LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Steun in rug leasebelegger

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Sonja,

Als ik een spaarbankboekje heb en die heb ik (ik nog wel) dan staan daar DUIDELIJKE reglementen in die ik ook GOED doorlees en niet als een BLIND PAARD er van uit gaat dat het wel goed zal zitten!!!!!!!!
En mocht die spaarbank failliet gaan dan ben ik VERZEKERD van een maximale schadevergoeding van 20.000,- euro en dat staat er heel DUIDELIJK.

Tonto

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwaseenbeetjedom,

Ik ben een inderdaad een vent die NIET op zijn pik is getrapt, en ook nog z'n geld heeft :lol: :lol: :lol: :lol: !!!!!!!!

"een vent...getver!!!! Ben jij soms een p..!!!!!!!! Geeft niet hoor, maar loop er niet zo mee te koop.

PS. het groeit nog steeds (het geld bedoel ik).

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ach Tonto, laat maar zitten verder. Ik kan het je schijnbaar niet duidelijk maken hoe het gegaan is.
Als het bij het verlies van Fl. 65.000,-- gebleven was, had ik het nog kunnen accepteren maar nu ABSOLUUT NIET.
Ik betaal NIETS meer en de advocaat is ingeschakeld.
Laat Dexia maar komen. Ik ben niet bang meer, vooaral niet meer na die diverse uitspreken.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Janneke52,

Voor jou en de ruim 90.000 anderen hoop ik dat het gunstig uitpakt, het is niet mijn opzet zoals "Ikwaseenbeetjedom'' beweert om na te trappen.
Alleen bedoel ik te zeggen dat je met zulke (leen)constructies niet genoeg kunt oppassen, het woord zegt het al: LEASE, dan moet je zeker niet over een nacht ijs gaan en toch meer zekerheden inbouwen door meer inlichtingen in te winnen.
Laten we eerlijk zijn, WINSTVERDRIEDUBBELAAR, als dat zo was dat had de hele Nederlandse bevolking wel meegedaan met geleend geld want dit is te mooi om waar te zijn, logisch dat er een enorm risico voor de deelnemers inzit. Daar had toch een lampje moeten gaan branden. Ik zie het toch als een vorm van gokken die nu totaal verkeerd gaat uitpakken voor de deelnemers. Banken zijn er om aan je te verdienen niet om jou de hemel op aarde te bezorgen.

Nogmaals sterkte en SUCCES.
Tonto

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Janneke52 »

WIJ hadden geen winstverdriedubbelaar maar een overwaarde effect zonder herbelegging.
Van een winstverdriedubbelaar en die anderen had ik nog nooit wat gehoord totdat ik op het forum kwam.
En als ik maar enigzins had geweten dat er "gegokt"werd, zoals jij zegt, was ik er zeker niet aan begonnen.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Janneke, je kent de werkwijze van de st. Leaseleed?

Alleen voor een groep mensen met een lening/overwaarde laat ze binnenkort via een advocatenkantoor Dexia aanklagen.
Daarna moet je met een eigen advocaat de details regelen.
gr. O.D.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Janneke52,

Effecten, aandelen of hoe ze ook mogen heten er kleeft altijd een risico aan. Ik wil niet vervelend zijn of de betweter uithangen maar zodra ergens, willekeurig wat, een risico aan zit dan neem je een gok.
Janneke probeer je te verenigen met meerdere ''slachtoffers'', dan sta je sterker en is ook beter voor je gemoedsrust.

Janneke ik zal je een voorbeeld geven over mijzelf:

Vijf jaar geleden kreeg ik van mijn (SNS) bank een aanbod om een gedeelte van mijn spaargeld vast te zetten wat ik niet op korte termijn nodig zou hebben voor de tijd van zes jaar omdat het op de (veilige) spaarrekenig weinig opbracht aan rente namelijk 2,3 % op jaarbasis. Het ging om aan te kopen stukken van FL. 15.760,- per stuk. Op dit stuk kreeg ik meteen op de eerste dag van aankoop een instappremie van FL. 4000,-, dus de waarde steeg op de EERSTE dag van aankooop direct naar FL 19.760,- . Over die FL 19.760,- gulden krijg ik vanaf de eerste dag per jaar 4% rente vast, zes jaar lang.(dus ook over die instappremie van fl. 4000,-)
Het maximale bedrag dat ik na zes jaar voor deze FL. 19760,- (eigen geld fl. 15.760,-) terug krijg is FL. 25000,-. Is het stuk meer waard na die zes jaar dan FL. 25000,- dan is ALLES boven dit bedrag voor de bank.
Mijn risico (gok) zit hierin dat als deze stukken minder waard worden ik ALTIJD mijn inleggeld terug krijg. (15.760,-) maar dat ik dan in die zes jaar nooit meer kan verspelen dan mijn gemiste rente gedurende zes jaar over dit bedrag.
Deze maand heb ik de jaarlijkse afschrijving binnen van de bank ieder stuk heeft nu een waarde van bijna FL 23.000,- GULDEN met nog een klein jaar te gaan.
Van de vijf stukken die ik heb gekocht vindt ik dit een verantwoorde gok voor mijzelf, ik loop relatief weinig risico, ja gemiste rente over zes jaar. Maar nu na ruim vijf jaar heb ik een winst op dit moment van 5 maal FL 7.240,- = FL. 36.200.- in VIJF jaar.
Wat mij vijf jaar geleden over de streep heeft getrokken is de instappremie van FL. 4000,- per aangekocht stuk. Mocht ik deze verliezen dan krijg ik nog altijd 5 maal FL 15.760,- terug in mei volgend jaar. (Die instappremie heb ik toch geen cent aan betaald)
Je zal wel zeggen wat heb ik met dit hele verhaal te maken, maar ik wil er mee zeggen dat ook ik van een gokje hou. maar wel met zo weinig mogelijk risico voor mijzelf. Ik heb alles zwart op wit staan en het is overduidelijk wat er staat.
Had ik geen zekerheid, had ik toch verder gevraagd bij anderen.

