LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Steun in rug leasebelegger

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door docent »

hahaha, je hebt gelijk, maar deze verbetering moest ik wel inkoppen.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat er beter niet meer inhoudelijk op je gereageerd kan worden. Je blijft immers in herhaling vallen: "ik was slim, jullie waren dom. Desalniettemin hoop ik het beste voor jullie. Ik ben ook tegen het gegraai van banken".
Die mening mag je van mij best hebben, echter:
1. het staat wel heel erg ver af van de titel van deze topic. Open een nieuwe zou ik zeggen.
2. het doel achter de boodschap is mij niet helemaal duidelijk. Wanneer je doel is mensen te provoceren, dan realiseer ik me dat dit dus gelukt is.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Pff, een topic in de stijl van 'wie is het domst, gilt het hardst en heeft ook nog de langste adem' :roll:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan docent,

Petje af, Docent jij bent de eerste die het door begint te krijgen (provoceren).

Ik ben een onderzoekje begonnen naar wat voor type mensen er zoal mee hebben gedaan aan LEGIO LEASE.

Conclusie o.a.:
1. Sommige deelnemers aan dit forum kunnen niet goed lezen, zoals:
KAREL, haalt twee verschillende banken door elkaar, even later ook nog twee verschillende fondsen, als klap op de vuurpijl!!

2. JH en DOCENT, (jij dus) stellen voor mij te boycotten, maar jullie zijn de EERSTEN die zich daar niet aan houden!!

3. JANNEKE52, is niet in staat om JANNY en JANNEKE52 uit elkaar te houden!!

4. JULLIE, slachtoffers Legio Lease vallen ook elkaar aan, ga samenwerken!!

5. IKWASEENBEETJEDOM, gaat overal op in en laat zich gek maken, weet ook niet het verschil tussen SNS en SM!!

6. JH, verveelt zich duidelijk, is op ieder forum te vinden!!

Zo kan ik nog wel even door gaan, geen wonder dat DEXIA hier gebruik van maakt, als anderen die kans krijgen doen zij dat ook. Iedereen is gek op geld, maar niet ten koste van alles.

Hoe kan je nu een contract teken, waar je totaal niets van begrijpt
en daarna kritiek hebben. OMDAT JULLIE ZELF NIET HEBBEN OPGELET!!

Voor JH, vraag TROS Radar dan meteen of ze jou ook verbannen je kraamt in bijna ieder forum de grootse onzin uit en hebt overal een mening over (jouw mening, maar die klopt van geen kanten.)!!!!!!

Alles wat ik hierboven heb geschreven is terug te kijken op dit forum!!

Zulke mensen moeten toch uitkijken met ondertekenen van contracten,
zeker waar je geen bal van begrijpt, anders wordt het van kwaad tot nog erger!!!!!!!! Lees en begrijp wat je tekent!!!

Groeten, Tonto
en succes.
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 19:25, 5 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door JH »

nooit gedacht dat er zoveel reacties op mijn geplaatste bericht binnen zijn gekomen, en dat na een week :wink: Daar kan Chris G met zijn lappen tekst en ons aller Piet die steeds oproept tot samen staan we sterk en ieder voor zich. :wink: niet tegen op.
Hartelijk dank tonto voor deze promotie, :P

docent, tolboom moest werken de hele nacht voor de grootste krant van nederland, juist ja de krant die pro-dexia is. Hij was druk in de weer met advertenties die geen misleiding moesten voorstellen, daarom is hij nu zo sjagrijnig 8)

ikzal Trosradar vragen deze topic af te sluiten :!:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

A. tolboom, waarom corrigeer jij je stukjes zo vaak? Kun je het niet in één keer goed vertellen of zo? Lijkt me toch niet zo moeilijk met al die herhalingen. Of maak je zo vaak TIEP foutjes, mag eigenlijk niet gezien je vak.

