LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde mij inzet wordt door passief gedrag van tegenstrijders die belang hebben bij gedwongen betaling juist positief beinvloed,daar door
wordt mij strijd tegen het onrecht gerechtvaardigd.Steeds meer bedrijven zien in om de vereniging schadeloosstelling te steunen en mee te bouwen aan de toekomst van de gedupeerde die mee doen.Dit zijn geen bedrijven die de verantwoordelijkheid van de gedupeerde weg halen en ook niet van ""wij zullen"" hun lasten zo maar kwijt schelden.Nee zij vinden zeker dat deze lasten zwaar wegen op de schouders van de gedupeerde en zullen deze ook helpen met de medewerking van deze gedupeerde om samen tot een oplossing te komen.Maar de gedupeerde bepalen zelf wanneer,maar één ding geloof niet in wonderen op het laatste moment terwijl je nu alle tijd hebt om je doelstelling te bereiken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

verzekeringsbedrijf,het gaat allemaal nog leuk worden wat denken jullie een bekend bedrijf wil mij fin.steunen met een groot bedrag maar dan zijn er wel voorwaarden aan verbonden.Hoe is het mogelijk dat deze bedrijf dit durft te faxen ongeloofelijk.Maar ja we gaan door met de ingeslagen weg.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Ruudje811
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:09

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ruudje811 »

Beste Mensen,

Vandaag kreeg ik van Raetsincasso BV een dwangbevel dat ik binnen 7 dagen na heden het volledig bedrag dien over te maken op hun rekeningnummer.
Zoniet worden rechtsmaatregeling tegen mij ondernomen.
Hoe moet ik hiermee verder.
Ik heb mij in 2002 aangemeld bij een stichting genaam Stichting leaseverlies. Wat kunnen zij voor ons betekenen.

Vr. Groet

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Paul-M »

Sorry hoor Ruud helemaal niets. Een advocaat daar moet je zijn.

Paul.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ruud811,lees de topic van vereniging schadeloosstelling goed door en neem dan een beslissing je moet niets maar je mag mee doen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Cees Oudshoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:42

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Cees Oudshoorn »

Oke, niet gratis dus.
Maar hoeveel geld krijg jij per aanmelding? En hoeveel aanmeldingen heb je dan nodig voor één advocvaat?
Wat ik ervan begrepen heb krijgt de vereniging Schadeloosstelling voor iedere beller die overstapt zowiezo eenmalig € 7,50 (nog voor er een telefoonrekening is betaald).

Bovendien krijgt de vereniging voor iedere beller nog een maandelijks percentage hierbovenop (wat iedere maand terug komt).

Hiervan uitgaande is het mijns inziens wenselijk dat er zich circa 1000 - 2000 mensen aanmelden.

Geen onmogelijke opgave dacht ik? temeer daar het niemand ook maar iets kost (alleen de telefoonrekening natuurlijk maar die betalen ze nu ook al).

Hartelijke groet,

Cees

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

cees,helemaal goed en dat niet alleen de sponsor is bereid om een éémalig groot bedrag voor advocaten te doen storten.""maar hij verwacht na dat hij al een keer heb laten zien een inleg te doen zonder ook maar dat één zich aangemeld had(€7.50)"" dat de gedupeerde nu eerst laten zien of hun het wel willen.Nu zijn de geduppeerde aanzet vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Waar staan we,tenminste niet met beide benen op de grond(fin.gezien)
we kunnen ons nog goed voor ons geest halen hoe het is geweest voor dat we aan de leasecontructie begonnen.De ene heeft daar leuke en andere heeft daar minder leuke herinderingen aan en sommige waren misschien zelfs van mening nou kunnen mij kinderen tenminste hun school volledig volgen.Maar niet in de gaten dat het om aandelenlease ging met rest schuld en contractueel vol met misleidingen zat en nog is.
Dat de kinderen hun studie kunnen volgen dat kan nog steeds,toen moesten jullie een wel overwogen beslissing maken betreft aandelenlease maar niet wetende dat dit vol stond met misleiding.Nu moeten jullie weer een wel overwogen beslissing maken maar nu één voor de toekomst van jullie zelf want de kinderen zijn nu uit gestudeerd of beginnen eraan.Gedupeerde luister goed begin met kwaliteit en onderzoek dit op ""addertjes onder het gras""maak dan een afspraak of mail of fax naar vereniging schadeloosstelling met deze besllissing bouwen jullie aan je toekomst en het maakt niet uit waar voor het is.Schulden vrij dat is de uitgaanspositie.Gewoon doen.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