Janny nogmaals SUCCES.
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 14:11, 3 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwaseenbeetjedom,

Nogmaals,

"een vent...getver''.

Ben je soms een p...?????? :twisted: :twisted: :twisted:

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwaseenbeetjedom,

Citaat van Ikwaseenbeetjedom:
''Een vent, heb ik zeker op z'n p*k getrapt, getver.''


Als je niet weet wat je er mee moet doen, dan moet je er zeker niet op trappen. :lol: :lol: :lol:

Tonto

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

wat probeer je nu eigenlijk te zeggen???

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door JH »

Tonto Tolboom is nietszeggend, gewoon niet op reageren !!!!

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan Ikwaseenbeetjedom,

Je bent niet een beetje dom, maar de overtreffende trap van dom, maar dat zal je ook wel niet begrijpen!!!!!



Aan JH,

Je roept op om niet te reageren, maar JIJ bent de EERSTE die reageert!!! JE BENT VOLKOMEN ONGELOOFWAARDIG EN NIET SLIM. Maar nietszeggend levert WEL GELD OP WAAR HET JOU OOK OM TE DOEN WAS MAAR NIET GELUKT IS. (Het zal wel jaloezie zien, ik heb mijn ingezette geld nog plus wat meer!!!! :lol: :lol: :lol:

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 20 jul 2004 01:33, 2 keer totaal gewijzigd.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

A .tolboom jij bent nog dommer,dommer,dommer, het domst van
allemaal. Als je nou werkelijk iets zinnigs wilt inbrengen doe het dan op een positieve manier

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door docent »

de naam van deze topic "steun in de rug..." sluit in zijn geheel niet aan bij de mooie praatjes van Tolboom. Geniet je ervan ons in de peperen hoe goed je het gedaan hebt, ofzo? Waarom open je niet gewoon een nieuwe topic: "Tolboom is het slimst".

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

fennekenoo3,

Lees svp bericht van 12.55 uur van vandaag, wie is er dan dom????
Vind het wel zinnig om te laten weten dat als je niet over een nacht ijs gaat je ook niet in het wak valt!!!!!!
Ik niet als ik het resultaat bekijk van mijn inleg!!! :lol: :lol: :lol:


JH,

Waar blijft je reactie, slimmerd!!!!!

Tonto

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door Karel »

Zeg Tolboom. wat is de naam van dat zogenaamde schitterende product wat je hebt afgesloten bij de VSB bank. Veel VSB banken hebben nu de naam Fortis Bank en die hadden ook zo'n pracht product "groeivermogen" genaamd. Dat is bijna eenzelfde product zoals Dexia heeft aangeboden.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Aan docent,

Je moet het niet zien als een trap in de rug, dat is niet de bedoeling, maar ik probeer te waarschuwen dat de mensen niet zo goedgelovig moeten zijn, de bedragen die ik in deze kwestie over het beeldscherm zie vliegen zijn niet niets, dan ga je toch niet over een nacht ijs!!!

Dan probeer je toch zoveel mogelijk inlichtingen in te winnen, is dat verkeerd gedacht, ik dacht het niet gezien de ellende die nu aan de gang is!!!!

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Kareltje toch,
je moet wel goed lezen het is geen VSB bank, maar de SNS bank, dit bewijst weer dat jij een simpel bericht (van vandaag 12.55 uur) niet eens kan lezen, laat staan een lease-contract!!!!

Tonto

PS. het product is inderdaad schitterend, als je vijf jaar geleden had opgelet had je nu ook winst gespeeld, maar ja je kan niet alles hebben :cry: :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

A.tolboom, zoals je het verwoordt om 12.55 uur denk ik dat je het goed
hebt gedaan, je hebt waarschijnlijk goed gelezen en je eigen niet gek
laten maken. Echter er zijn enorm veel gedupeerden die er zijn ingetrapt
en niet in de gaten hadden dat ze met geleend geld gingen beleggen.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Steun in rug leasebelegger

Ongelezen bericht door A. tolboom »

fenneken003,

Dank je voor het compliment, maar nogmaals ik geniet niet van de ellende van een ander, integendeel, ik ben zeker niet voor DEXIA of andere banken, maar laat de mensen goed lezen en niet alles geloven wat ze willen geloven, verdiep je wat meer in serieuze zaken.

Kijk naar vorig mailtje van Karel(tje), kan niet eens berichtje op dit forum goed lezen. Verward SNS bank met VSB bank en dat moet een lease-contract tekenen??????

Tonto
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 19 jul 2004 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten