LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Ik zet niemand op geen enkele spoor. Heet geen Croosjes.
En daar beginnen de persoonlijke aanvallen weer.
Als het door de door Uw genoemde stichting uit Warmenhuizen zo goed gemeend is waarom benatwoord u alle vragen dan niet welke gesteld zijn.
De antwoorden welke tot op heden naar voren kwamen zijn alles vertrouwingswekkend zoals velen al aangegeven hebben.
Nu gaat u wederom door op dezelfde weg.
U beloofd de mensen nu een advocaat uit Maastricht waarbij de tussenkomst van uw vereniging helemaal niet benodigd is.
Hetgeen in de brief van de advocaat is gesteld laat wederom zien dat u ook daar met mooie maar niet kloppende praatjes aan de deur bent geweest. Ik geloof niet dat de advocaat het laatste zinnetje "in samenwerking met de stichting schadeloosstelling zelf heeft neergezet" (we vragen het na via de Orde). Deze advocaat verwacht alleen van u al 100 goed gedocumenteerde dossiers voor het genoemde raisson.
Overigens wie gaat (buiten de uurvergoeding etc) de reiskosten voor deze 100 clientele betalen. Ook uw sponsoring?
Mijnheer Croosjes houdt u nog op met de boel te besodemieteren en de negatieve aandacht te vragen of geloofd u uzelf volkomen?
Nergens maar dan ok nergens waarborgt u ook maar een ding t.a.v. de gedupeerden.

Ik ben niet degene die hier de mensen misleidende informatie geeft of ook maar iets aanbied alwaar de mensen op in dienen te gaan. Juist tegendeel ik geef alleen aan alwaar het niet klopt.
Ik weet dat het moeilijk voor u te verkroppen is gezien de eerdere bedreigingen die u uit als iemand u in het vaarwater zit waarbij u uw verdiensten aan de gedupeerden in het water ziet vallen.

Mo
Laatst gewijzigd door Mo op 27 apr 2004 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

In elk geval heeft de heer croosjes wel een indicatie opgegeven van de te verwachten kosten voor een advocaat. Dit voor diegenen die uiteindelijk individueel dexia willen dagen. Dank hiervoor, croosjes.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Beter iets meer uitgeven voor een advocaat met verstand van zaken dan kijken naar het goedkoopste tarief. Goedkoop=Duurkoop en het gaat om Huurkoop.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

MO,de vraag is nu waar u eigelijk en namens wie spreekt u,en het is een vereniging. Verdacht begint het te worden.Wat u doet met u beschuldigingen zonder bewijzen.Ik hoop juist dat u naar de order van advocaten gaat en dit ook opelijk bevestigd en op dit forum de brief bekend maakt.En als u dat niet doet dan bent u voor mij een ""nul"" bedenk de rest van de woorden er maar bij .vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 apr 2004 00:27, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal ik kies alleen maar voor kwaliteit die past bij het systeem en anders ga ik niet met de advocaten met de strijd beginnen van de vereniging.Dus ik blijf voor de gedupeerde steeds naar kwaliteit zoeken voor groepen.vrgr.andre de croos.
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 apr 2004 08:12, 2 keer totaal gewijzigd.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Meneer Croosjes, les één voor een commerciële meneer/mevrouw verlies nooit uw geduld en bovenal ga nooit schelden.

Uw naam is uw visitekaartje, net zoals een goed opgestelde brief zonder taalfouten.

Gezien uw manieren kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, dat u een soort handelaar bent.

Vergeef me als ik het verkeerd zie.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croosjes!

o,o,o, bewijs na bewijs wordt opgestapeld door mo en jij wilt ze gewoon niet zien.
Jij kakakakakelt maar door!!!

Ongeloofljik gewoon!!

TROS Radar toch!!!

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door kwast »

allemaal ik kies alleen maar voor kwaliteit en anders ga ik niet met de advocaten in het systeem van de vereniging.Dus ik blijf voor de gedupeerde steeds naar kwaliteit zoeken voor groepen.vrgr.andre de croos
Geacht heer Croos, wilt u dit aub vertalen in begrijpelijk Nederlands? Dank u!

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Ik kan wel blijven reageren op de dommigheid van de heer Croosjes (ik begrijp nu waarom een eerder juriste hier het fourm heeft verlaten).
Waaruit blijkt dat deze advocaat ook de kwaliteit in deze moeilijke materie weet.
Hierbij trek ik niet de kwaliteit van de advocaat in twijfel, maar wel uw aanhaling dat u voor kwaliteit gaat.
Welke referenties heeft u hiervoor die gelijkend zijn.
De man kent u niet en u kent n.a.w. de werkwijze van deze goede advocaat, dit gezien de correspondentie.
Dat u in het wilde weg advocaten aan het benaderen bent met een belofte van minimaal 100 clientele is wat anders dan dat u met zekerheid kwaliteit kan bieden.

En een brief waarin alleen maar bedragen staan en maarwel heel netjes wat er voor geleverd wordt (is klasse) zegt verder niets.
En nogmaals waar worden de reiskosten van betaald voor deze 100 clientele?

In welke gelijkende zaken heeft deze advocaat al gediend?

(wil overigens niet zeggen dat deze advocaat niet goed zou zijn maar zoals de chaos nu gaande is willen de gedupeerden wel iets van zekerheid hebben voor hetgeen ze alsnog zelf moeten betalen. Want de belofte van de heer Croos gratis advocaat gaat nooit op natuurlijk).

Mo

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

De TROSRADAR is heel goed op de hoogte van de vereniging daar heb ik zelf wel voor gezorgd wees daar maar niet bang voor en MO ja laat maar zien en ik zou het nog leuk vinden ook als ze de order van advocaten gaat schrijven of bellen.Maar of ze het doet.Het zal een bevestiging voor het belangenloos mij eigen te blijven in te zetten voor de gedupeerde wat ik al een tijdje doe overigens met plezier .vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 apr 2004 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Mo,het is gewoon jammer voor jouw dat je niets kan vinden en daarom blijf je zoeken naar kruimels.Iedergeval veel plezier er mee.vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 apr 2004 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Ook gebruikers die van het "leed" van Legio Lease er een eigen slaatje uit proberen te slaan worden op hun rechten gewezen. Het forum is geen reclame blok voor allerlei instanties of personen die geld proberen te verdienen.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Nou dan is de volgende vraag hierbij

Tros Radar, u bent op de hoogte van deze Stichting en ondersteunt het bij deze?
Tenminste dat komt nu zo over.

Deze vraag stel ik n.a.v. het feit dat o.a. ik mijn sterke twijfels heb bij de werkwijze van deze Stichting en de wijze waarop het is opgericht en zogezegd werkzaam zou zijn en de valselijke voorlichting die hier gegeven wordt.

Misschien dat buiten mij hier nog meer mensen zijn die dit graag zouden willen weten?

Ik zelf vind het ergelijk dat deze heer Croosjes door blijft gaan met allerlei pogingen om mensen via deze site op het verkeerde been te zetten en op deze wijze te verdienen aan gedupeerden op de wijze zoals op zijn site waren aangegeven.



Met vriendelijke groet,

Mo

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

--------------------------------------------------------------------------------

Mo,het is gewoon jammer voor jouw dat je niets kan vinden
Ik vind meer dan genoeg maar u heeft niet het vermogen ook maar iets te weerleggen of te beantwoorden.
Zo gaat het waarschijnlijk ook met de gegadigden die bij u zullen aankloppen.

Dat heet ook misleiding.

Mo

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden om hier nog aandacht aan te besteden.

Het hoofdstuk zakkenvullers is hiermee toch afgesloten. Maar ja deze man is niet te stoppen dus resteert alleen nog maar.................

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

kwast,als een advocaat niet volgens het systeem wil mee werken dan gaan we er niet mee door,dat is iets tussen de advocaten en de vereniging en dat is weer een vooruit gang voor de gedupeerde..vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 27 apr 2004 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Een tank is er niets bij :D

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door kwast »

croosjes schreef:kwast,als een advocaat niet volgens het systeem wil mee werken dan gaan we er niet mee door,dat is iets tussen de advocaten en de vereniging en dat is weer een vooruit gaan voor de gedupeerde..vrgr.andre de croos
Kappen met dat brabbeltaaltje! Ik bedoel vertalen in het ABN! Dit is toch compleet onbegrijpelijk op deze manier? Wie meldt zich in hemelsnaam aan bij een vereniging die is opgericht door iemand die onbegrijpelijke dingen schrijft?
Laatst gewijzigd door kwast op 27 apr 2004 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

het geeft al aan dat de personen die reageren op deze dingen van MO
een grote vraag teken van mij krijgen?omtrend info.stroom.vrgr.andre de croos

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

Gaan we niet een beetje erg ver nu, kwast. Lees de gedragsregels er maar eens op na. Laat een ieder in zijn of haar waarde.
croosjes wees wijs en staak deze discussie.

Gesloten