postbode,Ik denk dat bij een hoop gedupeerde elke ochtend na het nemen van een overheerlijk ontbijt en een lekkere kopje of beker koffie of iets anders met een krantje erbij en te gelijk in de ochtend het nieuws luisteren.Ontwaking van de dag begint zoals bekend en op de meeste plaatsen in het land als de postbode de post in de brievenbus of dergelijk gedaan heeft,je loopt naar de voor deur en ziet daar één of meerdere brieven liggen op de deurmat.En tijdens dat loopje naar de brieven bus schiet de gedachte door u heen met het idee van had ik het maar gedaan me aan sluiten bij vereniging schadeloosstelling dan was ik van die slopende gedachtens af.Maar u maakt de brieven open en het blijkt weer misleidende reclame te zijn.Weer een dag zonder dagvaarding denkt u maar de spanning blijft tot dat moment en elke keer weer die postbode.Gedupeerde neem de beslissing en wordt lid en doe mee om aan je toekomst te bouwen en te leven zoals u wil en niet wat andere willen of dwingen(fin.gezien)
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

vereniging schadeloosstelling strijd om NORMEN EN WAARDE voor de gedupeerde enz.vrgr.andre de croos

HAKUXL
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 feb 2004 10:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HAKUXL »

Groep Limburg heeft al afspraken gemaakt met een advocaat iedereen die nog wil meedoen kan zich alsnog melden OOk de mensen die al een dagvaarding hebben. Er zijn ook mogelijkheden voor gedupeerden geen Eegalease ( zorgplicht) meld je aan hoe groter de groep hoe lager de kosten blijf niet stil zitten doe iets.


J.H.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

hakuxl,wat kost die advocaat? via vereniging schadeloosstelling kost het niets het is zelfs fin.ondersteunend door middel de constructie en daar door krijg je de advocaat waar neer die nodig is in groeps verband.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Gepost door Bericht
JOOST1


Geplaatst op 13 Mar 2004 13:26 door JOOST1


--------------------------------------------------------------------------------

WAARSCHUWING SPOOKFACTUREN

Sinds enige tijd worden Nederlandse gezinnen en bedrijven
lastig gevallen door Intrum Justitia uit Den Haag.
Dit incassobureau stuurt in opdracht van grote bedrijven waaronder nota bene Chello, Planet en Tele2 spookfacturen rond.

Betaal niet, dit incassobureau heeft net zoveel macht als uw buurvrouw die aan de afwas is!

U hoeft niet de dupe te zijn van de administratieve chaos van bovengenoemde bedrijven.
Bron. Consumentenplatform Nederland




croosjes je ziet maar weer hoe het is.


bevestiging,daarom kies ik ook voor kwaliteit en niet voor kwantiteit zoals de namen die genoemd worden in boven genoemde beschrijving(JOOP.K weet je nog het onderwerp van jou).Dus gedupeerde doe mee met Asipder commucatie in samenwerking vereniging schadeloosstelling en BT.meld je aan en je bouwd aan je toekomst.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

HAKUXL
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 feb 2004 10:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door HAKUXL »

Stuur je mail adres dan vertel ik de prijs croosjes

j.h.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

hakuxl,ik heb je gemaild.vrgr.andre de croos vereniging schsdeloosstelling

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Goed om te weten :
Verenigingen
De vereniging is een van de oudste samenwerkingsvormen die we kennen. De oprichters [minimaal twee personen] hebben daarbij een bepaald doel voor ogen. Dit doel kan variëren van het in gemeenschappelijk verband vissen of kaarten tot de doelstellingen van vakbonden of politieke partijen. De vereniging mag - tenzij het een coöperatie betreft - niet ten doel hebben het maken van winst ter verdeling onder de leden. De vereniging kan op twee manieren tot stand worden gebracht: niet bij notariële akte [d.w.z. mondeling of bij onderhandse akte]; wel bij notariële akte.

