LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dating site lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kees2003[[email protected]]

dating site lexa

Ongelezen bericht door kees2003[[email protected]] »

op dating site van lexa konden we met een hele hoop mensen daten oftewel met elkaar chatten hadden verschillende kamers van verschillende leeftijden nu hebben ze dat op eens op geheven en kan je nog maar 1 op 1 chatten heb ze gevraagd dat terug te draaien maar dat willen ze niet ik hoop dat jullie hier wat aan kan doen als je dat doet van af het begin 1 op 1 dan kan ik er in komen maar nu opeens kan je niet meer met meerderen chattenomdat er vervelende mensen op zitten maar naar mijn mening is het eerder geldklopperij nu als je vraagt kan ik dan mijn geld terug krijgen verschuilen ze zich met dit is nog steeds een dating site
hoop dat jullie iets voor ons kan doen groetjes van veel lexa leden

tigerbabe32

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door tigerbabe32 »

Even een vervolg ophet verhaal van kees2003.
Ik sta ook op deze site ingeschreven. De meeste mensen die op lexa kwamen(komen) was om dat het gezellig was op de chatrooms. Maar als deze worden veranderd in chat 1 tot 1. Dan is het zo afgelopen met lexa.

Nu kan je niet meer gezellig chatten met de mensen die je hebt leren kennen via de site. En dat is best jammer. Waarom ze het zo gedaan hebben, weet ik niet??? Misschien wel een probeersel van ze. Om mij heen van lexaleden hoor ik dat ze hun geld terug willen. Omdat ze er voor betaald hebben (ja ik ook natuurlijk) maar ik zit niet dag en nacht op de site.En ik kan me best voorstellen dat het een leuke uitweg is om zo ookmet anderen te praten. En misschien wel je nieuwe liefde te vinden.Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen. Voor mij en voor al mijn goede vrienden op de lexa site.

Met vriendelijke groet
Tigerbabe32

Hen3

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Hen3 »

,

Bedankt voor je bericht.

Wegens een serieuze toename van het aantal gegronde klachten over het gedrag
van andere members in de Lexa.nl chat, hebben wij besloten om de groepschat
te vervangen door één op één chatkamers. Lexa.nl is een datingsite, en één
op één chatkamers stellen je beter in staat om de andere persoon te leren
kennen zonder gestoord te worden door medechatters.

We begrijpen dat de Lexa.nl groepschat voor enkele tientallen leden een
belangrijk onderdeel van Lexa.nl was, maar het belang van de rest van de
datingcommunity en members die weggepest werden uit de Lexa.nl chat weegt
zwaarder.

Je kunt nog steeds communiceren met je contacten op Lexa.nl, maar dan in één
op één chatkamers in plaats van de grote kamers waar niemand elkaar terug
kan vinden. Het is slechts mogelijk om met één persoon tegelijkertijd te
chatten.

We wensen je in ieder geval nog veel plezier. Niet alle veranderingen wennen
even makkelijk, maar we doen ons best om Lexa.nl elke dag te verbeteren.

Als je naar een profiel kijkt, kan je op 'chatten' klikken en vervolgens met
die persoon chatten.



Dit is natuurlijk een flut berichtje .
[/url]

huisvrouw

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door huisvrouw »

we zijn zonder waarschuwingen nu zonder de lexabox en wel betaald graag door bemiddeling geld terug

jur1974

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door jur1974 »

Ik ben ook een betalende member van Lexa. Pas geleden zijn de prijzen met 100% gestegen en hebben ze sinds vandaag de chat ontzettend beperkt. Ik ben het met kees eens dat dit op geldklopperij lijkt. Alles gebeurd zonder enige melding naar de members. Ik ben een klant bij Lexa welke rechten hebben wij?

In de voorwaarden staat het volgende:

4.5 Lexa.nl behoudt zich het recht voor om zonder voorafgaande aankondiging tarieven van diensten of producten die op de site worden aangeboden te wijzigen.

Kan dit zomaar???

Met virendelijke groet,
Jur

alfred69

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door alfred69 »

Geachte heer/mevrouw,

Ik vraag uw aandacht voor het navolgende, sinds enige tijd maak ik gebruik van de Laxa dating en chat, hiervoor wordt betaald.

Echter zonder waarschuwing vooraf is de zeer gezellige chat box gestopt, vele welke nu betaald hebben zijn gedupeerd, immers de catogorie alleen staanden zijn nu verstoten van contacten.

De vraag is kan dit zomaar?

