LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cold-calling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

ja,ja weer fanmail ontvangen van mijn vrienden!!dexia heeft toch altijd beweert nooit aan cold-calling gedaan te hebben??normaal vertrouw je iemand op zijn blauwe ogen,maar dat is bij dexia niet verstandig!!want wat schetst mijn verbazing,op een brief over het niet krijgen van een brochure(eerlijk waar,op mijn blauwe ogen!!)kreeg ik het volgende antwoord..WIJ HEBBEN ONZE MOGELIJKE CLIENTEN IN DE REGEL BENADERD VIA ADVERTENTIES EN HET TOEZENDEN VAN BROCHURES VAN VERGELIJKBARE STREKKING..en nu komt het...IN ANDERE GEVALLEN IS HET EERSRE CONTACT TELEFONISCH TOT STAND GEKOMEN..ik ben dan mischien geen jurist of advocaat,maar ik dacht dat dat verboden was..foei dexia..mischien een foutje??bedankt...maar het staat hier wel zwart op wit...prettig weekend.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Kun je die brief niet op het web plaatsen, waarin dexia dat volgens jou letterlijk schrijft.
Ik denk dat de advocaten (van de diverse stichtingen en verenigingen) hier wel iets mee kunnen.

m.v.g. justice man

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

dat wordt wat lastig,mijn computerkennis beperkt zich tot het internet surfen en een briefje tikken(met twee vingers)..ieder zijn vak!!maar het staat er precies zo in.eerst neemt dexia contact op en dan sturen ze de brochure.bij mij dus niet gebeurt,want toen is zon gladjanus langsgekomen,met alle gevolgen van dien.maar ik stuur het briefje toch naar mijn advocaat.en dan horen we wel of we er iets mee kunnen.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door Hans A »

Bij jou is er nog iemand lang gekomen, bij vele (waaronder ik zelf) is er nooit iemand langs geweest, is alles telefonisch gegaan en is er nooit een folder toegestuurd!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door trudy »

Bij mij ook. Alles telefonisch afgehandeld. Meteen contract in de bus, geen folder. Binnen 5 dagen getekend retourneren. Aandelen reeds gekocht.

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

ik vind het best,als mijn advocaat zegt dat er niemand langs is geweest.dan is er ook niemand langs geweest!!maar het feit blijft bestaan dat dexia geinformeerd heeft(telefonisch)of ik belangstelling had voor hun producten...en dat mag niet!!!!volgens mij.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door croosjes »

zelfs hun mondellingen toezegging is al een overéén komst en storting onder voorbehoud vanrechten die niet wordt terug gestort geeft de overeenkomst aan.tekening geen papier of ovéénkomst,want dat verliesje in zekere zin.vrgr,andre de croos E.mail [email protected]

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door sorrygast »

Beste jebe,

Je zou mij een enorm plezier doen als ik een fotocopie van je brief zou mogen ontvangen.
Zie mijn postings ( doet u mee?) over dit onderwerp.
Ik heb hier vrij veel energie ingestoken en getracht andere gedupeerden hiermee te helpen.
Indien jij zo vriendelijk zou willen zijn om mij zo'n copie toe te sturen dan kan ik jou een aantal kopieen van verklaringen toesturen van gedupeerden die ook dmv cold calling zijn benadert.( zijn hebben overigens getekend voor geen bezwaar mbt verstrekking verklaring aan derden, zijnde andere gedupeerden of hun raadslieden)
Tevens kan ik hen dan ook weer een kopie toesturen en hen helpen.
Bij voorbaat alvast bedankt.
Wellicht dat je met onze actie mee wilt doen, geef dit even aan en dan stuur ik de ook een "blanco" verklaring toe.

mijn correspondentieadres is:
LEGIO CLEANING
d'n Alleman 14
5511 MB Knegsel

met vriendelijke groet
Sorrygast

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

sorry,voor de late reactie,maar ik ben door de week nooit thuis!!maar ik stuur het naar je op.sorrygast

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door willem S »

Hoi,
stuur je brief aub naar PayBack, dan komt het bij de juiste personen. Mocht je kunnen scannen helemaal mooi, dan kun je hem het beste mailen naar [email protected]
Altijd goed om dit soort zaken te bewaren en bekend te stellen aan een breder publiek zal ik maar zeggen.
Groeten
Willem

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door willem S »

sorrrrrryyyyy
email moet zijn

[email protected]



sorry Piet!

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

ik heb de brief al opgestuurd naar pay-back en sorry-gast,jullie zullen hem begin van volgende week wel ontvangen!!!

EEE

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door EEE »

HOI sorrygast

Ik heb je de brief met envelop toe gestuurd, zou ik die brief van jebe ook kunnen krijgen aub..voor mijn rechtzaak....

dank je

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door docent »

mij hebben ze zo'n ding aangesmeerd via mijn werk. Kan dit zomaar, mensen op deze manier benaderen? Bovendien stond er op de folder dat het een speciale aanbieding was voor docenten. Achteraf blijkt dit (uiteraard) niet te kloppen. Is dit misleiding?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Het is in ieder geval een leugen.
Aan u de taak dit te bewijzen, de tegenpartij zal wel zeggen dat dit nooit beweert is worden en dat dit ook niet in de foldermateriaal en de contracten heeft gestaan.

Maar een advocaat kan voor u wel (mede)bepalen of het zin heeft om extra op dat punt aandacht te schenken/ de klemtoon te leggen.
Als u besluit actie te ondernemen moet u toch naar een advocaat.
Ieder argument wordt tegengesproken, eerst middels een standaard afwijzing met een 5-tal redenen en mocht het noodzakelijk zijn dan krijgt u nog één keer een separate afwijzing.

m.v.g. justice man

(de tijd dat Dexia nog iedere brief geheel doorlas en analyseerde licht alweer een tijdje achter ons, het lijkt nu meer op lopende band werk (qua afwijzingen))

sorrygast
Berichten: 97
Lid geworden op: 25 nov 2003 17:41

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door sorrygast »

beste EEE,
uiteraard, zodra ik de brief vab jebe ontvangen heb, stuur ik m aan je toe, maar dan moet ik wel even weten welke initialen je hebt, anders kan ik je adres niet traceren uit mijn lijst van inzenders.
Je kunt me ook even schrijven en een gefrankeerde enveloppe toezenden met je NAW erop.

groetjes Sorrygast

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door EEE »

SORRY GAST

Bedankt in ieder geval vast.... ik heb de brief al toegestuurd naar je..


groetjes EEE

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door jebe »

sorry-gast..heb je de brief ontvangen??en kan je er iets mee??grt.

Troosteloos
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 mei 2004 12:45

Re: cold-calling

Ongelezen bericht door Troosteloos »

Beste Jebe,

Kun je die brief (een kopie, bijv. per post) doorsturen naar de stichting waar ik bij ben aangesloten, Stichting JuniorLease?

Iedereen heeft baat erbij.

Zou mooi wezen.

groetjes

Gesloten