LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door john11 »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ook hierdoor zijn wij allemaal door belazerd,maar wel geld innen als ze niets doen dan heeft de stichting en vooral die niets nutten die zich ook nog advocaat mogen noemen een leuke cent meeverdiend.
En laat ik het maar niet over de "consumenten bond"hebben je kent dat wel; ik stond erbij en ik keek ernaast.
Wie o wie kan je nog vertrouwen????
Mijn vertrouwen is er niet meer mede door onze "'overheid"'ba ba ba :cry: :cry:

Ik groet U alle succes

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Ik vraag me af hoeveel duizenden euros Schonewille nog
in rekening zal brengen tot aan het hoger beroep?Reken maar
dat we kaal geplukt zullen worden door de SLV.Want ze weten nu
al dat ze het hoger beroep ook zullen verliezen.

jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door jeroen »

Nou ja, kaal geplukt???!!!!! € 45,= noem ik nu nog niet kaal geplukt worden. Dat kaal plukken moet je aan Dexia overlaten immers bij Dexia blijft het niet bij € 45,=

Je moet wel een beetje tegenslag kunnen verwerken hoor John en de Jongh. Het eind is nog lang niet in zicht!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door JH »

het is niet te geloven ! Al deze domheid bij elkaar op een forum.
Ik begin mij nu echt af te vragen of al die zogenaamde dupeerden wel zo gedupeerd zijn. Klagen klagen en nog eens klagen en verenigingen, stichtingen voor hen de kastanjes uit het vuur laten halen. Nederlanders zijn simpeler dan de belgen dat blijkt wel weer, vandaar dat de economie hier ook niet echt op gang wil komen ,met zoveel gezwets en gezever. Als er even een tegenslag is dan heeft altijd een ander het gedaan. Nu zijn alle pijlen dus gericht op de Stichting leaseverlies, terwijl de veroorzaker, Legio Lease met in het verlengde de maffia van dexia, lachend en feestvierend aan de zijlijn staat. :roll:

Dank je wel John11, dejongh1 en al die anderen, jullie zijn een waardig voorbeeld voor de gemiddelde nederlander van dit miliennium :( :shock:
Met klagen kom je niet ver, de enige weg is om dexia zelf aante klagen, neem een goede advocaat. Tenminste als je zeker weet dat je van die boeven kunt winnen ! :idea: :!: :?:

Bedenk wel dat je met individueel rechten aanmerkelijk meer geld kwijt ben en zeker als je verliest.

Wielrenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jul 2004 16:58

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Wielrenner »

JH er bestaat toch ook een mogelijkheid om met rechtsbijstand te procederen ??

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja bent zeker EUR.5.000,-- kwijt voor een advocaat.
En dan nog maar de vraag of je wint.

Denk daar goed over na.

Wielrenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jul 2004 16:58

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Waarop is dat gebaseerd Bekkum ? Ik ga even rondkijken op het forum!!

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Wielrenner,

Ik heb zelf informatie gevraagd bij een advocaat.
Het voeren van een procedure komt op zo,n EUR.5.000,-- of je moet in aanmerking komen voor een pro-deo advocaat, dan ben je "slechts"
een eigen bijdrage verschuldigd.

Wielrenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jul 2004 16:58

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Meneer/Mevrouw Bekkum,

Op www.rvr.org staat : maximale verdiensten voor een alleenstaande € 1503,00 en voor gehuwden € 2113,00 dan is eigenbijdrage € 761,00

Verder zag ik op www.huisadvocaten.nl procederen vanaf € 950,00 excl.

Misschien kunt u deze sites eens bezoeken want hieruit blijkt, dat het goedkoper kan volgens mij.

Groet.

