LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Steun in rug leasebelegger

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

JH,

Ik wacht nog steeds, of durf je niet meer, bijdehandje!!!!!

PS. Op andere topics weet je het ook zo goed, althans dat denk je.
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door docent »

Tolboom,
Ik ervaar het wel als een trap in de rug. In ieder geval komen al je adviezen en wijsheden als mosterd na de maaltijd. Niemand heeft er wat aan en geloof me, de meeste mensen hier zullen sowieso nooit meer een bank vertrouwen.
Persoonlijk ben ik al helemaal niet geinteresseerd in je succes-verhaal. Je vraagt je terecht af waarom je opschrijft.
Tot slot ben ik nog steeds van mening dat je persoonlijke strijd met anderen niet thuis hoort op dit forum, maar al helemaal niet binnen deze topic.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Karel »

Zo vreemd is dat niet Tolboom dat ik per ongeluk VSB bank noemde i.p.v. SNS en dat bedoelde ik. Zeven jaar geleden was in mijn woonplaats een bank die zich Bondsspaarbank noemde. Een jaar daarna werd de naam in VSB veranderd en daarna, na andehalf was het ploteling de VSB bank geworden. Nu, eenhalf jaar later, staat er de naam Fortis op en op vele SNS banken staat nu de naam Fortis! !
Alleen heb je nog steeds niet de naam genoemd van dat product wat je bij de SNS bank hebt afgesloten.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

docent,

Lees eens wat je schrijft:

"Persoonlijk ben ik al helemaal niet geinteresseerd in je succes-verhaal. Je vraagt je terecht af waarom je opschrijft''.


Voor een docent vind ik dit een vreemde zinsopbouw. Docent van niks !!!

Tonto

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Karel,

Je verwardt wel snel bepaalde dingen, als er zo'n googemerd van de bank bij jou aan de deur staat met een lease-contract of telefonisch contact met je zoekt zou ik niet mijn handen voor jou in het vuur steken, VSB is toch een heel andere bank dan SNS.

Het produkt heet Aandelen Spaar Plan en is volkomen afgedekt,
zie mail van mij van 12.55 uur van vandaag. HET ENIGE WAT IK KAN VERLIEZEN IS DE RENTEOPBRENGST OVER ZES JAAR. maar op dit moment sta ik op dik op winst. mijn ingelegde kapitaal blijft intact.

Tonto

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Karel »

Nou Tolboom, lees maar eens wat deskundigen zeggen over SNS aandelenfondsen!

http://www.planet.nl/planet/show/id=219 ... /sc=183429
HET ENIGE WAT IK KAN VERLIEZEN IS DE RENTEOPBRENGST OVER ZES JAAR.
Waar heb ik dit meer gehoord??

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

A. tolboom, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Ik heb er niets tegen je hoor, maar ben jij wel ee h*mo-sapiens?

Of ben je gewoon een sadist dat je hier de mensen zo komt ****?
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 20 jul 2004 00:05, 2 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Karel,

Ik heb het gelezen.

Maar je moet me niet kwalijk nemen, maar jij hebt het over
SNS Aandelen Fonds dit is een heel ander fonds dan ik heb, dat heet namelijk Aandelen Spaar Plan en is totaal iets anders.
Geen appelen met peren vergelijken!!!!!
Ik heb je al gezegd dat je makkelijk dingen verwart, nu ook ALWEER,
banken door elkaar halen, fondsen door elkaar halen, wat volgt?????
Jij behoort zeker niet tot de deskundigen, want dit lees je ook alweer niet goed.

PS. zoals jij het leest moet ik verliezen, hoe verklaar je dan dat ik deze maand mijn jaarlijkse overzicht kreeg en MIJN fonds in guldens omgerekend bijna 1000 gulden meer waard was dan in juli vorig jaar.
Rara, hoe kan dit, nogmaals we hebben het over twee heel verschillende produkten. Probeer nu eens goed te LEZEN.

Morgen weer verder, ik moet naar mijn werk.

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 23:15, 3 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwaseenbeetjedom,

Op dit antwoord van je heb je verdomd lang over gedaan, toch dom?

Ik ben 100% hetero en heb een vrouw en een dochter.

Hoe is het met je vriendin of ben je geen p..???????

Denk maar weer lekker lang na over je antwoord!!!! :lol: :lol: :lol:

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 01:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ach...

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan ikwaseenbeetjedom,

(Ik ben nu op mijn werk, moest toch nog even kijken en reageren.)

Binnen 11 minuten antwoorden met alleen ach...Wat heet dom, je bent zeker een blondje!!!! (vriendin ook?????: dubbel dom) alhoewel, er zijn blondjes die goed slim zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen
gelijk geaarden! Is maar dat je het weet.
Jij denkt dat ik sadistisch ben, ook dat begrijp je al niet, als je mijn vorige topics leest zal je (moeten) begrijpen dat ik niks met banken opheb, het zijn allemaal oplichters die op je geld uit zijn, daar weet jij waarschijnlijk alles van.
Maar door je goed te laten informeren bij MEERDERE personen en instellingen had erger voorkomen kunnen worden, je hebt ook nog een eigen verantwoordelijkheid om na te denken en niet alles onvoorwaardelijk te geloven wat er voorgespiegeld wordt.
HOE GROTER DE WINSTKANSEN, HOE GROTER HET RISICO!!!!!!!!!!!!! en zeker met geleend geld. (Waar denk je dat LEASE voor staat) daar ben je nu waarschijlijk wel achter gekomen.

