevallig uit Harderwijk?

Kees

Re: Beste mensen, wie durft in de spiegel te kijken! BELANGRIJK!

Ongelezen bericht door Kees »

Hoe weet jij dat nou lieve minne ik was de buurman van Volkert.

Gesloten