LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Medion Service Center

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Lizardking
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2004 16:06

Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door Lizardking »

Ongeveer 6 weken geleden heb ik een notebook van Medion aangeschaft. In eerste instantie was ik dolgelukkig met het apparaat; hij was betaalbaar, liep prima en zag er nog leuk uit ook. Ik prees mijzelf gelukkig dat ik zo’n goede aankoop had gedaan!

Helaas bleek na ongeveer een week dat het branden van DVD’s nogal veel tijd in beslag nam, 5 uur om precies te zijn. De helpdesk gebeld, maar die kon mij niets anders adviseren dan het apparaat op te sturen. Omdat ik de notebook immers net in mijn bezit had, voelde ik hier niets voor, dus stelde ik dat nog even uit.
Een week later deed de cd-speler helemaal niets meer, en was ik toch genoodzaakt om afstand te doen van mijn nieuwe aanwinst. M.S.C. verstrekte mij een RMA nummer, en de koerier kwam de notebook de volgende dag al keurig ophalen.

Na anderhalve week heb ik het M.S.C. gebeld met de vraag wanneer ik mijn notebook terug kon verwachten. Ik moest op ongeveer 10 werkdagen rekenen. Terloops heb ik nog even gemeld dat er op diverse forums melding wordt gemaakt van problemen met branden, met dit model notebook van Medion. Volgens M.S.C. waren er echter geen problemen bekend.

Toen mijn notebook 14 dagen in reparatie was, heb ik nog maar eens gebeld; inmiddels was het brandprobleem WEL bekend als veelvoorkomend euvel, maar er was een firmware upgrade voor gevonden! De medewerker aan de telefoon kon zien dat de Technische Dienst met mijn notebook was bezig geweest, maar hij kon niet zien wat er precies gedaan was. In ieder geval kon het nooit langer dan een paar dagen meer duren, alvorens ik mijn notebook terug kon verwachten

Na nog een week te hebben gewacht heb ik wederom het servicecenter gebeld, deze keer wilde ik exact weten wat de status van de reparatie was. Dat bleek een moeilijke vraag want ik werd eerst 3 keer doorverbonden, en kwam toen terecht bij ene Mario van Beek, die mij plechtig beloofde binnen een half uur terug te bellen.
Dat gebeurde natuurlijk niet, dus heb ik een paar uur later zelf maar weer gebeld. Dhr. van Beek reageerde enigszins geïrriteerd toen ik hem vroeg waarom hij zijn afspraak niet na was gekomen. Zijn verklaring was dat hij nog niets had gehoord van de technische dienst, en dat hij mij onmiddellijk terug zou bellen zodra hij meer wist.
Ach, het wordt voorspelbaar….natuurlijk werd ik niet teruggebeld! De volgende dag dus zelf maar weer de telefoon opgepakt; deze keer was ik boos, en was vastbesloten om niet op te hangen voordat ik persoonlijk iemand van de Technische Dienst zou hebben gesproken! Daar zitten ze bij M.S.C niet mee, want de hoorn werd er gewoon opgedonderd! Later op de dag nogmaals gebeld, en ze kennen mijn naam inmiddels, want ik werd onmiddellijk een half uur in de wacht gezet (a 12 cent p/m)
Uiteindelijk kreeg ik gelukkig iemand die mij iets meer kon vertellen; men zat te wachten op onderdelen, op een nieuwe toughpad om precies te zijn. Het is mij overigens een raadsel wat een nieuwe toughpad met het cd-speler probleem van doen heeft, maar enfin, ik vroeg hoe lang dat ongeveer ging duren. Het onderdeel zou begin volgende week binnen komen, dus met een beetje geluk zou ik eind volgende week mijn notebook terug kunnen verwachten.

Een week later (vanmorgen) weer naar M.S.C gebeld, om te vragen of het onderdeel al binnen was. Helaas, het was nog niet binnen, en deze keer werd er doodleuk bij verteld dat het niet zeker is of dat ze überhaupt nog leverbaar zijn! Er werd mij wel verzekerd, dat er een procedure bestaat, waarin staat dat als het te lang gaat duren, er naar een redelijk alternatief zal worden gezocht. Ik vroeg toen of er dan ook in die procedure staat hoe lang die periode dan ongeveer is? M.a.w. hoe lang moet ik nog wachten totdat M.S.C in al hun wijsheid besluit dat het lang genoeg heeft geduurd? Daar kon men mij helaas geen antwoord op geven.