Wel of geen notariële akte
De niet bij notariële akte opgerichte vereniging kan geen registergoederen [o.m. onroerend goed] verkrijgen en ook geen erfgenaam zijn. De bestuurders die voor de vereniging naar buiten optreden en de vereniging daarbij binden, zijn naast de vereniging hoofdelijk aansprakelijk. Wordt de vereniging bij notariële akte opgericht, dan moeten de volgende zaken in ieder geval in de statuten worden opgenomen:

de naam van de vereniging en de gemeente in Nederland waar zij gevestigd is
het doel van de vereniging
de verplichtingen die de leden hebben tegenover de vereniging, of de wijze waarop deze verplichtingen kunnen worden opgelegd
de wijze van bijeenroeping van de algemene ledenvergadering
de wijze van benoeming en ontslag van bestuurders
de bestemming van het batig saldo van de vereniging in geval van ontbinding, of de wijze waarop de bestemming zal worden vastgesteld.
Bovendien moet de akte in de Nederlandse taal worden opgesteld. De notaris is ervoor aansprakelijk dat aan deze vereisten wordt voldaan. Is de vereniging aanvankelijk niet bij notariële akte opgericht, dan kan de algemene vergadering besluiten de statuten te doen opnemen in een notariële akte. Dan zijn op de vereniging de bepalingen van toepassing alsof zij bij notariële akte zou zijn opgericht.

Structuur van de vereniging
Zoals al ter sprake kwam kent de vereniging leden. Tenzij statuten anders bepalen beslist het bestuur over de toelating van een lid en kan bij niet-toelating de Algemene Vergadering alsnog tot toelating besluiten. Alle leden tezamen vormen de Algemene Vergadering. Ieder van de leden heeft daarin tenminste één stem. Aan deze Algemene Vergadering komen alle bevoegdheden toe die niet door de wet of de statuten aan andere organen van de vereniging zijn opgedragen. Bij grote verenigingen - zoals bijvoorbeeld de ANWB en de Consumentenbond - zou de Algemene Vergadering te omvangrijk kunnen worden en daardoor niet doeltreffend functioneren. Om dit te vermijden kunnen de leden een ledenraad kiezen. Deze ledenraad is dan de Algemene Vergadering.

Tot wijziging van de statuten kan alleen door de Algemene Vergadering besloten worden. Daarbij dient - tenzij de statuten anders bepalen - het besluit tot wijziging genomen te worden met tweederde meerderheid. De vereniging kent een door de Algemene Vergadering benoemd bestuur. Als de statuten niet anders bepalen bestaat het bestuur uit minimaal drie personen, die uit hun midden een voorzitter, een secretaris en een penningmeester aanwijzen.
Het bestuur is belast met het besturen van de vereniging en bevoegd tot vertegenwoordiging van de vereniging in en buiten rechte. In de statuten kan daarnaast nog aan anderen vertegenwoordigingsbevoegdheid toegekend worden. De statuten zullen - indien men dat tenminste wil - uitdrukkelijk moeten bepalen dat het bestuur bevoegd is voor de vereniging tot aan- en verkoop van onroerend goed over te gaan, tot het verlenen van hypothecaire zekerheid en tot het zich aansprakelijk stellen voor verplichtingen van derden.
Het bestuur brengt binnen zes maanden na afloop van het boekjaar - dat meestal gelijk loopt met het kalenderjaar - zijn jaarverslag uit en doet rekening en verantwoording over het gevoerde beleid.
De vereniging die bij notariële akte is opgericht, is verplicht zich te laten inschrijven in het Handelsregister bij de Kamer van Koophandel. Ook moet daar een notarieel afschrift van de statuten ter inzage worden neergelegd en moeten de persoonlijke gegevens van de vertegenwoordigingsbevoegde bestuurders worden gedeponeerd. Zolang de eerste opgave bij de Kamer van Koophandel niet is geschied, is iedere bestuurder die de vereniging bindt naast de vereniging hoofdelijk aansprakelijk.
Is de vereniging niet bij notariële akte opgericht, dan kan zij tóch worden ingeschreven in het Handelsregister. In dat geval is de bestuurder die voor de vereniging optrad naast de vereniging aansprakelijk voorzover de wederpartij aannemelijk maakt dat de vereniging niet aan de aangegane verbintenis zal voldoen.

Men doet er verstandig aan al bij het opstellen van de statuten advies te vragen aan een notaris. Hij is immers een deskundige bij uitstek op het gebied van het rechtspersonenrecht. Hij weet welke zaken in de statuten moeten worden vastgelegd en op welke wijze de artikelen van de statuten moeten worden geformuleerd.

