Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
juliomariner
Berichten: 4867
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan moet u ook principieel zijn en dus ook niet voor die ene aanbieding gaan.

ZeerPrivé
Berichten: 5519
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
29 apr 2024 12:58
Dan moet u ook principieel zijn en dus ook niet voor die ene aanbieding gaan.
Zou niet eens die folder inkijken van zo'n klantonvriendelijke winkel. :wink:

De enkele keer dat ik in een supermarkt kom, kom ik er niet voor de medewerkers en ook niet voor een babbel met andere klanten. Ik kom er om boodschappen te kopen.

Lowieze
Berichten: 6642
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Ik ben altijd opgelucht als ik na het doorkijken van de folders tot de conclusie kom dat ik de komende week niet naar de Lidl hoef.”

Echt hilarisch, alsof je anders wel verplicht bent om daar naartoe te gaan.

juliomariner
Berichten: 4867
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad want je zou toch eens een aanbieding missen.
Vind het hele topic eerlijk gezegd een 1e wereld probleem.
De consument denkt steeds meer van de winkeliers te kunnen eisen.
Ik eis dat de aanbiedingen niet alleen voor app gebruikers gelden.
Ik eis dat de medewerkers altijd vriendelijk zijn en een praatje met je maken.
Ik eis dat er een extra kassa open gaat als er 3 klanten staan te wachten.

ZeerPrivé
Berichten: 5519
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
29 apr 2024 13:37
Inderdaad want je zou toch eens een aanbieding missen.
Vind het hele topic eerlijk gezegd een 1e wereld probleem.
De consument denkt steeds meer van de winkeliers te kunnen eisen.
Ik eis dat de aanbiedingen niet alleen voor app gebruikers gelden.
Ik eis dat de medewerkers altijd vriendelijk zijn en een praatje met je maken.
Ik eis dat er een extra kassa open gaat als er 3 klanten staan te wachten.
Ik vind het wel goed dat bewoners in Gaza, Oekraïne en in 3e wereldlanden weten dat wij hier ook zo onze problemen hebben...

witte angora
Berichten: 30910
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Lapsang schreef:
29 apr 2024 12:56
(aardbeienjam €0,59 bijvoorbeeld).
Die had ik een tijdje geleden bij ze gekocht, zonder plus app. Heb er spijt van, veel te waterig en weinig smaak. Wel heel erg zoet. Dan kun je beter het dubbele betalen en maar wat dunner smeren.

Thijs124
Berichten: 776
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik ga prei kopen.

Lady1234
Berichten: 27201
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
29 apr 2024 13:49
Lapsang schreef:
29 apr 2024 12:56
(aardbeienjam €0,59 bijvoorbeeld).
Die had ik een tijdje geleden bij ze gekocht, zonder plus app. Heb er spijt van, veel te waterig en weinig smaak. Wel heel erg zoet. Dan kun je beter het dubbele betalen en maar wat dunner smeren.
Die aardbeienjam in de aanbieding was de zelfde die ze altijd al verkopen. Er was ook helemaal niets mis mee. Prima jam.

Lapsang
Berichten: 126
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lapsang »

Er is maar één reden waarom ik op aanbiedingen let: een laag inkomen dat ik bovendien deel met iemand anders. Mag dit, of moet hier ook weer cynisch op gereageerd worden?

witte angora
Berichten: 30910
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, ik let om dezelfde reden op aanbiedingen. Maar deze viel een beetje tegen. En sowieso ben ik er achter gekomen dat de Hoogvliet goedkoper en beter is dan de Lidl.

Lapsang
Berichten: 126
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lapsang »

Hoe dan ook maakt de aardbeienjam van de Lidl zijn naam wel waar. Ik heb er nog geen kruisbessen in ontdekt. Was inderdaad 1+1, dezelfde die ze altijd hebben.

juliomariner
Berichten: 4867
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ook al zou u miljoenen verdienen, als u gebruik wilt maken van een aanbieding, helemaal prima, maar waarom zou een winkelier dan geen voorwaarden aan zo'n aanbieding mogen stellen? (gebruik van de app is zo'n voorwaarde)

Ik heb zelf best wel een goed inkomen maar maak let echt op de prijzen en probeer het zo goedkoop in te kopen. Daarnaast veel too good too go (daar heb je trouwens ook een app voor nodig.)

