LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dixons heeft voor mij afgedaan

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
R.P. [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door R.P. [[email protected]] »

Als een product binnen het eerste jaar defect gaat en door de fabrikant vervangen is, dan loopt de garantie door zonder problemen, zeg je. Met andere woorden Radar loopt dus te liegen. Hieronder conclusie 2 van het onderzoek. CONCLUSIE 2: Van de apparatuur waarvoor een Verlengde Garantie Verzekering is afgesloten, was dit voor 92.5 % van de gevallen onnodig. Reden: het apparaat is niet kapot gegaan, of het apparaat is binnen de fabrieksgarantietermijn kapot gegaan.
Blijkbaar heb je niet goed gelezen. Radar heeft het over het nut van een VGV als 92,5% van de defecten binnen één jaar voorkomen. Ik heb het over het feit dat de eventueel afgesloten VGV dan niet teniet gedaan wordt maar overgenomen op het nieuwe product, mits een identiek product. Twee volkomen verschillende dingen.
Met premie doorbetalen bedoelde ik de premie voor de Comfort Card. Je betaalt namelijk door voor een apparaat dat stuk is, waarvan de garantie niet meer geldig is(als ik Radar mag geloven).
Reden genoeg om verlengde garantie te kopen. En als het apparaat stuk is wordt het keurig gerepareerd. Als het apparaat niet gerepareerd kan worden krijgt de koper het aankoopbedrag terug. In zo'n geval betaald de koper inderdaad de premie door EN! hij krijgt een smak geld om een vergelijkbaar apparaat te kopen. Ofwel: kosteloos gerepareerd of een gloedjenieuw apparaat. Logisch dat de afbetaling doorloopt.
Maar zeg nou zelf hoevaak maak jij dat nou mee, dat een apparaat binnen 3 jaar ermee ophoudt. En mocht je het vaak meemaken, vraag dan eens bij jezelf af waarom je het product dan nog verkoopt.
Een product wat door DE CONSUMENTENBOND ALS BESTE KOOP AANGESCHREVEN WORDT, om maar een dwarsstraat te noemen, wordt veel verkocht OMDAT DE CONSUMENT ZO DOM IS NAAR DE CONSUMENTENBOND TE LUISTEREN. Als die producten dan na anderhalf jaar kapot gaan krijgen wij de schuld. Of een product goed of slecht is zie je niet van te voren; dat weet je pas als ze kapot gaan. Hoe vaak komt het voor dat een product kapot gaat binnen de garantie? Maar al te vaak. En nee, dat zijn niet per definitie slechte merken. Ik zie de rekeningen, ik zie de aantallen, en JA, als ik van een serie weet dat ze niet goed zijn verkoop ik liever een ander apparaat. En JA, ik ben daar eerlijk in naar de consument. Veel klanten weten het echter beter en nemen toch die ander: "De consumentenbond is heilig"-praktijken. Keuze van de consument... Remon.

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het met Aart eens dat er in de volgende uitzending iets aan gedaan moet worden. Of zeggen dat het allemaal een beetje overtrokken is of zeggen dat 99% van alle winkels zo werkt. Je ziet al aan de starter van deze topic dat een gemiddeld persoon die deze uitzending ziet zichzelf totaal een hoedje schrikt terwijl er niks aan de hand is. Ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk hoe af en toe de kracht van televisie gebruikt wordt door dit soort programma's. Dixons mag ze aanklagen en dat winnen ze ook nog.

R.P. [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door R.P. [[email protected]] »

aangezien jij een verkoper(geen verzekeraar) bent en Radar de kleine lettertjes bestudeerd heeft
Tja, op die manier kun je niemand meer geloven. Ik werk al 7 jaar bij Dixons, al ruim 6 jaar ben ik in ons filiaal verantwoordelijk voor het service traject. Ik mag dan geen verzekeraar zijn, maar ik heb nog altijd vele malen meer ervaring in deze zaken dan een medewerker van Radar die nog nooit in een winkel gestaan heeft. Verkoper zijn is meer dan in de winkel staan. Er zijn helaas maar weinig mensen die dat begrijpen; deze mensen werken in een winkel. Ik stop trouwens met deze discussie. Ik heb betere dingen te doen dan te luisteren naar mensen die niet weten waar ze over praten en dus maar anderen napraten. Allen gegroet en tot ziens bij Dixons. Remon.

