LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
postbankspaarder

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door postbankspaarder »

maandagmorgen 19 juli 2004; 08.00 uur:

Mijn Postbank - Internetsparen

"De door u opgevraagde url bestaat niet (meer).
Onze excuses voor het ongemak".


Commentaar overbodig!

En dat is de kracht van de Postbank!

Ericje

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Ericje »

Yep zelfde ervaring. Afgelopen week kon ik 's-avonds tot 3x toe, op verschillende dagen, niet op de site komen.

Ik ben voorlopig nog blij dat ik girotel via de telefoon. Dat werkt tenminste wel goed.

Mijnpostbank.nl is een aanfluiting en een klinkend voorbeeld van hoe het NIET moet. Je zal maar een spoedbetaling moeten doen die je vergeten bent. Natuurlijk ook niet zo slim maar dat doet er ff niet toe.

Hetzelfde heb ik met het effecten gebeuren via internet. Gebeurd ook regelmatig dat het niet werkt. Leuk als je je opties wil verkopen omdat ze leuk op winst staan. Voor de schade geven ze natuurlijk niet thuis.

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Ja, en na die 'onderhoudswerkzaamheden' van gisteren had ik enige hoop dat het nu goed zou gaan, maar nee hoor! Wel een correct saldo maar de laatste 2 mutaties niet, zodat ik weer op Girotel moest kijken WAT er was gebeurd en OF het saldo dan wel klopte - want dat vertrouw ik dan ook niet, uiteraard.

Een interessant ding om te weten: Lostboys maakt heel trots reclame voor het feit dat zij de automatisering verzorgen voor MijnPostbank.nl, kijk maar op http://www.lostboys.nl/clients/details. ... name&id=26

Ik heb hen al een mailtje gestuurd dat ze zich beter DIEP kunnen SCHAMEN voor zo'n wanproduct!

En van de Postbank zelf vind ik het nog steeds helemaal niet netjes dat ze girtotel niet verstrekken aan nieuwkomers, totdat de site WEL werkt!

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Het werkt weer.

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Het valt wel op dat het altijd dezelfde zijn die "geen verbinding" kunnen krijgen....................????????



:idea: cursusje computeren

Poesie Cat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Poesie Cat »

Kunnen wij ons bij jou aanmelden, wijsneus?

Poesie Cat.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie dat u niet goed kunt lezen.

Karel Karelsen
Oogarts.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte heer Karelse,

Wat is Uw BIG-registratienummer ?? Of bent U toch geen arts ??

Graag Uw reactie.

Groet,

Franco di Medici

ronaldje

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door ronaldje »

Mijn ervaring is zowle positief als negatief

+ real-time overboeken naar andere rekeningen
+ 1 inlogcode voor alle online-diensten

- site is vaak -vooral savonds- traag
- je moet na het inlogen op VERDER klikken, terwijl het een stuk makkelijker zou zijn, na het inloggen meteen op het SALDOscherm te komen...

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

RABOBANK SUX BIGGER!

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Dit is een nieuwe, die kende ik nog niet:

Tijdelijk is het niet mogelijk een betaalopdracht in te voeren/te wijzigen. Onze excuses. Probeert u het later nog eens. T0019OUT


Had ik alles al helemaal ingevuld, kan ik het straks opnieuw proberen.

Ja, en de Rabobank vind ik óók een *** b a n k, daar ben ik jaaaaren geleden al boos weggelopen. Dat is echter hier niet the issue. Bovendien: voor mijn vader heb ik wel electronisch bankieren van die bank en dat gaat vlekkeloos! Wel een hoop 'lekker belangrijk-gedoe' met een speelgoedje en je pasje, maar heel snel en het werkt altijd.

Dat neemt niet weg dat een topic over de mankementen van de site van de Postbank niet de juiste plek is om je beklag te doen over de Rabobank.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

jannie, pak je boeltje in en verhuis anders naar een ander land. Je klaagt zoveel dat m'n monitor zelf begint te huilen over je stupiditeit.

Isi

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Isi »

Jannie, ga vooral door met het aan de kaak stellen van het krakkemikkige produkt "mijn postbank.nl".
Ik heb oprecht waardering voor je activiteiten.
Een volgende generatie - als alles misschien wel 'ns goed gaat - zal je dankbaar zijn.
Ben wel bang dat "mijn postbank.nl" dan niet meer gratis is. Wij zijn immers nog slechts proefkonijnen, want dan is de testfase voorbij.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Weet je wat, 'Gast'?

Ik zal mijn nick voortaan niet meer intypen, dan weet je niet dat ik het ben en dan kan ik net zoveel klagen en zeuren en domme-opmerkingen-die-nergens-op-slaan plaatsen, zonder dat iemand weet wie ik ben.

Maar dát vind ik pas stupiditeit ten top, dus ik teken ook dit bericht gewoon met mijn nick:

Jannieheetik

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Ja inderdaad hier helemaal het zelfde.
En als je dan belt over een storing belt krijg je te horen dat je pc niet goed genoeg is *hoofd is witheet*

Dan krijg ik "gratis"een pc verzekering van ze. Terwijl jij begrijpt dat het om informatie gaat. Zit nu aan een polis van ze vast, maar ik laat het er niet bij zitten.... Mischien dat ik overstap naar ABN ofzo.... :roll:

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

9 van de 10 gevallen is te wijten aan de (l)user zelf, niet aan de postbank. Mensen moeten maar eens wat beter leren omgaan met een computer, een auto daar heb je ook voor moeten leren. Ik ben blij dat ik niet op die helpdesk zit want ik zou de hoorn erop gooien wanneer ik wil. Zouden eens wat respect moeten tonen voor die mensen die daar zitten. Stelletje klagers, ga anders naar de klaagmuur ofzo.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begrijp er niets van.
Ik bankier al jaren bij de postbank via het internet.
Ik heb nog nooit problemen gehad. Natuurlijk komt het weleens voor dat er een storing is of dat men "onderhoud" moet plegen en dan kun je uiteraard je account niet activeren.

tijger

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door tijger »

het kan zijn dat men last heeft van storingenbij postbank.nl onstaan door popup blokkers of of als men toolbar heeft .
als je dit dan uitzet/verwijdert dan zijn de meeste storingen over
dit is mijn ervaring,had ook problemen met de rabobank.nl en doordat ik deze twee blokkerde wilde de linken wel werken. :D
de meeste sites van banken hebben een eigen popup killer. :roll:

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Idd, en die jannieheetik is een onruststoker, ga eerst maar eens wat leren in al die uren die je op dit forum spendeert, misschien gaan je ogen eens wat verder open dan klagen en zeuren.

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Postbank.nl 100% goed,no problemo!

Gesloten