Hopende op een spoedige reactie, u dankend voor de te nemen moeite

Hartelijk dank

BK

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door BK »

Ik vind het raar dat een "bedrijf" als Lexa zomaar iets kan veranderen zonder dat de klant (de gebruikers) daarvan op de hoogte is. Naar mijn mening zou dat in ieder geval ruimschoots van tevoren aangekondigd moeten worden. Als betalende klant heb je toch recht om te weten wat er staat te gebeuren? Dan hadden de mensen die bijvoorbeeld gisteren ingeschreven zijn het waarschijnlijk niet gedaan. Erg jammer dat er zo met de klanten wordt omgegaan. Valt me vies tegen van de Lexa - crew.

santodiabo2

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door santodiabo2 »

Ben het eenst met de mensen die al hebben geklaagd over de chat van lexa, het was voorheen een erg gezellige chatkamer waar ik veel contacten met verschillende mensen heb opgedaan. Nu worden we verplicht om enkelt nog maar met mensen prive te chatten wat de lol van zo'n chatkamer weghaalt. Dus mensen alsjeblieft herstel dit probleem, en brent het terug naar de oorspronkelijke chat.

Groetjes Thessa

Timon

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Timon »

Ook staat in hun Algemene Voorwaarden, dat ze bij een update, de leden informeren. Voor mij is dit wel een update van de site geweest. en zonder informatie naar mij toe. Misschien wel naar anderen?


Greetzzz Timon

Gast

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Gast »

zullen we dan maar via Radar gaan daten????????

alpine

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door alpine »

ben het helemaal eens met kees 2003,chat nu vanaf vorig jaar augustus op lexa. Prijzen stijgen bij hun gigantisch en je krijgt er steeds minder voor terug. 1 op 1 chatten pfffffff gezellig zeg :roll: [/b]

joepieee2711

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door joepieee2711 »

hier sta ik ff van te kijken...heb ik daar voor betaald???? doe mn geld dan maar trug lexa, verban de vervelende mensen uit chat en laat de rest lekker zitten zou ik zeggen.....want verbannen kunnen ze wel(daar weet ik alles van)dus ik zou zeggen gooi de vervelende mens dr uit en laat joepje heerlijk chatten met zn schatjes.....

groetN Joepie

elsie50

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door elsie50 »

Beste Rakas, (ben ik dus elsie50 lid van lexa)

Bedankt voor je bericht.

Wegens een serieuze toename van het aantal gegronde klachten over het gedrag
van andere members in de Lexa.nl chat, hebben wij besloten om de groepschat
te vervangen door één op één chatkamers. Lexa.nl is een datingsite, en één
op één chatkamers stellen je beter in staat om de andere persoon te leren
kennen zonder gestoord te worden door medechatters.

We begrijpen dat de Lexa.nl groepschat voor enkele tientallen leden een
belangrijk onderdeel van Lexa.nl was, maar het belang van de rest van de
datingcommunity en members die weggepest werden uit de Lexa.nl chat weegt
zwaarder.

Je kunt nog steeds communiceren met je contacten op Lexa.nl, maar dan in één
op één chatkamers in plaats van de grote kamers waar niemand elkaar terug
kan vinden. Het is slechts mogelijk om met één persoon tegelijkertijd te
chatten.

We wensen je in ieder geval nog veel plezier. Niet alle veranderingen wennen
even makkelijk, maar we doen ons best om Lexa.nl elke dag te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Izabella
Lexa.nl Ledenservice
Onderwerp : Re: waar zijn de chatrooms!!!! neee dit kunnen jullie niet zomaar doen!!

| | | Postvak IN


dan wil ik graag mijn geld terug!!!!! dit is niet de lexa die IK kende!!!!!
Gooi die herrieschoppers er maar van af!!!
Groetjes elsie50


Jullie moeten het kaf van het koren scheiden!!! en niet andersom!!!
Ik ben echt heel boos!!!!

Lexa moet beter die leden aanpakken en die zielige figuren een ban geven!!

Groetjes Els

scoop23

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door scoop23 »

hierbij wil ik reageren op de gebeurtenissen op lex ik ben het hier niet mee eens ik ben pas twee weken lid en heb dertiggggggggggggggg euro betaald om met meerdere mensen contact te hebben en oudere members hebben veel minder betaald maar daar klaag ik niet over maar waarom dit straf die gene waar het om draait en niet heel lexa maar buiten dat ik zie graag mijn geld terug van de overgebleven weken die ik nog tegoed heb want dit hebben jullie niet aangekondigd



scoop 23

katri

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door katri »

Halloooo!!

Ook ik ben al een tijdje lid van lexa en zag vanmorgen ineens dat de chatboxen niet meer bestaan op lexa. Kunnen ze dit zomaar van de ene op de andere minuut veranderen? Ik heb betaald voor de voorwaarden die lexa toen stelde..dus ook voor de chatbox! Aangezien de chatbox er niet meer is, betaal ik dus o.a. voor iets wat niet meer bestaat???? Kan dit zomaar???

grrrrrrr Katri[/b]

Gast

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Gast »

hoe oud is katri????

Amy

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Amy »

Een jaar vertoefde ik op Lexa. We waren lang met een vaste kern, die zorgde dat veel ongeoorloofd gedrag niet kon. In het eerste half jaar was er een chatter die psychische problemen had en wel tot 20 profielen had. Dit werd bij Lexa neergelegd, omdat anderen er enorm last van hadden.