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

rp heeft gelijk met de consumentenbond "effect" Ik had eens een video nodig en bekeek de uitslag die maand van een test. Ik alle sterretjes afgegaan en de nummer 1 en de nummer 4 hadden 1 verschil. nr1 had een fantastische gebruiksaanwijzing, de nummer 4 had daar een ster minder maar wel een ster meer voor geluid. Bergen mensen die voor nr1 gaan omdat daar best getest staat :shock:

Ejay-DJ [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Ejay-DJ [[email protected]] »

:shock: Zeg trouwe dixons medewerkers.. Wat maken jullie je druk? Over een jaar of 3 á 4 staan jullie allemaal op straat.. Toch? .. En dan is dixons helemaal klaar.. Geen gezeur van zieke werknemers, geen problemen met werknemers die (ahem) niet volgens het dixons regime te werk gaan, geen dure huur voor goede locaties, geen honderden opslagplaatsen meer nee over een jaar of 3 á 4 heeft dixons het lek boven.. Hoe noemen ze dat ook alweer.. O ja internet shoppen.. Vele verkopers van dixons.. En wellicht ook van andere soortgelijke bedrijven doen hun best om de baas blij te houden en uiteraard om ook nog een plakje kaas op de bobo the verdienen, niks mis mee. Wat er wel mis is in dit hele verhaal, is dat zulke grote bedrijven gewoonlijk schofterig met hun hardwerkende personeel omgaan en dat bedreigingen uiteen lopen van overplaatsingen tot sancties op het loon. Dat je als werknemer te horen krijgt dat je je beter maar niet meer ziek moet melden want dan kon het je nog wel eens bezuren.. Of er wordt gewoon verteld dat dixons eigenlijk beter 2 weken loon kan inhouden omdat je in die 2 weken niet productief was vanwege ziekte!! Daar gaat dit allemaal over.. De top die faxjes verstuurt met de mededeling dat ALLE verkopers beter hun best moeten doen omdat anders HUN lonen in het geding komen.. Ja let wel HUN lonen (die van de werknemer ) en niet die enorme salarissen die ze aan de top in Hun zak steken, daar gaat dit eigenlijk over.. Dat de gewone werknemer als een stuk vuil.. Een slaaf bijna behandeld wordt voor een zeer schamel loon, want als de werknemer meer poen wil, HA dan moeten ze maar meer verkopen hoor, kom nou ze kunnen toch gebruik maken van het te gekke bonus plan..BWAH. Zoek maar vast naar een ander job 3 á 4 jaar.. Ejay-Dj

hrttr [rthrth]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door hrttr [rthrth] »

dit is gewoon totale onzin, dit programma wil gewoon sensatie maken!

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Punt 3 : Als Radar echt zo goed bezig is met hun consumenten onderzoeken e.d. waarom doen ze dan zo moeilijk over een premiesysteem. Dixons is met veel produkten vaak goedkoper als de dynabyte e.d. En ook al scheelt het maar 1 of 2 Euro (om op een premiebedrag uit te komen), de Euro is al duur genoeg.
DYNABYTE & DIXONS= ALLEBIJ VENDEX KBB............

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door 16again »

Ik heb al heel veel voor en tegens horen noemen van de VGV, maar ik mis nog steeds een belangrijk nadeel: Gaat de ondernemer failliet, dan kan je fluiten naar je garantie, maar moet je wel de maandtermijnen voor zowel het product als de VGV blijven voldoen.

ik weer

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door ik weer »

1: Iedereen die zich tegen radar keert wordt uitgesloten van het gebruik van dit forum, net als ik..alleen ik ben net iets slimmer :-) 2: De warme en koude douche zoals voorgesteld wordt weer veggehaald na het stemmen. Toch wel zielig... Ook Radar moet zijn fouten kunnen toegeven...dat is pas lef ! Vooralsnog zijn het alleen maar slechte verliezers.

Menyo [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Menyo [[email protected]] »

Ik heb al heel veel voor en tegens horen noemen van de VGV, maar ik mis nog steeds een belangrijk nadeel: Gaat de ondernemer failliet, dan kan je fluiten naar je garantie, maar moet je wel de maandtermijnen voor zowel het product als de VGV blijven voldoen.
Nee hoor, als de verzekeringsmaatschappij failliet gaat. Want het wordt altijd onder gebracht bij een derde verzekeraard. Daardoor valt het ook weer onder het waarborgfonds verzekeringen. Tenminste, zo is het geregeld bij goede winkelbedrijven.

