LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

Als je zulke uitspraken plaatst zet er dan een e-mailadres bij!! Dan is het serieus te nemen. Komt er zo meteen een hotmail- of een Yahoo-adres.

Nee ik vind het een rechtstreekse aanval en erg laf naar andre toe.

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Ik vind het veel ernstiger en heel erg laf gedupeerden te misbruiken vanwege eigen verrijking of belangen. Als je niets te verbergen hebt kun je gewoon de vragen beantwoorden. Is toch niets mis mee.
Laatst gewijzigd door Mo op 26 apr 2004 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mo,waarom moet ik melde wie de advocaat is wat voor winst heeft dit,het gaat er toch om hoe de vereniging in elkaar zit en als de gedupeerde het daar mee eens zijn gaan ze met de vereniging aan het werk.
veertig advocaaten in onderhandeling?,dat is juist het betrefd hier geen toevoeging dus de vereniging kan de beste prijs vragen(korting)met de advocaten kantoren die het meeste gespecialieerd zijn in hun doelgroep.(civiel of huurkoop).Maar er zijn al advocaten aan het werk gezet.Dus blijven zoeken naar kwaliteit.

waarom klinkt het gek en wat verstaat u uit buiten staander?.(MO) goed lezen het is een vereniging en geen stichting.De advocaten kantoren onderzoeken eerst de info.van de vereniging af,die kijken niet op een site alles eerste die hebben andere info.kanalen die hun raadplegen.En daarna pas zullen ze een kijkje nemen op de site.
Lidmaatschap is inschrijvingsformulier vereniging schadeloosstelling(zie dit)


Zelf klanten zoeken doen een kwaliteit advocaten kantoren haast niet,de klant weet ze zelf te vinden dus de vereniging schadeloosstelling is in de ogen van het advocaten kantoor dus een klant.

Zie de vereniging schadeloosstelling als bemiddelaar in glasheldere doelstellingen.
De gedupeerde betalen de vereniging geen ene euro cent aan betalingen,de telfoonfactuur die ze nu al kwijt zijn aan een provider daar zien ze niets van terug(abonnement blijft het zelfde daarom is de kwaliteit gehandhaaft) en nu overgeschakeld zijn naar het systeem van de vereniging % uit krijgt van de sponsor zo als het op de site staat beschreven.

Waarborg gedupeerde is de de samenwerking advocaat en vereniging schadeloosstelling.Maar je sluit een verbintenis af met de vereniging en niet met de sponsor(OVERSCHAKELLING) alleen als je tussentijds TIJDENS HET PROCES over schakeld naar een andere provider stopt de begeleiding van de advocaat en einde proces hier teken je ook voor en vinkt een verplicht vakje aan op de inschrijvingformulier.

geen inkomsten kan niet,want er vloeit uit de belfactuur % van de sponsor naar de vereniging elke maand.Je begrijpt wel hoe groter de in geschreven groep gedupeerde,hoe groter de inkomsten van de vereniging schadeloosstelling.

MO,zelf het lezen en uit te zoeken op de site en enige knoopjes hier op in te drukken komt u hier achter maar ik zal u de kvknr.aanwijzen het staat op het inschrijfformulier. van de vereniging.

demonstratie,lees dit op de site.doe het dan ook?Wel goed lezen.


Voor de rest kiest een gedupeerde voor een vereniging op vrijwilligebasis en toekomst visié

MO,aan jouw de vraag ik ben zo vrij om info. te geven aan iedereen maar het is wel erg ondeskundig dit naamloos en zonder enige achter grond info. VAN U hier op de site.Bel de vereniging schadeloosstelling tel0226393249 of mail me [email protected] en de site voor info.goed lezen is WWW.SCHADELOOS-STELLING.nl

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Kijk dit is wat duidelijker.

tenminste ik zal trachten te kijke of ik dit er uit heb weten op te maken omdat het nogmaals een wel zeer warrig verhaal is.

Het is de bedoeling dat mensen zich inschrijven bij de vereniging alwaar men gezamenlijk een proces aangaat.

