LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Ik heb een heel drukke mail-correspondentie met mevrouw Cats, hoofs klantenservice.
Van dit forum weet ze al.

Nu ga ik het eens met een echte, ouderwetse klachtenbrief proberen, en daarin vermeld ik dan ook http://www.consumentenbond.nl/doemee/15 ... eadid=5818

http://home.filternet.nl/~johannes.mulder/girotel.htm

http://www.breekpunt.nl/nieuwsbericht.asp?id=8341

voorlopig lijkt me dat voldoende. Maar er is méér!!!

johnnysat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door johnnysat »

Op "mijn postbank" geen 24 uur real time overschrijven zie onder het antwoord op mijn klacht

Het spijt ons van u te vernemen dat u problemen ondervindt met Mijn Postbank.nl.

Wanneer u een overschrijving verricht van en naar een Girorekening dan wordt deze afschrijving real-time verwerkt en staat het per direct op de desbetreffende Girorekening. Geeft u uw opdracht na 18.00 uur, dan kost de verwerking een extra werkdag. In het weekend en op feestdagen verwerken wij helaas geen opdrachten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

hopend is het nu voor iedereen duidelijk

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Wat een geblaat over postbank.nl,ik heb verder geen problemen met postbank.nl en de postbank :twisted:

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

1 Keer niet kunnen inloggen, 2 tellen gewacht en hoppakee online....niets dan lof Postbank.

99% van de computerfouten zijn GEBRUIKERSFOUTEN..


:lol:

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

precies!Fritz :twisted:

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Beste trage ton het systeem past zich aan,aan de persoon die erachter zit. :wink:

Sparen

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Sparen »

Ik kan ook heel gemakkelijk en zonder problemen op MIJN POSTBANK komen, maar dan houd het ook op! En dat ligt toch echt niet aan mij hoor!

John_Veerman

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door John_Veerman »

99% van de computerfouten zijn GEBRUIKERSFOUTEN..
Beste Fritz the cat,

Ik heb een advies voor je: zuig niet teveel feiten uit je duim. Dat maakt je erg ongeloofwaardig. :!:
Blijkbaar hebben een hoop mensen problemen met services van Postbank.nl.

De foutmeldingen hier in het forum zijn geen gebruikersfouten!.
hier komt mijn stelling:
"99% van de uit de duim gezuigde feiten zijn GEBRUIKERSFOUTEN"

Groeten aan Fritz the Cat en Postbank.nl beterschap!,

Henk

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Bedankt John Veerman! Ik ergerde me wel even aan die twee nitwits, Lucifer en Fritz the Cat, maar ik dacht: niet op reageren.....
Die komen er vanzelf een keer achter.

koch0117

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door koch0117 »

:twisted:

Postbank.nl is echt verschrikkelijk en ze zijn erg arogant t.o.v.de klant.
Meer dan tien keer heb ik al een mail gestuurd en ik krijg alleen maar belachelijke antwooren zoals: we doen er alles aan en heb begrijp,log in op de rustige momenten.
Het is gratis en dat betekent geen service of een belletje...
Echt ongelofelijk!

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Beste John,


Het voorbeeld van gebruikersfouten maak je zelf maar weer.

Het is nog altijd: Uit de duim gezogen i.p.v. gezuigde.

En als je dit bij Posbank.nl ook doet.......dan werkt het niet suffie.


:lol:

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Nou moet meneer Fritz eens even heel goed lezen. Opnieuw alles lezen, bedoel ik. En dan niet kleinzerig zoeken naar een verkeerd vervoegd werkwoord maar gewoon LEZEN WAT ER STAAT!!!

ALs wij nou GVD vertellen dat de postbank ZELF toegeeft dat de boel niet werkt en nota bene diverse keren citeren uit mail van de postbank daarover of van de site van de postbank, wie is dan in godshemelsnaam Fritz om te beweren dat het aan ons zou liggen????

Altijd alles beter willen weten?


Best.

MAAR LEES DAN EERST WAT ER STAAT voordat je probeert ons voor schut te zetten, anders zet je maar één persoon voor schut en dat ben je ZELF!

