LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jozik
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2007 00:50

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door jozik »

Woensdagavond 1 juli, MijnPostbank geeft weer problemen. "Probeert u het later nog eens", daar wordt ik zóooo moe van!
Wil ik een klacht kwijt, maar dat lukt niet want ik werk toevallig met Linux/Firefox en dat MijnPostbank niet aan.... Wat een stelletje losers, die programmeurs daar!

Maar de kogel is nu door de kerk, ik vertrek bij deze K*tbank, afgezien van m'n hypotheek, daarmee zit ik helaas nog een poosje aan ze vast :(

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Maar u hebt u rekening opgeheven voor de bijtelling heeft plaatsgevonden.
Het recht op rentevergoeding blijft van kracht alleen voorziet het systeem der postbank daar niet in.
Rekening bestaat niet meer en de rentevergoeding daarover vervalt dan in de hoop dat de klant er niet om maalt.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Heb ook nog een internet rekening gekoppeld aan een opgeheven betaalrekening. Postbank heeft ondanks een schriftelijk verzoek deze rekening niet gelijktijdig opgeheven met de betaalrekening.
Tegoed is alleen te klein om er een brief met postzegel aan te spenderen zoals de Postbank verlangd voor het alsnog opheffen van de internet rekening :lol:
Maakt niet uit; nu krijg ik elk jaar een net overzicht (a 1,50 euro kosten voor de Postbank o.i.d. !?) over mijn tegoed en de verkregen rente van gemiddeld wel 10 eurocent :twisted:

"moeilijker kunnen we het niet maken; wel inefficienter" 8)

Gesloten