Er valt trouwens niet zo veel te lezen aan jouw 'bijdragen' want je schrijft steeds hetzelfde.

Toch raar dat 'n ander Dubioeus personage die altijd maar in her-
haling valt zich in deze topic helemaal niet heeft laten zien :lol: :lol:
5. IKWASEENBEETJEDOM, gaat overal op in en laat zich gek maken, weet ook niet het verschil tussen SNS en SM!!
Ga mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gebruikt heb Stiekum Nietig Sukkeltje!
SNS is een bank, wat jij bedoelt is SM, dat is heel wat anders. (dom,dom.)
Jouw tekst, niet mijn woorden!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Tonto het verklaart natuurlijk veel als je "echte" naam Janny is, of niet?

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan ikwaseenbeetjedom,

Quote: dat zijn jouw woorden!
Dit was een reactie over je opmerking van dat ik het netjes moest houden. Jij begreep natuurlijk weer SM i.p.v. SNS, in jouw ogen lijkt dat op elkaar en het klinkt als..., daarom ben je ook zo dom.
Snap je natuurlijk weer niet!!

Ik schrijf altijd hetzelfde, dat moet ik wel, dat doe ik voor jou, want je begrijpt het nog steeds niet en JIJ zal het ook nooit begrijpen.
DOMDOMDOMDOMDOMDOMDOMDOM!!!!!!!!!

Waarom gebruik jij IKWASEENBEETJEDOM als naam?????

Dat zegt toch al genoeg, SUFFERD! :lol: :lol: :lol:

Groeten, ook aan je vriendin.

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Janneke52,

Mijn echte naam is geen Janny, je moet van mij aannemen dat ik geen nepnaam gebruik (die zijn er al genoeg op dit forum) , de enige namen die ik gebruik zijn je bekend, nl. Tonto en A. tolboom.

TON TO(lboom)= Tonto

Tonto.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door JH »

tonto en klukkluk :P wat een tiepetje toch 8)
het is net wildwest :lol:

tontotempaal, of der anton aus Tirol, waarschuw me even als de honderdste reactie er is. Dat moet wel feestelijk gevierd worden, toch :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 20 jul 2004 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zo Anton, ook al gestudeerd voor G O D, dat je meent te weten wat ik begrijp. Wat ben jij toch fantastisch :lol: :lol: :lol:

Ach, ik was eens een keertje een beetje dom, maar volgens mij ben jij het altijd al geweest.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan JH, (lafaard)

Durf je weer na een volle dag, ik heb je gemist, ze hebben je zeker van een van die andere forums geschopt met je onzinnige opmerkingen!



Aan ikbenoerdom,

Het is stiekEm, geen StiekUm.

DOMDOMDOMDOMDOMDOM :P :P :P :P

Ik zal jullie maar samen plaatsen, de een doet niet voor de ander onder in dommigheid.

Tonto

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ha die Anton.. ben je nog steeds blij dat jouw vrouw zo dom is?

Mijn vrouw is gelukkig niet zo dom, mijn lieve eega heeft mijn stommiteit om een contract voor een zgn. WinstVerDriedubbelaar aan te gaan met Legio-Lease vernietigd. Zo zie je maar, het is altijd goed wanneer er tenminste eentje niet dom is, wat dat betreft zijn jij en je vrouw dus behoorlijk gehandicapt waarvoor ik je hierbij mijn medeleven betuig.

Succes verder met je krant, met je vrouw, met je kind, met je leven.. doe maar goed je best, dan wordt het misschien nog wat.

Dit gescheld van jou wordt me iets te veel.. bye bye...