Kort samengevat;

• Mijn notebook is al een maand in reparatie.
• Niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat er precies mee aan de hand is.
• Er wordt gewacht op onderdelen, waarvan men niet zeker weet of ze nog leverbaar zijn.
• Er bestaat voor dit soort gevallen een bepaalde procedure, maar ik mag niet weten wat daar precies in staat.
• Het laatste advies wat ik van M.S.C. gekregen heb is af te wachten totdat zij besluiten dat het lang genoeg heeft geduurd. Hoe lang dat is, wil men niet zeggen!


Kunt u zich voorstellen dat ik langzamerhand niet meer zo blij ben met mijn aankoop? Wat mij nog meer zorgen baart is dat ik kennelijk niet de enige ben met dit soort klachten. Een kijkje op de websites van Kassa en Radar leren mij dat de service van M.S.C. niet van onbesproken gedrag is

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :(

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :(

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :(

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :(

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :([quote][/quote]

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :([quote][/quote]

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :([quote][/quote]

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :([quote][/quote]

rschuurm

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door rschuurm »

Op dinsdag 5 oktober 04 heb ik bij het Medion Service Center een probleem gemeld. Deze call is vervolgens doorgestuurd naar ICC (onderaannemer voor uitvoeren reparaties), geregistreerd en follow up vond plaats op woensdag 6 oktober. Op deze dag werd ik gebeld door een medewerker van ICC met de mededeling dat op donderdag 7 oktober 04 een monteur het probleem zou komen verhelpen. Door diezelfde medewerker werd mij tevens medegedeeld dat de monteur vanaf 09.00 uur zou kunnen komen. Perfect aangezien ik afgelopen maandag geopereerd ben aan mijn knie en dus de gehele dag thuis zou zijn.

Echter op donderdagmorgen 09.00 uur heb ik zelf ICC gebeld en gevraagd of zij mij konden meededelen hoe laat ik de monteur kon verwachten (dit ivm dat ik evt. op bed zou kunnen liggen als de monteur zou komen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur al was geweest om 08.35 en een kwartier heeft gewacht. Ik heb toen gezegd dat dit niet conform de afspraak was, immers mij was medegedeeld dat ik een monteur kon verwachten vanaf 09.00 uur. Vervolgens heb ik in overleg getracht een oplossing te vinden, echter ik kreeg geen medewerking (mevr. Brillemans, dhr. Stifgel). Zonder enig begrip te hebben voor de situatie of een poging te ondernemen om het probleem (gezamenlijk) op te lossen, waarbij twee keer de hoorn erop werd gegooid, werd ik doorverwezen naar het Service Center.

Na de schrik bekomen heb ik om 09.30 uur contact opgenomen met het Service Center en het verhaal uitgelegd. Hier toonde men begrip voor de situatie en garandeerde mij dat het probleem dezelfde dag nog zou worden opgelost. Zij zouden contact opnemen met ICC en ICC zou vervolgens mij weer bellen voor een nieuwe afspraak. Echter ICC belde niet. Ik heb toen zelf ICC gebeld echter zij hadden nog niets vernomen van het Service Center. Het Service Center vertelde mij echter dat ze de call wel opnieuw hadden doorgezet naar ICC. Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg zelfs van een van de medewerksters de opmerking "flikker toch op *******" naar mijn hoofd geslingerd waarna zij de hoorn erop gooide. Ik heb nogmaals diverse malen getracht om meer duidelijkheid te krijgen omtrent de status van de call echter kreeg zowel bij ICC als bij het Service Center nul op rekest.
Uiteindelijk kreeg ik weer iemand aan de lijn (Peter) die mij doodleuk vertelde dat er onderdelen moesten worden besteld!. Ik vroeg aan hem welke onderdelen er dan besteld moesten worden. Daar kon hij uiteraard geen antwoord opgeven. Er was immers niemand bij mij geweest die een diagnose had gesteld. Vervolgens werd er weer de hoorn op gegooid.
Ik ben teneinde raad. De gehele dag ben ik met dit issue bezig geweest. Ik heb er zelfs hoofdpijn van gekregen. Sorry dat ik het moet zeggen maar ik heb nog nooit met zo'n onprofessionele organisatie te maken gehad. Medewerkers luisteren niet, vallen je continue in de rede, komen hun (bel)afspraken niet na, hebben een zeer grof taalgebruik en zijn totaal niet bereid om een probleem snel en op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Het enige wat ik wilde weten was de status van de call en het plannen van een nieuwe afspraak.

Vrijdag 8 oktober ben ik wederom de gehele dag thuis gebleven echter u raad het al, er is wederom niemand op komen dagen. Ik heb vervolgens nog allerlei mails verstuurd, echter er wordt totaal niet op gereageerd.

