LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
cyberpunk
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 mar 2004 11:59

VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door cyberpunk »

Heb van het weekend een mail naar Dexia gestuurd met de vraag om mij een kopie te sturen van de aankoopbewijzen van mijn aandelen.
Dit kreeg ik als antwoord :

U verzoekt ons in uw e-mail om bewijzen van de aankoop van de onderliggende waarden van uw effectenlease-overeenkomst. De onderliggende aandelen van de effectenlease-overeenkomsten worden door Dexia gedurende de dag gebundeld aangekocht dan wel verkocht. Wij hanteren daarom voor alle klanten per fonds het gemiddelde van de door ons gedurende de dag gerealiseerde koersen op de dag van aankoop dan wel verkoop. Exacte tijdstippen, koersniveaus en/of nota's van aan- en verkoop van aandelen van een bepaald fonds ten behoeve van individuele effectenlease-overeenkomsten kunnen wij dan ook niet verstrekken. In de administratie van de bank is dat deel van de gebundelde aankoop dat verband houdt met de aankoop van de in uw overeenkomst(en) genoemde effecten gerelateerd aan uw cliëntnummer. Wij achten ons niet gehouden u te dien aanzien nadere stukken te doen toekomen


Als zij de aandelen op cliëntnummer bewaren moet dat toch ergens op papier staan en kunnen zij mij toch een kopie sturen.

Zij willen of kunnen gewoon niet.

gr.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door willy59 »

Wij hanteren daarom voor alle klanten per fonds het gemiddelde van de door ons gedurende de dag gerealiseerde koersen op de dag van aankoop dan wel verkoop.

Naar aanleiding van het bovenstaande.
Als ik mij goed heriner is uit het onderzoek van de Eramus Universiteit gebleken dat de aankoop altijd tegen de bovengrens van die dag aanzat en de verkoop altijd tegen de ondergrens van die dag.

Dus wat Dexia hier schrijft zijn pure leugens.

Willy

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door JOOST1 »

wanneer is de zitting

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door Brabander »

Ik ga aan DEXIA ook een e-mail sturen.

Zij laten dan maar de gebundelde aankopen van die dag zien en hoe ze deze verdeeld hebben.

Ik hou jullie op de hoogte van het antwoord.

studex
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jul 2004 19:35

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door studex »

In mijn profit-effect contract staat dat er voor totaal aankoopbedragen 4.383,72 euro zijn gekocht.
Totaal te betalen rente gedurende looptijd(10 jaar !!) 5.436 euro.
Totaal overeen gekomen lease-som bedraagt: 9.819,72 euro .
Dat is bijna 22 duizend gulden !!!
En bovendien hou ik er restschuld over....ben ik blij dat ik gestopt ben met betalen(op advies van de advocaat),dexia moet gewoon met bewijzen over de brug komen en anders graven wij alvast een groot gat klaar zodat zij na uitspraak van de rechter meteen erin kunnen vallen.
De rollen worden gewoon omgedraaid en er gaan koppen rollen bij dexia.

Met vriendelijke groeten

Studex

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door painter »

De aankoop van mijn aandelen staat op 2 januari en de handtekening van mijn profit effect staat op staat op 18 januari , hoe konden zij weten dat ik ging tekenen, er klopt dus duidelijk iets niet.

berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: VRAAG AAN DEXIA OM AAKOOP AANDELEN TE BEWIJZEN

Ongelezen bericht door berna_830 »

Hallo Painter,

Ik heb ook dezelfde fout wat jij hebt op mijn contract dus de datum klopt niet, deze heb ik ook aan mijn advocaat voorgelegd, dit mag niet volgens de wet, dus voorleggen bij jou advocaat,

Met. vr. groet,
Berna,

Gesloten