Je hebt de hele nacht de tijd om een antwoord te formuleren, als je daar nog zin in hebt.

PS. Ik hoop dat je antwoord meer is dan alleen maar ach..., is wel erg kort!!!
(Of je het gelooft of niet, ik hoop toch dat de gedupeerden van legio-lease, zoals o.a. jij, toch een goed resultaat behalen tegenover de banken, dat zal bij de uitspraak in augustus voor de rechtbank moeten blijken.)

Welterusten,
droom lekker, maar niet over legio-lease, dan sta je morgen gezond weer op!
(En toch mag ik je wel, jij komt in ieder geval voor jezelf op,
zit wel pit in)

Nu ga ik weer aan het werk, het is nu mooi geweest voor vandaag.

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 02:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik vind jouw drammerige manier van duidelijk maken hoe slim jij wel niet bent en hoe onoplettend en dom wij wel niet zijn geweest bijzonder vreemd, een tikkeltje vals en eh.. welterusten kleintje.

Wat is trouwens de werkelijke reden dat jij hier sinds een paar dagen ons wilt komen vertellen dat we beter hadden moeten opletten?

Woon jij soms in Belgie? dexiaantje zeker!

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan ikwaseenbeetjedom,

Gedroomd over legio-lease dat je nog wakker bent :?: :?: :?: , ik ben geen Belg, een echte Hollander. Maar ik weet zeker dat iedere Belg slimmer is als jij. Dat bewijs je nu voor de zoveelste keer en pas op dat je vriendin niet wakker wordt!! :lol: :lol: :lol:
Ik heb je toch nog te hoog ingeschat. Geen Dexaantje maar een SNSje. Weet je de betekenis zeker ook niet van. :lol: :lol: :lol:
De werkelijke reden om te waarschuwen is dat je in staat bent om er de volgende keer weer in te stappen, dan slaap je weer niet, zielig voor je vriendin!! (kleiner als jij kan nooit)

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Triest, je bent erg triest. Ga nu maar eens wat doen i.p.v. in de baas zijn tijd hier komen vervelen.

Jij hebt duistere motieven, en dat weet je heus wel, maar je vrouw niet... o nee, je hebt waarschijnlijk niet eens een vriendin.. dat je een vrouw hebt zal ook wel een *** zijn!

dus stop maar!

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Ikwasheelergdom,

Ik ben eigen baas en mijn vrouw heeft hier geen verstand van, gelukkig maar, anders was ze net zo zielig als jij :lol: :lol: :lol: , groeten aan je vriendin!
Triest, voor jou, niet voor mij, ik ben gelukkig.

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 02:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Je bent nu aan het werk en eigen baas?

Oei, wat voor vak zou dat kunnen zijn...

Is ze blond trouwens :lol: ?

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikbenontzettenddom,

Heb je wel eens van dagbladen gehoord die in de ochtend verschijnen??
Voor als je het nog niet weet, dat is papier waar veel letters en foto's in-staan en omdat deze kranten in de ochtend verschijnen moeten zij in de nacht ervoor worden gemaakt, of snap je dat ook al niet.
Ter verduidelijking (voor domme blondjes) niet in de nacht na verschijnen, maar ervoor. Er werken inderdaad ook (slimme blondjes) en niet de blondjes die jij bedoelt!!

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 02:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Jij denkt dat ik sadistisch ben, ook dat begrijp je al niet, als je mijn vorige topics leest zal je (moeten) begrijpen dat ik niks met banken opheb, het zijn allemaal oplichters die op je geld uit zijn, daar weet jij waarschijnlijk alles van.
Help.. ik MOET begrijpen van jou...
(Waar denk je dat LEASE voor staat) daar ben je nu waarschijlijk wel achter gekomen.
Nou, zeg eens, waar staat 'lease' dan voor volgens jou?
Geen Dexaantje maar een SNSje. Weet je de betekenis zeker ook niet van.


Toch wel, maar laten we het nog een béétje netjes houden zeg!
Ik ben eigen baas en mijn vrouw heeft hier geen verstand van, gelukkig maar, anders was ze net zo zielig als jij

Dus als jouw vrouw er wel verstand van had (net als jij) dan was ze net zo zielig als ik ??? En jij dan, waarom ben jij dan niet zielig???

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

'eigen baas'? en dan toch zelf aan het werk voor een ochtendkrant?
Zal niet zo'n grote krant zijn zeker dat je die zelf moet tiepen :lol: :lol: :lol:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan dommerdandom,

Antwoorden

Vraag 1, LEASE is huren en/of lenen

Vraag 2, netjes houden? SNS is een bank, wat jij bedoelt is SM, dat is heel wat anders. (dom,dom.)

Vraag 3, Ik ben niet zielig omdat ik gelukkig geen legio lease heb, maar een andere constructie wat wel geld oplevert!!! Snap je, zal wel niet!!!

Tonto

Gesloten