P.H. [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door P.H. [[email protected]] »

Ten eerste: ja, ik ben een dixons-medewerker (lees: misschien wel een kritischere consument dan Radar ooit zou tegenkomen). En nee, verplicht stellen doen wij niet, adviseren doen wij wel. Wij ontvangen premies als stimulans voor de verkoop. Heel normaal, eigenlijk heel eerlijk, loon naar prestatie... WAT IK NIET DOE IS MENSEN VOORLIEGEN OM GELD TE VERDIENEN! Ik ben geen dozenschuiver, ik verkoop geen troep en ik betreur ten zeerste dat onze dagelijkse inzet om de klant terwille te zijn wordt gezien als oplichterij. Dat dit wordt neergezet als een stukje schaamteloos Aktueel-journalistiek, zegt veel over Radar. Misschien krijgen ze premie als ze veel kijkcijfers halen? Ik heb een aanzienlijke vaste klantenkring, doe goed mijn best om te verkopen/adviseren en krijg veel positieve reacties. Ik heb een aanzienlijke persoonlijke omzet en zie VGV als een doodgewone zaak, een goed product. Van mijn premies kan ik maandelijks misschien net de stookkosten betalen, ondanks dat ik, naar Dixons-begrippen, veel premie verdien. Zo, dat voelt beter. Nu nog even iets dat mij opviel, wellicht niet geheel onbelangrijk: Meerdere malen wordt de buitenkant van een Dixons-filiaal getoond. Om precies te zijn is dat filiaal Haarlem-Schalkwijk. De beelden die vervolgens getoond werden (van de vijf bezochte filialen waar men verplicht gesteld werd de garantie te verlengen bij een financiering in termijnen) waren van andere Dixons-filialen... Lees vooraf de rest van dit forum even door. Trek dan je eigen conclusie.

Tuurlijk!

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Tuurlijk! »

En nee, verplicht stellen doen wij niet, adviseren doen wij wel.
Hebbie het filmpje niet gezien :? 5 van de 5 stellen het verplicht, wat wil je nog meer? Ik geloof ook niet dat iedereen het doet, maar het zijn geen uitzonderingen. Over het nut van VGV ga ik niet discusseren. Ik denk dat elke klant de afweging kan/mag maken of hij het waard vindt of niet.

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, film is natuurlijk manipuleerbaar he... Paar stukjes weglaten, paar stukjes achter elkaar plakken.... Nee, dat het er 5 achter elkaar zijn geloof ik niets van. Dat neemt echter niet weg dat het wel leugens blijven. Het had alleen wel iets minder bombastisch gebracht kunnen worden in mijn ogen. En nee, ik ben geen medewerker, maar koop wel eens wat bij Dixons (zonder vgv overigens, maar dat is mijn eigen keus....)

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Sonicreaper, wat een loser ben je. Heb je nou nog niet door dat het in de hele commerciële wereld om verkopen draait. Dixons is wat mij betreft die extra euro's waard. Zij geven nog goed advies en denken niet alleen aan die torenhoge premies(hahahaha). En succes met je nieuwe baan, ga plantsoenen vegen of zo hoef je je nergens voor in te zetten.

Joost32

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Joost32 »

Hallo, Blijkbaar is er toch wel iets aan de hand bij de Dixons, als je al die Dixons medewerkers hier voorbij ziet komen die de zaak proberen te sussen of moet ik zeggen bagatelliseren. Het gaat er om dat niets vermoedende mensen die denken een advies te krijgen alleen maar naar de voor de Dixons aantrekkelijke producten geleid worden. En er is wel degelijk sprake van gedwongen verkoop van VGV. De waarheid is blijkbaar hard. Dixons is inderdaad echt duur, de gemiddelde digitale camera is altijd te koop voor de adviesprijs terwijl op internet en een aantal goedkope winkels het veel goedkoper is. Of het oude model voor de prijs waarvoor je een nieuwer model kunt kopen die bij Dixons pas veel later te koop is. Zou de oude voorraad nog weg moeten?? Maar wordt er dan gezegd in de winkel krijg je er een goed advies bij....ja dat denk je :lol: Groeten, Joost

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Waar rook is, is vuur !!!!!!!!!!