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Karel »

Wat een onzinnig gezwam en pure forum vervuiling. Wat mij betreft komt hier (direct) een slotje op.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door JH »

tontootje heb je de gedragsregels wel gelezen voor je je scheldkanonnades op dit forum plaatst. Je overtreed werkelijk alle regels, Trosradar zal je dan ook zeker bannen :lol:

Ja Karel ik heb Trosradar al verzocht om een slotje te plaatsen, het is wel genoeg geweest zo.
Laatst gewijzigd door JH op 20 jul 2004 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwasontzettendstom,

Nogmaals, waarom kies je voor deze naam

IKWASEENBEETJEDOM, Het is mij overduidelijk, maar waarom gebruik je de naam al op voorhand in dit forum????????

Voelde je al nattigheid, zal wel niet daar ben je te D.. (vul zelf maar in) voor. Snap je waar D.. voor staat, zal je wel vergeten zijn!! :roll: :roll: :roll:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan ikwaseenbeetjedom.

Dan kan je beter je vrouw het woord laten voeren, wat ben jij voor een vent die de verantwoordelijkheid op zijn vrouw afschuift.

Ga maar snel afwassen en de was doen, dan mag je nog een uurtje naar de tv kijken als je toestemming van je vrouw hebt.

Waar blijft het antwoord op de vraag die ik je al twee maal gesteld hebt,
vraag het anders aan je vrouw, als je het niet weet!!!!!

Jammer, ik moet weer werken, centjes verdienen, jij zal wel naar bed moeten. Droom maar fijn over DE FABELTJESKRANT. :P :P :P

Welterusten!

Tonto

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door docent »

Heel goed mensen: niet meer reageren op deze buitegewoon gefrusteerde man. Je moet wel heel zielig zijn om, in navolging van dubio (die tenminste open strijdt, dat moet ik hem nageven), onderzoekjes uit te gaan voeren op dit forum.
En dan die conclusies!!!! Je zou haast zeggen dat deze ploegendienstmedewerker een glansrijke carriere als wetenschapper is misgelopen. Zo zie je maar weer waartoe chronische vermoeidheid leidt(of is het in dit geval "lijdt").
En natuurlijk, hij zal wel weer reageren........ Hij zal ook deze reactie van mij weer zien als een bevestiging van zijn intelligentie. Hij zal weer de discussie zoeken.
Maar mede-gedupeerden, wanneer we dit forum nog enige waarde willen laten behouden, reageer dan niet meer op de provocaties. We hebben het hier immers over een niet-geemancipeerde, kortzichtige, arrogante, hardwerkende krantenjongen. Niet de moeite dus!

Mede-gedupeerden, kijk nogmaals naar het begin van deze topic. Daar draait het op dit moment om! Zijn er alweer nieuwtjes mbt dit onderwerp???

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik reageer nog wel!
Zulke mensen moeten toch uitkijken met ondertekenen van contracten,
zeker waar je geen bal van begrijpt, anders wordt het van kwaad tot nog erger!!!!!!!! Lees en begrijp wat je tekent!!!
Hoe 'slim' of 'dom' ben je als je vergeet dat er ook eegaleasers (niet getekend) posten!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

He tolboompje, toch nog even:
Lees je eigen verhaal Geplaatst op 19 Jul 2004 12:55 door A. tolboom nog maar eens. Daar begin je duidelijk met
Janneke52,

Effecten, aandelen of hoe ze ook mogen heten
bla. bla. bla. bla. bla...
en nog
Janneke ik zal je een voorbeeld geven over mijzelf:
bla. bla. bla.

en eindig je met
Janny nogmaals SUCCES.
en dan durf jij nog glashard
3. JANNEKE52, is niet in staat om JANNY en JANNEKE52 uit elkaar te houden!!
te beweren. Dit is eigenlijk niet dom, dit is iets anders....

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Nog even snel het volgende,

Aan al mijn "vrienden"

Morgen moet ik voor mijn werk naar Amsterdam, dan ga ik meteen even langs de Beurs op het Damrak, ik zal ze de groeten doen van jullie.

Nu moet ik echt aan het werk, jammer ik mis jullie nu al :lol: :lol: :lol:


Tonto

Gesloten