Ok dat kan zeer goed zijn.

Maar het is dus
niet
gratis zoals gesteld.
Als eerste betaald eook de vereniging voor de diensten en de leden dienen een tegenprestatie te doen namelijk te bellen via een aangegeven vast persoon en dienen reclame te maken en personen te werven.

Dit is geen gratis diensten en valt zeer zeker ook ook onder privacy gegevens vooral het feit dat ze bankrekeningnummers dienen door te geven.

Maar waarom 40 advocaten?

Je bedoeld dat je keuze uit 40 advocaten kan laten doen?

Ik zie geen context met het verhaal. Dus je hebt geen vaste huisadvocaat. De ene keer die en de andere keer die... Voor vereniging van gedupeerden niet al te standvastig dus en betrouwbaar.
Maar goed, dat is een keuze.

Tevens als je dit vermeld op je site dat men gebruik kan maken van gratis advocatuur (wat dus al misleiding op zich is in deze) zul je wel bekend moeten maken met wie je zaken doet.

Clientele, in deze gedupeerden moeten weten aan wie zij hun zaken overdragen met wie zij in zee gaan aan wie zij hun persoonlijke gegevens overdragen en ze dienen volgens de wet ook de keuze te hebben of ze dan al dan wel of niet met die persoon in zee gaan en die keuze MOET vooraf gedaan kunnen worden.

En zo is er nog een heleboel meer.

Misschien ben je met de beste bedoeling de vereniging begonnen maar heb je door onervarenheid niet alles kunnen overzoen want zoals het er nu voorstaat vind ik je niet bonafide als vereniging en zeker niet de werkwijze die alles behalve transparant is en waarbij je geen transparantie wilt en kunt geven vanwege het ontbreken van kennis van zaken.

En zoals eerder gesteld kan goedwillendheid vaak meer kwaad dan goed doen.

En als er al 40 advocaten zijn die deze zaken willen doen raad ik gedupeerden aan naar deze advocaten zelf te stappen die dan onderling een afspraak maken welke advocaat de zaak in zijn geheel gaat trekken.

Nogmaals is het een vreemde zaak dat mensen er anders tegenprestaties voor moeten doen alwaar ze misschien aan vast komen te zitten en met hun zaak nog geen fluitje opschieten.

Of presenteer een duidelijk en transparant plan die je ook onder je voorwaarden zet als mensen zich bij je aanmelden alwaar men dan op gemaakte afspraken elkaar kan aanspreken.

En nogmaals het gaat mij niet om de heer Croosjes als persoon de grond in te stampen als wel hetgeen gebeurd met gedupeerden.

Mo

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mo UIT JE POSTING HAAL IK DUIDELIJK DE VERONDERSTELLING DAT JIJ HET NIET WIL ZIEN? WE PRATEN OF SCHRIJVEN VERDER ALS U ALS PERSOON BEKEND BEN GEREGISTEERT STAAT EN MIJ UW KOPIÉ PASPOORT PER POST OP STUURT ZODAT IK HET NA KAN TREKKEN WIE U IN WERKELIJKHEID BEN EN LEZEN MOET U NOG ONDER DE KNIE KRIJGEN ALS IK SCHRIJF ER ZIJN AL ADVOCATEN AAN HET WERK DAN HOUD DAT GEWOON IN DAT ER VERBINTENIS IS TUSSEN DEZE TWEE ORGANISATIE IS.VRGR.ANDRE DE CROOS.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

Goed zo andre laat je niet inpakken door een stelletje mensen die jou de grond in boren met niets zeggende argumenten.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast33 »

Croosjes,

Een duidelijke uitleg en puplicatie over hoe en wat. Voorkomt dat men niet serieus genomen wordt.
Agressief reageren heeft een averechts effect. En leid tot meer ergenis en vragen aan beide zijde.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

Nou gast33 gefeliciteerd met je zelf kennis misschien gloort er dan toch nog een beetje hoop voor je in dit leven. Want de manier waarop jij deze meneer ook onder andere namen hebt beledigd, grenst aan het onbehoorlijke.
Laatst gewijzigd door Gert op 26 apr 2004 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Met enige kritiek lezen van de doelstellingen is meteen een poging om de persoon in kwestie aan te vallen. Kom op zeg, wanneer je iets opstart moet je tegen die kritiek bestand zijn. en nogmaals, croosjes je zal wel je goede bedoelingen hebben maar onderbouw dat dan goed.