R.P. [[email protected]]

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door R.P. [[email protected]] »

Om even een misverstand uit de weg te helpen, ja ik weet ik zou niet meer posten, maar goed; EJ:
Wat er wel mis is in dit hele verhaal, is dat zulke grote bedrijven gewoonlijk schofterig met hun hardwerkende personeel omgaan en dat bedreigingen uiteen lopen van overplaatsingen tot sancties op het loon.
DIXONS legt GEEN SANCTIES op haar personeel als de vgv of een willekeurig ander product niet verkocht wordt. Wel staan hier trainingen en gesprekken tegenover om te kijken waarom. Er wordt ZEKER GEEN salaris gekort en al helemaal niet met ontslag gedreigd. Dit zijn leugens welke verspreid worden door zogenaamde ex-werknemers die denken leuk te zijn of ex-werknemers die om GEHEEL EIGEN SCHULD ontslagen zijn ofwel door eigen toedoen het veel te bont hebben gemaakt.
Hoe noemen ze dat ook alweer.. O ja internet shoppen..
Als Internet verkoop zo geweldig is, waarom zien we dan zo vreselijk veel vaste klanten die ondanks dat ze weten dat de spullen ook op internet te koop zijn toch weer bij ons in de winkel???? drie redenen: we zijn eerlijk, we geven goede service en we hebben de mogelijkheid de garantie te verlengen. Nogmaals; VGV is NIET verplicht. De filmpjes van radar zijn een selectie van 5 uit veel meer opnames waarvan ze alleen de filmpjes in hun voordeel hebben laten zien om meer kijkcijfers = meer budget = meer loon binnen te halen. Prestatie dwang bij de tros, zullen we maar zeggen. Joost32:
Blijkbaar is er toch wel iets aan de hand bij de Dixons, als je al die Dixons medewerkers hier voorbij ziet komen die de zaak proberen te sussen of moet ik zeggen bagatelliseren.
Wij proberen hier helemaal niets te sussen. Van de ruim 600 winkel medewerkers zijn er 5 opnames op tv geweest. Het telefoon gesprek is een grote fake. Pure kijkcijfer redenen, niets meer. Toch wel heel erg frappant dat ze NIET EEN consument hebben kunnen vinden die het met radar eens is en dat op tv (wel of niet herkenbaar durven zeggen). Waarom horen we dan van vele klanten; "Wat RADAR op tv heeft lopen verkondigen is grote onzin, wij hebben absoluut geen klagen." (of woorden van die strekking uiteraard)
Dixons is inderdaad echt duur, de gemiddelde digitale camera is altijd te koop voor de adviesprijs...
Dan moet je je bril eens poetsen...
...terwijl op internet en een aantal goedkope winkels het veel goedkoper is.
Volgens radars eigen onderzoek waren van de ruim 1500 camera's er 1100 gekocht bij Dixons. Deze mensen hebben DE KEUZE gemaakt bij Dixons te kopen. Dat kan vele redenen hebben, ik noem er een paar: 1. We zijn goedkoper (dat zijn we namelijk regelmatig), 2. We geven goed en eerlijk advies (maar we maken ook wel eens een foutje, we zijn namelijk ook maar MENS), 3. we geven de mogelijkheid van VGV (die op vele fronten vele malen gunstiger is dan welke vorm van andere verzekering of consumenten recht ook). Als wij echt zo slecht en onbetrouwbaar waren als RADAR jullie wil doen geloven dan hadden die getallen veel lager geweest. 4. We laten mensen in hun waarde (daar kunnen velen nog wat van leren) Om je tevreden te stellen; JA, die vijf personen hebben schijnbaar (want ik ben er niet van overtuigd dat het geen fake is) gezegd dat VGV verplicht is. Dit wordt door vele andere ketens ook gezegd, maar daar hoor je niemand over want Dixons is de grootste. NEE, de VGV is absoluut niet verplicht. NIEMAND kan een ander dwingen iets te kopen. ALS DE KLANT HET PRODUCT NIET WIL KOOPT DEZE HET NIET. Heel simpel. NEE, wij zijn geen dozenschuivers, daarvan hebben we er al genoeg (ik zal geen namen noemen). NEE, we zijn niet altijd de goedkoopste, maar vaak wel.
