Pagina 1 van 1

Herroepingsrecht

Geplaatst: 03 mar 2023 13:58
door vandinther
Na een bestelling geplaatst te hebben en na betaling direct deze geprobeerd te annuleren (binnen 10 min.) en gebruik te maken van ons herroepingsrecht.
Maar na diverse e-mails kregen wij de mededeling te wachten tot bestelling was geleverd i.v.m. automatische verstrekkingen e.d.
Direct na ontvangst geprobeerd tel. contact te zoeken met tel. 055-7410000 maar werden via bandje verwezen naar brief contact.
Deze brief diverse malen ingevuld doch zonder resultaat. Bestelling geplaatst 21-2- contact via e-mail eveneens 21-2- bankafschrijving 21-2- Bestelling ingekomen 2-3-2023.
Voelen ons belazerd , "waar is ons recht op herroeping? Bank ook direct benaderd 22-2- maar kan betaling niet terug storten, moet via "KOOPJE.COM"
worden geregeld ??

Re: Herroepingsrecht

Geplaatst: 03 mar 2023 14:19
door NeoDutchio
Dat is het nadeel van bestellen bij niet al te betrouwbare dropshippers. Het kopje Identiteit is een in de website geplakt stukje met de naam van een bedrijf die software ontwikkelt. Niet bepaald een logische connectie.
Verder staat ook in de voorwaarden te lezen dat de bestelling direct word doorgezet met een behoorlijke levertijd. Oftewel, de order gaat automatisch naar China en kunnen ze niet meer tegenhouden. Is dat wettelijk voor uw risico? Neen. Maar aan de andere kant, probeer het recht maar eens te halen bij een dubieuze verkoper.

In plaats van te zeggen dat u zich belazerd voelt moet u eigenlijk zeggen dat u uzelf belazerd hebt. Na jarenlang waarschuwen waarop te letten bij het online kopen kiest u er zelf voor om hier te gaan bestellen.

Re: Herroepingsrecht

Geplaatst: 03 mar 2023 14:48
door ZeerPrivé
Een beroep doen op herroepingsrecht kun je wel vergeten bij een dropshipper. In het vervolg eerst maar even nadenken of je een artikel echt wilt hebben (en of je wel wilt kopen bij een dropshipper) voordat je op de koop button klikt.