LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bemiddeling aandelenlease mislukt

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
huissie
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2004 12:35

Re: Bemiddeling aandelenlease mislukt

Ongelezen bericht door huissie »

Juist Hollander keiharde argumenten niets meer en niets minder dus met een keiharde advocaat. Fijn beroep overigens :D

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Bemiddeling aandelenlease mislukt

Ongelezen bericht door pimmy »

Alleen jammer dat iedere rechter,de argumentatie weer anders uit kan leggen kijk maar naar de term HUURKOOP .
Voor sommige een sprookje voor andere een nachtmerrie!

groetjes Pimmy

tony
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jun 2004 23:24

Re: Bemiddeling aandelenlease mislukt

Ongelezen bericht door tony »

Oh, ja zeker ik wist dat het geld geleend was en dat er aandelen voor gekocht werden. Maar op welke wijze is het tot een overeenkomst gekomen, door mij winst prognoses voor te spiegelen. Via een lening van 9100 euro zou na 5 jaren er een winst gehaald worden van 30.000 euro.
Maar wat werd er niet bij gezegd, dat de winstverdubbelaar ook tot een groot verlies zou kunnen uitdraaien. Dat men over het geleende geld 15 % rente zou vragen, maar dat ik door mijn werkzaamheden in het buitenland er geen belasting voordeel had, waardoor ik in 5 jaren bijna 7000 euro betaald heb en door de verlenging ik het totale bedrag al betaald heb.
Ik werd gepaaid voor een overeenkomst, maar om met Dexia tot een schikking te komen is niet mogelijk. Voor mij is 1 ding duidelijk dat het Dexia niet om tevreden klanten te doen is, maar dat er alleen aan incasseren gedacht wordt.

Daarom zou ik alle lease gedupeerde op willen roepen om collectief de betalingen stop te zetten, zodat Dexia ons moet gaan dagvaarden en dan maar eens zien wie er dan overbelast is.[/b]

huissie
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2004 12:35

Re: Bemiddeling aandelenlease mislukt

Ongelezen bericht door huissie »

Daarom zou ik alle lease gedupeerde op willen roepen om collectief de betalingen stop te zetten, zodat Dexia ons moet gaan dagvaarden en dan maar eens zien wie er dan overbelast is.[/b]
Wel oppassen dat je een goede reden hebt om te stoppen met betalen, anders ziet de rechter je als een wanbetaler met alle gevolgen vandien.

Gesloten