LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Haal toch een stapel gratis giro-enveloppen op het postkantoor,stop daar de desbetreffende acceptgiro in en in de brievenbus gooien is dat nou zo moeilijk?! girotel is achterhaald en je gebruikt nog steeds acceptgiro's en die zijn bedoelt om opgestuurd te worden!dringt deze boodschap tot je door!(wat een nerd zeg)[/b]

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

ps Neem girofoon dan weet je elke dag na 0700uur wat je actuele saldo saldo is en als je dat met je prepaid niet kan betalen bel je toch via een toestel op het werk.En nu stoppen met mekkeren! :twisted:

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ben jij agressief lucifer.Jij moet nodig op vakantie om te relexcen!!!Wat minder kan ook.Dus even wat vriendelijker .Groetjes....N

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

agressief lucifer
Inderdaad erg agressief mannetje zonder enige positieve bijdrage.

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Ah we gaan zielig doen.
Ik heb een uitkering en heb hoge lasten en dit en dat.......flikker toch op.


**** niet zo mens. Neem anders je geld contant op bij de bank.

Er is keuze genoeg:

Automatische incasso
Acceptgiro
Telefonisch bankieren
Een andere bank



:? moe wordt ik van dat soort lui.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

En dit is dus hetzelfde agressieve mannetje zonder enige positieve bijdrage.

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Gezeur van al die "gasten".

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

Wie zeurt krijgt een beurt en wie blijft zeuren moet het meteen gebeuren.. :!: :!: :!:

Jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

mijn 24 jarige dochter heeft geen uitkering ,salaris € 930. maar ook hoge lasten ,rookt niet! waarom zou ze, maar kan geen adsl betalen,is dat een must dan ,girotel is gewoon opgeheven.
Ik zou ook liever hebben dat ze niet rookte, maar wie ben ik om kritiek te hebben op haar uitgavenpatroon zolang ze zichzelf kan bedruipen.
En haar gezondheid? Ach gast, de ziekte die ze heeft doet zijn werk sneller dan wélke sigaret ooit zal kunnen. Ze is meestal aan huis gekluisterd dus dan is ADSL voor haar de enige ontspanning EN een onlasting van haar telefoonkosten. Ze MSN't met mij en met diverse vrienden. Het kost nog geen 20 euro!

Maar dat is niet waarom het gaat.

Het gaat er om, dat wat in uw laatste zin staat:
Girotel is gewoon opgeheven.
Dat is niet waar, ik maak er nog diverse keren dankbaar gebruik van, iedere keer wanneer ik niet op mijnpostbank.nl kan, of dan wanneer mijnpostbank.nl WEL mijn goede saldo weergeeft, maar NIET de laatste mutaties.
Het is niet meer voor iedereen beschikbaar en dat vind ik niet netjes van een instantie die zelf toegeeft dat de vervanger, mijnpostbank.nl, nog niet vlekkeloos werkt.

Op lucifer en/of fritz ga ik niet meer reageren.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

girotel is er alleen nog voor de mensen die het al hadden,ik heb gekozen voor mij postbank.nl en heb daarom girotel opgezegd , heb ik helemaal geen spijt van. dat er niet meer aangesloten kan worden is te begrijpen op deze manier bouwen ze af, heel goed dan hoeven ze niet het hele progamma in een keer stop te zetten, maar langzaam af te bouwen. Gerrie

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Fritzy en ik zijn niet agressief maar geven gewoon een direct antwoord waar je iets mee kunt en actie mee kan ondernemen.gewoon geen sociologisch gemekker geen woorden maar daden!

moos

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door moos »

Lucifer ga toch maar met Fritzie heerlijk op vakantie,want jij bent echt niet te pruimen. doe normaal of ga even weg-Want zo verziek je het forum.En agressief ben je zeker.Alleen heb je het zelf niet in de gaten.
Doe gewoon en draai gezellig mee.Dat is alles.Groetjes van moos-nel :lol: :D :shock: :!:

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Je hebt gelijk moos,maar niet heus!

moos

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door moos »

Geef niet hoor lucifer.Een prettige avond en een fijn week-end
moos-nel

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Jij ook,geniet ervan (serieus)

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

JA HOOR! zondagochtend 10 uur en ze hebben nu géén last van de drukte, nee, nou hebben ze een technische storing!
Door een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken. Wel kunt u gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten. Als u beschikt over Girotel dan kunt u uw betalingen via Girotel uitvoeren.

Onze excuses voor het ongemak.
hoezo:
Wat is Mijn Postbank.nl?
Met Mijn Postbank.nl kunt u heel eenvoudig waar u maar wilt, 24 uur per dag:

geld overmaken en rekeningen betalen

jannierheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannierheetik »

kwartiertje later:
Overal ter wereld, 24 uur per dag, 7 dagen per week heeft u direct toegang tot uw Giro-, spaarrekeningen en beleggingen bij Postbank.
Heeft u vragen over Mijn Postbank.nl? Bekijk de handleiding of raadpleeg de veelgestelde vragen.

Let op
Door onderhoudswerkzaamheden kunt u van zondag 18 juli 00:00 uur t/m 18:00 uur geen gebruik maken van Mijn Postbank.nl.

U kunt wel naar Internetsparen, AEX Sparen en Effectenordering.

Onze excuses voor het ongemak.
wie het nog snapt mag het zeggen, ik hoef dus vandaag niets te betalen.......

24 uur per dag, 7 dagen per week.......

En ik wil NIET naar een andere bank, ik wil gewoon dat mijn bank zijn zaakjes op orde heeft, óók op het gebied van telebankieren. Dit soort fora en consumentenprogramma's (kom op, redactie van TROSRADAR!) kunnen helpen om hen onder druk te zetten!

postbankgebruiker

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door postbankgebruiker »

Volkomen gelijk; de toegankelijkheid van Mijn Postbank.nl is en blijft nog steeds een ramp!
In dit kader zijn de (infantiele-) tv-commercials ("dat is de kracht van de postbank") ook volkomen misplaatst!

hullie

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door hullie »

Afgelopen week was rampzalig, soms is de saldo informatie "niet beschikbaar", dan zijn er onderhoudswerkzaamheden en nu is hij dan weer niet bereikbaar vanwege "een technische storing".
Ik probeer u al 3 dagen geld over te maken, en heb een keer of 5 ingelogd, wordt er helemaal gestoord van, die kl@te postbank. Heb vanwege de problemen al zoveel mogelijk naar de rabobank over gedaan, hier werkt het telebankieren probleemloos, nog nooit een enkel probleem mee gehad.
Aan m'n internet verbinding ligt het zeker niet, want dat is een 2Mbit ADSL lijn.....

:twisted: DAT IS DUS HET GEMAK VAN DE POSTBANK!! :twisted:

DE WAARHEID

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door DE WAARHEID »

De conclusie (voor alle debielen die er nog niet achter zijn):
de Postbank is een ***. H.O.E.R.E. bank !

Service = 0

Gesloten