Ik ben teneinde raad. De pc is pas een paar maanden oud (1450 euro) met een garantieperiode van 36 maanden. Op deze manier heb ik niets aan deze 36 maanden garantie. Wat kan ik tegen dit bedrijf ondernemen? :([quote][/quote]

Cees.M.

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door Cees.M. »

Als ik alle forums met klachten over elektrische apparatuur nalees dan staat Medion toch wel bovenaan op de eerste plaats. Inmiddels hebben ze de naam Cybermax daar aan toegevoegd dus wees gewaarschuwd.
Zelf kocht ik 3 jaar terug een computer van medion, blij met mijn aankoop installeerde ik de apparatuur. Niets aan de hand zolang alles het doet, maar na een half jaar begon de computer traag te worden wat bleek de harde schijf bevatte fouten en op een gegeven moment deed het apparaat helemaal niets meer. Na een telefonisch contact met de helpdesk kon ik het apparaat opsturen naar M.S.C. in losser.Het apparaat werd netjes met een koerier opgehaald. Na 1 week kreeg ik een telefoontje van M.S.C. met de mededeling u heeft met het apparaat geknoeid, we kunnen hem niet maken. Het apparaat wordt niet gemaakt alleen de harde schijf wordt vervangen kosten van een nieuw moederbord zijn voor eigen rekening. Op dat moment ben je dus even helemaal uit het veld geslagen en denkt bij je eigen wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen. Je koopt iets het gaat stuk je stuurt het op, en vervolgens wordt je ten onrechte van iets beschuldigd. Na lang heen en weer gebel heeft het servicecenter alleen de harde schijf vervangen en de computer teruggestuurd. Van de onderdelen die nog goed waren heb ik een Computer laten samenstellen door een PC winkel hier in de buurt en daar ben ik heel tevreden over. Voor mij dus geen MultiMediaMedionsh*t meer want zo is goedkoop duurkoop en zeker als je iets van Medion koopt. :(

CordeS
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2004 21:01

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door CordeS »

Ik heb ook hetzelfde type laptop met hetzelfde type brander. Ook ik heb last van het te lange branden Pas geleden moest ik voor zelf een dvd over branden( ik brand eigen video op dvd's maar moest er nog een extra kopietje van hebben) en dat duur de ook ongeveer een 5 uur. Ik ga de laptop zeker niet opsturen, want ik heb niet echt goede ervaringen met icc (als ik het goed heb was dit degene die de reperaties uitvoerd voor medion). Wij hebben namelijk een medion computer en die is zowat 2 maanden weggeweest en toen hebben we em zelf nog maar opgehaald in woerden want we hadden dringend nodig. Toen bleek dat ze de harde schijf hadden vernieuwd, omdat volgens icc deze kapot was, en al onze gegevens waren weg. Gelukkig had ik net voor dat de computer er mee ophield een backup gemaakt anders waren we dus alles kwijt geweest. We zien wel wanneer dit onderwerp behandelt wordt maar ik hoop dat nog meer mensen zich melden en dat er zo een oplossing komt.

Gr CdS

jakhalz

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door jakhalz »

Heb je problemen met net een nieuwe pc, ga terug naar de verkoper. Die is er voor verantwoordelijk. Dus medion, vooral bij de Aldi gekocht ga terug naar de Aldi. Vooral als het gaat om een Medion Notobeook.

groeten Jakhalz

Pieter v O

Re: Klacht Medion Service Center

Ongelezen bericht door Pieter v O »

Jammer dat er zoveel problemen met Medion zijn. Ik zelf heb een medion computer (inmiddels 4 jaar oud), en een medion laptop (2 jaar oud). Met de laptop nog geen problemen gehad. Met de computer al 2x het moederboard defect. In beide gevallig snel en gratis verholpen door het service Center. Geen klachten dus.

Aangezien ik bij de aldi werk, kan ik nog wel een tip geven. Mocht je zulke grote problemen hebben zoals de mensen hierboven, kun je 2 dingen doen.
1. Ga met het probleem naar het dichtstbijzijnde aldi-filiaal, vraag naar de filiaalleider, en leg je probleem voor (je hoeft niet direct de computer mee te nemen, in het filiaal kunnen ze daar waarschijnlijk niets mee. Als ze die toch nodig hebben zullen ze het wel zeggen)

2. Bel naar het hoofdkantoor waaronder je regio valt (kijk voor de telefoonnummers in de landelijke krant van woensdag. Bij de aanbiedingen staan ook de hoofdkantoren en telefoonnummers)

In beide gevallen kan ik je verzekeren dat er wat mee gedaan wordt, en dat je klacht uiterst serieus genomen wordt.

Gesloten