Wild om je heen trappen werkt helaas averechts en zeker niet in je voordeel.
Laatst gewijzigd door JH op 26 apr 2004 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mo,EN NOG WAT ZIE JIJ AL ÉÉN GEDUPEERDE NAAR EEN ADVOCATEN KANTOOR STAPPEN DIE GEEN GELD HEEFT EN EEN REKENING KRIJGT VAN €1250,-?VRGR.ANDRE DE CROOS SLAAP WEL.
Laatst gewijzigd door croosjes op 26 apr 2004 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast33 »

Even voor de duidelijkheid.
Mijn vorige reactie is als opbouwende kritiek bedoeld.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Voor die 1250 euro wordt de gedupeerde dan wel deskundig begeleid.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

JH jouw persoon grenst ook aan het ongelovelijke maar ergens kun je nog begrip opbrengen voor iemand en je humor zie ik ook wel.

gast058

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast058 »

JH, hij heeft het over mensen die die 1250 euro niet hebben!

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

U blijft het maar niet begrijpen.
U vraagt copy paspoort. Welke waarborg met betrekking tot bescherming van mijn privacy kunt u geven?
En u weigert openbaarheid te geven dus de conclusie is nu goed getrokken dat uw vereniging alles behalve tot het bonafide soort behoort.
Ik hoop dat de mensen hierbij genoeg zijn voorgelicht (ook het niet geven van antwoord moet inzicht geven. de vragen die ik stel zijn namelijk door een ieder te stellen en dienen door u voor het aangaan van een contract met een gegadigde beantwoord te worden.

Ik hoop dat Tros Radar ook aandacht gaat besteden aan het aantal bonafide instellingen zoals deze nu reeds op hun eigene site voordoet.

Voor mij heeft verdere communicatie omtrent uw zogenaamde vereniging geen nut behalve als het om waarschuwen van gegadigden gaat.


Mo

P.s. Heer Croosje als u toch voorlichting geeft. Weet u dat de eigenbijdrage voor mensen die geen geld hebben maar 89 euro is en hooguit 100 euro griffie.

Waar haalt u het bedrag 1250 euro vandaan. Dus toch niet gratis of maakt u dat uw gegadigden wijs dat ze dat bij u uitsparen.
Laatst gewijzigd door Mo op 26 apr 2004 01:17, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Nogmaals, het is geenszins de bedoeling om iemand af te kraken, croosjes heeft de beste bedoelingen gehad met zijn vereniging. En ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

Wist je maar wat opbouwende kritiek betekent .
Laatst gewijzigd door Gert op 26 apr 2004 03:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gert
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 apr 2004 20:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gert »

Jammer
Laatst gewijzigd door Gert op 26 apr 2004 03:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

33 waarom denk je dat je nu mo bent

:?:
Ook dit zegt dus al genoeg.

Ik ben toch echt mijzelf

Helaas dat door mensen die niet inhoudlijk kunnen reageren op postings maar alleen de boodschapper kunnen aanvallen het fourm tot dit niveau daalt.
Volgens mij is dit toch niet echt de bedoeling van de opzet.

Mo

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Is bij jullie de site van Leaseleed bekend.
Volgens deze site is er 25 mei een belangrijke zitting.

En er staat aangaande diverse financiele aangelegenheden informatie op.

www.leaseleed.nl/nieuws.php

Hier zie je zoals het ook kan. Gelijk openhartigheid van zaken en aangeven wie de deskundigen (advocaten etc) zijn (zelfs met foto en adressen).

Moet zeggen ziet er als infornatieve site zeer goed uit.

Mo

Gesloten