Voor de coöperatie en voor de onderlinge waarborgmaatschappij gelden bijzondere bepalingen, die in deze brochure verder buiten beschouwing blijven. De notaris zal ook hier de onontbeerlijke hulp bieden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

een beetje dom ben je zoekende,jij bent niet dom.Mee denken kan altijd,maar dit zijn voorbereidingen voor dat je aan een vereniging begint.Hoofdelijk aansprakelijk blijf ik altijd,omdat ik de vereniging altijd met nieuwe ideenen blijf opbouwen en uit breiden (dus ik en mijn vrouw zijn inderdaad verantwoordelijk dit hebben wij gedaan om geen mis vattingen in de opbouw van de vereniging te krijgen,en er is maar één doelstelling de gedupeerde schuldevrij te krijgen in de toekomst (gratis)de rede hier is te voorkomen wat er gebeurt is bij PAYBACK),mocht er inderdaad een toestroom van gedupeerde op gaan komen en dit blijft zal er een voorzitter,secitaris,penningmeester en coordinator reizen en plannen gekozen worden en dit zal door een notaris op papier gezet worden elke sector zal geregisteerd worden(voorbeeld sector aandelenlease sector leningen en dit worden ook weer een vereniging op zich en hun eigen verantwoordelijkheid tegen over hun leden.)Daarbij zal ik als organisatie er naast gaan staan om op de naleving van het in geslagen doelstelling voor de gedupeerde blijven controleren en blijven steunen.elke provincie krijgt een meld punt om zo goed mogelijk de gedupeerde te begeleiden en te registeren om uiteindelijk deze schulden vrij te krijgen.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Beste Croosjes, ik bewonder je onuitputtelijke doorzettingsvermogen m.b.t. de oprichting van de vereniging schadeloosstelling!
En ik respecteer dat. Alleen zul je ook moeten respecteren dat ik absoluut en onder geen enkel beding weer in zee wens te gaan met pre select carriers voor vaste telefonie zoals Aspider. Na wat omzwervingen en door schade en schande wijs geworden, ben ik voor de afwikkeling van mijn binnenlandse telefoongesprekken gewoon weer terug bij het vertrouwde en betrouwbare Nederlandse bedrijf KPN. Het is een fabeltje te denken dat KPN voor binnenlandse gesprekken echt duurder is dan andere aanbieders. En voor mijn vele internationale gesprekken kijk ik veel liever gewoon via www.bellen.com welke niet-pre select carrier op dat moment het goedkoopste tarief hanteert. En, geloof me, de internationale tarieven van die carriers liggen praktisch altijd onder de tarieven van pre select carriers. Vervolgens heb ik via telefoonrekening online van KPN.COM op elk gewenst moment een helder inzicht in de duur, bestemming en kosten van al mijn gesprekken.
Je vindt het hopelijk niet erg dat ik een beetje moet lachen om jouw opmerkingen over de betere kwaliteit van Aspider en over de mogelijkheid om je mobiele gesprekken via het mobiele net van British Telecom (BT) af te wikkelen. Waarom? Omdat enerzijds Aspider voor de afwikkeling van de gesprekken ook gebruik maakt van (delen van) het KPN-netwerk. En anderzijds omdat BT helemaal geen eigen mobiel netwerk meer heeft in Nederland. Desondanks welgemeend succes gewenst met je vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Geplaatst op 14 Mar 2004 23:31 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

joopk,De hoofd doel van vereniging schadeloosstelling is gedupeerde te helpen om om het proces naar de rechter te bevorderen,en dat dit de gedupeerde niets moet kosten.
Overschakelling naar aspider is gewoon niet anders dan het factuur wat normaal gesproken bij betaling verdwijnd naar de provider(dus geld weg).In het plan van vereniging schadeloosstelling krijgt deze vereniging hier geld uit om de kosten advocaat te betalen voor de gedupeerde.Dus de kwaliteit blijft het zelfde want de provider veranderd niet.En bij elke overgeschreven vereniginglid een bonus van€7.50.
Mobiel bellen als men hier voor kiest dan moet alleen(tot 31032004)12.50 inschrijf kosten betalen daarna€ 24.95 en €3.95 per maand simkaart en als dat dan meerdere van het gezin doen dan kunnen ze onderling naar mekaar toe gratis bellen en sms dit via BT.Dit kan niet bij KPN en verder zijn de mobiel tarieven via bt naar andere providers goedkoper dit systeem gaat pas in de maand april in werking.En wat u wil moet u weten niets moet maar mag.
En uw nare ervaring heeft nooit gelopen via aspider en BT dus u kunt daar nooit overoordelen aan u de keus.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Naar boven

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,onze beslissingsvaardigheid wordt op de proef gesteld.Neem de beslissing en meld u aan bij vereniging schadeloosstelling voor de bouw van jullie eigen toekomst.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gesloten