Vanaf het begin was er een "Beheerder" die niet functioneerde, die geen mensenkennis heeft, en aan vriendjespolitiek doet. Als hij een hekel aan iemand had kreeg je als medebeheerder de opdracht om iemand zonder waarschuwing of gesprek eraf te gooien. Daarnaast was hijzelf zelden op de chat en wist het altijd zo te timen dat hij binnen kwam als het geescaleerd was.

Klachten van leden werden door Lexa afgedaan als niet waar, wat een groot gevaar met zich meebrengt.

Laten we wel zijn DATEN is niet meer dan ontmoeten. Het heeft in eerste instantie niets met LIEFDE te maken.Veel mensen hebben geen behoefte om prive te gaan, omdat 1 op 1 chatten andere gevaren met zich meebrengt. Er zijn helaas mensen zijn die verre van fatsoenlijk zijn.

In het tweede half jaar kwamen er een aantal mensen op Lexa bij die andere begonnen te intimideren en te bedreigen. Ook dit werd gemeld bij Lexa maar opnieuw stak deze zijn kop in het zand.

Een oplossing was dat je binnen kwam in de kamer van je leeftijd, wat in mijn beleving privacy overschrijdend is. Ook dat was volgens Lexa niet waar.

Het is duidelijk dat de organisatie Lexa, graag geld verdiend ten kosten van hun clienten. Je betaald voor een dienst en hebt daar verwachtingen van. Als je die als organisatie niet waar kunt maken, moet je het niet nog gevaarlijker maken, maar zoeken naar mensen die wel verantwoording wensen te dragen voor de verleende diensten.

Daarnaast is er weer een privacy overschrijdende handeling op Lexa aangetroffen, wel te weten als je prive chat en je drukt op het oog kun je zien wie met wie prive is.!!!!

Lexa was voor mij ideaal als virtuele stamkroeg, zoals dat voor velen was. Mannen en Vrouwen verspreid over het land, die zo toch contacten konden maken en onderhouden. Mensen die geisoleerd leven, om wat voor reden dan ook , die midden in de nacht een praatje met elkaar konden maken als ze niet konden slapen, elkaar een steuntje in de rug gaven, of belangstellend vragen stelde als men wist dat een ander door een moeilijke periode heenging. Dat is Daten, dat is waar ontmoeten.
Het is te betreuren dat Lexa dit van velen afneemt.

Maar het is duidelijk een afspiegeling van de huidige maatschappij, waar associaal gedrag beloond wordt... en sociaal gedrag kennerlijk afgeleerd moet worden..

Mensen bedankt dat ik jullie heb mogen leren kennen, alle steun en belangstelling die ik in het afgelopen jaar mocht ondervinden... Het heeft mijn mensbeeld geheeld...en ook teleurgesteld... mijn mensenkennis is er doorgegroeid.. hoop jullie op andere sites weer te ontmoeten.

Bbie

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Bbie »

Ook ik ben lid van Lexa, en ik heb mijn lidmaatschap verlengd om te kunnen blijven chatten .. in een groep dus, met alle mensen die ik daar heb leren kennen.

Ineens is dit niet meer mogelijk, en dat zonder bericht vooraf. Ik heb diverse mails aan Lexa gestuurd, maar in de antwoorden wordt niet ingegaan op de tekst van mijn mails, het zijn gewoon standaard berichtjes.

Toen ik mijn lidmaatschap verlengde, betaalde ik voor het produkt Lexa, MET groepschat. Nu is ineens het produkt veranderd .. kan dat zomaar? Ik weet dat er velen zijn die lid zijn geworden of gebleven voor de chat, ik ben zeker niet de enige.

Naar mijn mening heeft Lexa genoeg andere manieren om het gezellig te houden op de chat, maar het lijkt erop of ze dit teveel moeite vinden ..

Hopelijk is het grote aantal mailtjes hier reden om enige vorm van aktie te ondernemen.

Groeten Barbera

irene57

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door irene57 »

Ook ik ben er boos over dat "onze" chatrooms ineens gesloten zijn. Deze waren een aardige manier om een gezellig contact met elkaar op te bouwen, en in ongedwongen sfeer met elkaar van gedachten te wisselen. Nu is dit ineens niet meer mogelijk. We hebben best veel geld uitgegeven, en nu ineens is een wezenlijk deel waarvoor betaald is uit het servicepakket gehaald. Ik wil dan ook dat dit zo snel mogenlijk hersteld wordt, en anders wil ik het geld over de resterende tijd tegughebben.

Irene57

Sibijlla

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door Sibijlla »

Hoi alle Lexa mensen.
Ik ben het met jullie eens dat je hier niet voor betaald hebt, ik ook niet.
Ook ik kwam voornamelijk om de chatbox. ff Afleiding van de dagelijkse beslommeringen.

Wat mij wel opvalt, is dat de gene die het verpest hebben hier niet reageren. Zij zwijgen in alle talen.

liefs Sibijlla

Gesloten