Lapsang
Berichten: 126
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lapsang »

Wat ik graag zou willen is dat de Lidl weer een sympathieke winkel was, zoals enige jaren geleden. Voor mij is het dat niet meer, voor anderen ongetwijfeld nog wel. (Misschien voor de Parkside boorders).

Voor mij dus jammer maar helaas. We hebben hier verder alleen drie keer Albert Heijn en dus de Aldi. Met de Lidl erbij zou de keuze groter zijn. Maar al met al geen reden om te verhongeren.

Moneyman
Berichten: 30234
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lapsang schreef:
29 apr 2024 15:53
Er is maar één reden waarom ik op aanbiedingen let: een laag inkomen dat ik bovendien deel met iemand anders. Mag dit, of moet hier ook weer cynisch op gereageerd worden?
Natuurlijk niet. Het is de meest voor de hand liggende reden, al zijn er ook legio mensen met een prima inkomen die ook gewoon op de aanbiedingen letten. Waarom zou je meer betalen dan nodig is?

Lady1234
Berichten: 27201
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik kom ca. 1 keer per maand bij de Lidl. Hoofdzakelijk voor de koffiecupjes en wat ik toevallig dan ook nog nodig heb, zoals zeeppoeder. Laatste keer dus ook de jam meegenomen.

Maar als ik het goed begrijp zijn AH en Hoogvliet voordeliger? Ik waag dat te betwijfelen, maar ik kom daar niet, heb dus geen bewijs.

ZeerPrivé
Berichten: 5519
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
29 apr 2024 17:04
Ik kom ca. 1 keer per maand bij de Lidl. Hoofdzakelijk voor de koffiecupjes en wat ik toevallig dan ook nog nodig heb, zoals zeeppoeder. Laatste keer dus ook de jam meegenomen.

Maar als ik het goed begrijp zijn AH en Hoogvliet voordeliger? Ik waag dat te betwijfelen, maar ik kom daar niet, heb dus geen bewijs.
Goedkoopste aardbeienjam is bij Appie 1,19 en Hoogvliet 1,17. Sowieso is aardbeienjam de goedkoopste jam in een super.

Nijogeth
Berichten: 10055
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Helaas geven de websites tegenwoordig niet meer het basismerk (c-merk) aan, omdat men die van het online bestellen weg wil houden. Maar aangezien het huismerk bij de Ah 1.19 kost en bij de Jumbo 1.14, gok ik dat deze c-merken goedkoper zijn dan het merk van de Lidl.

En zo gaat het eigenlijk met alle dingen waarvan er een c-merk is. Als je die allemaal pakt, dan ben je goedkoper uit dan bij de Lidl.

ZeerPrivé
Berichten: 5519
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nijogeth schreef:
29 apr 2024 18:20
Helaas geven de websites tegenwoordig niet meer het basismerk (c-merk) aan, omdat men die van het online bestellen weg wil houden. Maar aangezien het huismerk bij de Ah 1.19 kost en bij de Jumbo 1.14, gok ik dat deze c-merken goedkoper zijn dan het merk van de Lidl.

En zo gaat het eigenlijk met alle dingen waarvan er een c-merk is. Als je die allemaal pakt, dan ben je goedkoper uit dan bij de Lidl.
Zijn de huismerk potten jam waar ik de prijzen van noemde.

witte angora
Berichten: 30910
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan is het prijsniveau van die potten jam redelijk gelijk. Maar ik heb het vooral over andere zaken. De voorgebakken krieltjes bijvoorbeeld. Die heb ik vorige week bij de appie 1+1 kunnen halen. Maar ook bij Hoogvliet hebben ze soms leuke aanbiedingen met die dingen. Plus dat de kwaliteit toch beter is. En dat is met zoveel dingen. Veel andere b/c producten zijn net zo duur/goedkoop, daar zit ook geen verschil in.

Sja, en dat gereedschap, als je het niet nodig hebt hoef je het niet te kopen, en als je het wel nodig hebt dan kun je altijd nog eens zien.

Thijs124
Berichten: 776
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Mini krieltjes vorige week van 99 voor 69 bij Lidl. Gewicht weet ik zo niet. Ze zijn opgegeten.

Plaats reactie