Maar wordt er dan gezegd in de winkel krijg je er een goed advies bij....ja dat denk je
Nee, dat is zo.
Gaat de ondernemer failliet, dan kan je fluiten naar je garantie, maar moet je wel de maandtermijnen voor zowel het product als de VGV blijven voldoen.
Onzin. De verlengde garantie is een verzekering, in dit geval een Vendorisk Schadeverzekering. Gaat Dixons failliet (wat erg onwaarschijnlijk is) dan gaat vendorisk en dus de VGV gewoon door. Dat is het mooie van een echte verzekering. Als de ondernemer het zelf in handen houdt (Wat Dixons dus NIET doet), tja, dan is het helaas pindakaas. Tevens, ER IS GEEN MAANDPREMIE voor de VGV. Em JA, NATUURLIJK moet je de maandpremie voor het product (als je het gespreid betalen wil) doorbetalen. Denk je dat je het voor niets krijgt? Als jij een PC in 36 maanden wilt betalen, dan kan dat en dan betaal je ook 36 maanden. Dit stopt echt niet als een bedrijf failliet gaat. Bij Dixons niet, maar bij elke andere winkel ook niet! SonicReaper:
Ook Radar moet zijn fouten kunnen toegeven...
Dit is het enige waar ik het met je eens ben. Bij RADAR werken mensen en mensen maken fouten. Dat ze een fout maken als deze bewijst maar weer dat ze bijzonder menselijk zijn. Nog menselijker maakt het als ze het ook durven toegeven. Als je wilt weten hoe ontzettend "goed" de nederlandse wet, die het VOORSTEL van de europese unie, niet wet, maar voorstel, niet heeft aangenomen omdat de consument "zo goed" beschermd is", dan leg ik het graag uit, maar niet onder dit forum-onderwerp. Als de nederlandse wet echt zo geweldig was, dan was onze vgv er niet geweest. Met andere woorden; de vgv heeft een aantal ZEER GROTE voordelen t.o.v. de nederlandse wet. Deze grote voordelen zijn al eens op tv geweest; bij Kassa. Helaas werd het hier niet behandeld met de aandacht die het nodig heeft. Dit is JUIST het onderwerp waar programma's als RADAR en de Consumentenbond voor opgezet zijn; het controleren van het consumentenrecht. Daar heeft U als consument recht op nietwaar??? Maar in plaats van de consument helpen geven ze uitzendingen als deze. Als ze werkelijk in het belang van de consument werken lijkt het me verstandig als ze de retailers bijstaan in de strijd tegen fabrikanten en reparatiecentra die hun werk niet doen, zoals veel te lange reparatietijd, reparatie niet goed uitvoeren zodat een product meermalig opgestuurd moet worden. Daar heeft U als consument last van en WIJ krijgen de schuld terwijl het zowel niet uw als onze schuld is. Laat RADAR en/of de consumentenbond daar maar eens iets aan doen. DAAR is de consument WEL mee geholpen! Radar weet mijn email adres. Als je serieuze vragen hebt omtrent dat "fantastische" consumenten recht, kunnen ze die vraag vast doorspelen. zo niet, ik lees de komende week dit forum nog door, dan hoor ik het wel. Wel even bij vermelden: Ik ga de discussie alléén aan indien de vraag serieus is. Mensen die onzin van anderen napraten, daar heb ik geen behoefte aan. Gegroet Remon -- Al 7 jaar bij Dixons, AND PROUD OF IT!