P.S. Deze info vond ik bij belangrijke topics bovenaan.

john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door john11 »

JH

Waarom is er een stichting????
En wie is hier dom,JH <volgens mij een domme belg> een beetje kritiek geven mag toch, ik heb hier toch ook voor betaald jij zeker niet.
Ik kan geen advocaat betalen,jij wel?? en wat doe dan hier.
En mijn ogen ben "'jij"' hier niet waardig.<dexiaantje?>

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door John Keizer »

Tot zo ver anders grijpt men in.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 11 Jul 2004 19:34 door JH


--------------------------------------------------------------------------------

Dat bedoel ik dus ook, klagen over wanprestaties van stichtingen en verenigingen is makkelijk. Men heeft zich ooit aangesloten en daarmee een COLLECTIEVE BIJDRAGE betaald om tot een uitspraak te komen waarmee een ieder uiteindelijk individueel kan procederen.

Men verwacht te veel van stichtingen en verenigingen maar o wee wanneer deze niet aan die verwachtingen voldoen.[

VAN DE SITE VAN SLV
quote]Wat is het doel van de rechtszaak van de Stichting Leaseverlies?
De Stichting Leaseverlies vraagt in haar procedure aan de rechter om te oordelen of de reclame die door LegioLease is gebruikt om de effectenlease-producten te verkopen, misleidend was, en verzoekt de rechter daarnaast vast te stellen hoe de schadevergoeding moet worden berekend. Indien de rechter dit in een zogenaamde “verklaring voor recht” vastlegt, kan een ieder die op basis van de reclame-uitingen van Legio een overeenkomst met Legio of haar rechtsopvolgers heeft gesloten, aanspraak maken op schadevergoeding op grond van onrechtmatig handelen door Legio en haar rechtsopvolgers. Aangezien de brochures niet verschillen van persoon tot persoon, behoeft niet bij iedere contractant opnieuw te worden getoetst of in uw afzonderlijke geval sprake is van misleidende reclame.

Indien de procedure van de Stichting Leaseverlies tot een positief oordeel leidt, kunt u met een afschrift van dit oordeel in de hand bij Dexia uw verhaal halen. Hiervoor is in beginsel geen gecompliceerde juridische procedure nodig. De kans bestaat dat de Stichting u ook bij het incasseren van de schadevergoeding van dienst kan zijn. Hierover bestaat op dit moment echter nog geen duidelijkheid. Te zijner tijd zal de Stichting u hierover nader berichten.
[/quote]


John11 lees dit nog eens goed door als je tenminste kan en wil lezen wat er staat zonder die eurotekens in je ogen.
Ik heb destijds ook de eenmalige bijdrage betaald aan SLV maar ben tot de conclusie gekomen dat, als je er van overtuigd bent dat je het kunt winnen van die dexia maffia, hen beter zelf kunt dagvaarden.
Dus een dexiaan ben ik absoluut niet.

john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door john11 »

JH

Uitspraken van kan of wil lezen en euro tekens, nou dan moet je niet bij mij zijn maar bij dexia.
En als die geleerde advocaten het niet weten en de rechters weten het ook al niet meer hoe moet ik het dan weten??.
En dan Dexia dagvaardigen???gaat veel geld kosten.

Proost ik ga slapen

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door John Keizer »

Altijd maar afleiden ben je sterk in. :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door JH »

Afleiden ?? Wat is dat. Verleiden en misleiden, dat zijn de sleutelwoorden waar het om gaat.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door peewee »

Wanprestaties van StichtingEN en VerenigingEN.. In meervoud. Toe maar. Dit kan alleen maar afkomstig zijn van iemand die altijd alleen maar oppervlakkig en zeer globaal zaken benadert. Geen onderscheid tussen de ene stichting en de andere. Geen onderscheid ook tussen pas onlangs opgerichte clubs en verenigingen die soms al heel wat jaren bestaan. Nee, geen enkele nuance !!! Alles en iedereen op één hoop.
Tja, bij dit soort oppervlakkige typen is het niet vreemd dat ze in effectenleaseproducten trappen. Zal destijds ook wel niet verder hebben gekeken dan het inschrijfformulier en de vette koppen van de advertentie waarin een dikke winst werd voorspeld.
Laatst gewijzigd door peewee op 13 jul 2004 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Legio_Loser
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 jul 2004 18:02

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

yeah you tell 'em John!

Geef nooit op...

:shock:

john11
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2004 12:15

Re: WANPRESTATIE STICHTING LEASEVERLIES !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door john11 »

up

Gesloten