FritzTheCat

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

FritzTheCat is een zeer tevreden gebruiker van www.postbank.nl


Leuk om jullie zo op te jagen met wat woorden.


Het is zo makkelijk om te kankeren over alles en iedereen. Helemaal als het anoniem is. De Postbank geeft toe dat er wat mankeert aan het systeem. Hou dan eens op met zeuren over de Postbank.


Tip: Neem een andere bank.




Fritz.

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

gezellig hier ,heb je niets anders te doen ,dan mekaar zo af te vallen.
daar is het forum niet voor.
laten we het gezellig houden .

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

En wie zegt dat? Wie ben jij dan? Volgens mij een heel gezellig mens, of niet dan? 8)

John_Veerman

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door John_Veerman »

Dag Jannieheetik,

Nog vaak problemen met Postbank.nl?...
Het lijkt of het de laatste tijd wat beter gaat, maar de problemen blijven..

Tja, trek je niets aan van fritzthecat... Iedereen is menselijk.
Ik heb onlangs gehoord dat 1 op de 5 mensen, psychische problemen hebben...
Heb geduld, toon begrip.... de persoon kan er waarschijnlijk weinig aan kan doen.

Denk hieraan wanneer je zo'n persoon tegen komt. Dan ga je er gegarandeerd anders mee om.

Groetjes aan Jannieheetik en fritzthecat & postbank.nl: beterschap!

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Al dat gemekker over postbank.nl het is ok dat we er gratis gebruik van kunnen maken.Fritzy en ik hebben gewoon gelijk en vindt je het ontoereikend?!ga dan aub naar de rabobank waar al het inteelt- en boerenvolk zich manifesteren ennuh MIEN,ZIJN DE KOEIEN OP STAL!

jannieheetik

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Ik wéét dat ik er eigenlijk niet op zou moeten reageren, en dit is dat ook meer bedoeld voor de andere lezers van dit forum:

Postbank.nl is gratis. Ja, dankjedekoekoek! Wij doen hun werk! Zouden we daar nog voor moeten betalen ook soms?

En dan nu nog één keer, voor de zwakbegaafden die niet kunnen lezen:

Het gaat er mij juist om dat mijn dochter (en andere nieuwkomers) geen girotel meer kunnen krijgen, terwijl MijnPostbank.nl nog niet probleemloos werkt. In iedere mail van hen vertellen ze dat ze weten dat het niet werkt nu, maar zij, die dit jaar (betaald!!) girotel hebben aangevraagd, hebben allemaal als antwoord gekregen dat dit niet meer kan. Dat ze het maar met MijnPostbank.nl moeten doen.

Dochter heeft een Wajong-uitkering van € 756 en betaalt voor kost en inwoning € 457 (hoge AWBZ-bijdrage).
Van wat er overblijft moet zij haar inboedel verzekeren en WA, begrafenisverzekering is verplicht.
Zij heeft net als iedere 24-jarige internet (ADSL) en een mobieltje.
Zij wil af en toe kleren kopen(gek he?) lust op zijn tijd een glaasje fris en een sigaretje.
Dan moet je héél goed kunnen boekhouden en dan heb je een goed overzicht nodig in je financiën.

En nogmaals (want er zijn hier mensen die erg hardleers zijn) zij wil best betalen voor girotel! Maar zij mag dat niet van de Postbank!

Gast

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Gast »

mijn 24 jarige dochter heeft geen uitkering ,salaris € 930. maar ook hoge lasten ,rookt niet! waarom zou ze, maar kan geen adsl betalen,is dat een must dan ,girotel is gewoon opgeheven.

Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Haal toch een stapel gratis giro-enveloppen op het postkantoor,stop daar de desbetreffende acceptgiro in en in de brievenbus gooien is dat nou zo moeilijk?! girotel is achterhaald en je gebruikt nog steeds acceptgiro's en die zijn bedoelt om opgestuurd te worden!dringt deze boodschap tot door!(wat een nerd zeg)

Gesloten