Gast

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind ook dat Radar een verantwoordelijkheid heeft bij zulke uitzendingen. De impact van zo'n reportage kan heel nadelig zijn voor een bedrijf dat in het beklaagdenbankje terechtkomt, dus moet je ook heel zorgvuldig zijn met je beschuldigingen. Daar is hier duidelijk geen sprake van geweest; de hele toonzetting was vreselijk suggestief, met geheime instructies die waren uitgelekt en een groot schandaal zouden vormen (alsof het ging om het bewijs dat Bernhard de vader van Amalia zou zijn of zoiets). En dan al dat gedoe met de verborgen camera, net alsof die verkopers iets te verbergen zouden hebben. In feite was er helemaal niets aan de hand. Een typisch voorbeeld van een "smear campaign" tegen Dixons. Je vraagt je af of hier sprake is van een of andere persoonlijke vendetta, of dat het bij Radar de komkommertijd al is aangebroken. Nee, dit was een duidelijke misser, en ik hoop dat er in de toekomst wat meer zorgvuldigheid zal worden betracht.

SonicReaper

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door SonicReaper »

Ok, ik blijf bij mijn gedachte die ik al heb en daar zal niemand wat aan veranderen, ben ook dus druk bezig met het zoeken naar nieuw werk dus maak jullie niet druk...... De VGV. daar heb ik nooit over gezegd dat het slecht was, zoals ik al zei is het voor laptops, digitale camera's en dergelijke perfect maar niet op alles. Jullie moeten zelf ook toegeven dat dynafix gewoon onwijs hoge bedragen vraagt voor een reperatie en daar kijken wij naar. De grap is alleen dat zelfs een Dunnet een computer kan repareren (desptop dan he) voor minder........ Dan de prijzen.....die blijven gewoon hoog en dat is op zich niet erg als er ook echt wat tegenover staat, dat is alleen niet zo. Veel winkels die ik ook kennen geven soms zelf betere sevice of voorwaarden, kijk dat is dan flink afgaan als bedrijf. Nog iets, ik ben zelf iets te ver gegaan in mijn oordeel over alle dixonsverkopers zijn vieze provisiemelkers. Ben het zelf ook niet en kan er vanauit gaan dat er genoeg zijn die dat ook niet zijn. Het nadeel is alleen dat in mijn regio (Rijnmond, zal geen winkel zeggen want dan ben ik flink de *** bij het hoofdkantoor, ik weet hoe ze zijn) er te veel vieze verkopertjes rondlopen (ja met eigen ogen gezien, kan ze zo opnoemen maar dat laat ik even achterwege......als voorbeeldfiliaal lb-1028) O ja even quote van een "gast" Quote: Wat er wel mis is in dit hele verhaal, is dat zulke grote bedrijven gewoonlijk schofterig met hun hardwerkende personeel omgaan en dat bedreigingen uiteen lopen van overplaatsingen tot sancties op het loon. DIXONS legt GEEN SANCTIES op haar personeel als de vgv of een willekeurig ander product niet verkocht wordt. Wel staan hier trainingen en gesprekken tegenover om te kijken waarom. Er wordt ZEKER GEEN salaris gekort en al helemaal niet met ontslag gedreigd. Dit zijn leugens welke verspreid worden door zogenaamde ex-werknemers die denken leuk te zijn of ex-werknemers die om GEHEEL EIGEN SCHULD ontslagen zijn ofwel door eigen toedoen het veel te bont hebben gemaakt. ---------------------------------------------- Hummm ik heb hier toch letterlijk een brief liggen naar aanleiding van mijn beoordelingsgesprek waarin staat, en ik citeer: "De verkoper heeft aangegeven dat 2.7% vgv niet haalbaar is. Wordt deze target toch niet gehaald binnen een periode van 3 maanden volgen er sancties. Tja ik weet niet hoe je dat moet zien, dan moet ik het toch verplichten wat ik niet doe. O trouwens, voordat hier allemaal mensen gaan gillen. Ik ben op het moment 3e jaars rechten student. Met name vermogens-/ verzekerings- en belastingrecht dus ik weet hoe het zit. Ik vraag het de klant, willen ze niet, jammer dan.......provisie boeit mij niet, het werkt mij eerder tegen omdat ik op die manier niet onpartijdig kan zijn........... Tot slot even een ander punt. De rayonleider L.N. die nu in België zit, die had pas een goed beeld over hoe dixons moet zijn, voor die man heb ik respect en onze directeur natuurlijk......de rest kan de figuurlijke pot op.......dixons is niet meer wie dixons was......het rommelt teveel binnen en jammer genoeg zijn er weinig die er tegenin gaan zoals ik al bijna 2 jaar doe. Ze kunnen me toch niets maken, voordeel van rechten studeren.....je hebt wat hulp achter de hand...... Greets

SonicReaper

Re: Dixons heeft voor mij afgedaan

Ongelezen bericht door SonicReaper »

O ja voordat het niet overkwam, ik bied dus mijn excuus aan aan al mijn collega's die net als ik schijt hebben aan het dixonsbeleid en de klant voorop stellen. Diegenen die dus niet kijken naar het geld wat ze aan de klant kunnen verdienen maar die klant tevreden de deur uit laat gaan zonder eigenbelang........tja de rest......die kan dus nog steeds *****

Gesloten