LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hollander »

Beste Albert,

Ik ben ook wel overtuigd van de goede bedoelingen van Andre.

Maar ik snap niet dat jij geniet van zijn plannen. Wat hebben we nu aan plannen, als dat toch tot niets leidt? Actie, daar hebben we wat aan. Plannen niet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,als jullie nou eens goed lezen dat helpt misschien.
Ten eerste je hoeft voor het vaste net geen abonnee te zijn goed lezen en dan oordelen tentweede moet je het tweede artikel niet gaan vergelijken met met het (eerste art.)vaste netwerk want dat gaat over mobiel bellen en kijk dan naar een andere telefoon maatschappyen(dus goed lezen en bril op enz.)
conclusie:eerst goed lezen en vergelijken dan pas oordelen.Of hebben jullie dit nog niet geleerd met aandelenlease? ik vraag het me wel eens af en ""blaffen de honden bijten niet.""

nog maals voor het vaste net van aspider dit is helemaal gratis en het is een goed plan.

albert je hebt gelijk als ze er iets voor moeten doen denken ze al van het is niets en we worden er weer in geluisd.

JOOP(K),JIJ MOET OOK GOED LEZEN WANT ,JE BLIJFT NAMELIJK BIJ JE EIGEN TELEFOON MAATSCHAPPY EN ASPIDER DOET DE ADMINISTRATIE EN VERREKENING TELEFOONTIKKEN.En trouwens met één telefoontje is het weer omgeschakeld.GELD VERDIENEN AAN ANDERMANS LEED,waar slaat dit op je leest helemaal niet goed hé.jullie betalen helemaal niks aan mij je betaald gewoon je eigen rekening en dat ben je namelijk normaal gewoon kwijt en nu vloeit het terug naar de advocaat kosten en PAYBACK.Dus ik weet niet waar je het vandaan haald.Je lijkt DEXIA wel die ***t ook zo stom ""eerst lezen.""

hollander,nogmaals het gaat om het eerste artikel dat is allemaal gratis
en ""artikel twee ""de rest kan je doen als je dat wilt.Maar ik denk dat jij iets negatiefs zoekt en dan pas reageerd jij en andere.Want dit gebeurde niet bij het eerste artikel.Toen hoorde ik (het is een goed plan GOED PLAN).""AKTIE""Daarom krijgt PAYBACK ook een inleg van schadeloosstelling om die aktie's juist uit te voeren en dat weet (PIET EN PIETER DAT ZE DIT KRIJGEN en meerdere).

IK WAS EEN BEETJE DOM,met recht je doet je naam eer aan zoals jij reageerd.Weet je wat ik niet begrijp.Dat zoals jullie dat tenminste zeggen ""lopen met de handen in het haar van o wat heb ik een schuld ""maar om er met zijn alle er iets aan te doen en per maand insamenwerking met schadeloosstelling en PAYBACK elke twee maanden een groep gedupeerde met advocaat aan een proces te beginnen hoe maar.Een gedupeerde voelt zich zielig en kan verder niets meer ondernemen en daarom hebben ze de OOSTINGPLOEG TOCH.

vrgr.andre de croos(schadeloosstelling)
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 feb 2004 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Albert »

8)
Laatst gewijzigd door Albert op 29 feb 2004 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

IK WAS EEN BEETJE DOM,met recht je doet je naam eer aan zoals jij reageerd.
Kijk, dit is nu precies wat ik bedoel!

en dan nog:
dus goed lezen en bril op enz.


ik zou zeggen : eerst goed schrijven.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Andre,

We hebben je aanbod per e-mail ontvangen. We zijn als bestuur nog in overleg of we gebruik gaan maken van het aanbod.

Zolang we nog geen beslissing hebben genomen hieromtrent zou ik je willen verzoeken de naam van PAYBACK als begunstiger (nog) niet te gebruiken in allerlei topics van diverse foras.

Mvg Pieter

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

pieter,zoals je wil ik ben in afwachting.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

NIEUWSYSTEEM mobiel bellen,kent u het idee dat je veel met je vrienden,kennisen en familie onderling regelmatig bellen dit kost nogal wat!!!,in het aanbod van sponsor aspider (onderling bellen die gene die aangesloten zijn bij aspider)is dit helemaal gratis en het sms verkeer ook ziet u de jeugd al geen dikke rekeningen meer alleen éénmalige inschrijf kosten ""aanbieding nu €12.50 tot d.d.310304later €24.95 ""en simkaartvergoeding€4.95 per maand(de eerste drie maanden gratis)
Dit systeem gaat per april in.Overschakelen is gratis en de inkomsten worden gebruikt voor kosten advocaat en verzorgde reizen.(Dit gebeurt pas als er genoeg gedupeerde ingeschreven staan want de kosten voor de advocaat gaan voor).Het vastenet als u zich daar aan sluit is dit helemaal gratis aanmelden gewoon naam,adres,postcode,woonplaats en telefoonnrs.Deze door E-mailen naar [email protected] of postadres Dhr.a de croos schelphoekzuid 59 1749bg warmenhuizen.Doe dit,het is in uw belang voor de advocaat kosten vergelijk het mobiele en het vastenet met andere en als u dit dan doet neem de kwaliteit ook mee.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling)
Laatst gewijzigd door croosjes op 09 mar 2004 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,het is zo moeilijk om een keus?????????????? te maken en die keus heb je nou nog om te beslissen;want die stoel is nog niet door gezakt dus die zit nog lekker????????????????????????.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Heb je het over de vaste telefoon
Uw aansluiting blijft van KPN dus ook de infrastructuur hoeft niet te worden gewijzigd.
of over mobiel bellen
simkaartvergoeding
?

Misschien kunnen we hier geld mee verdienen..
U denkt dat u goedkoper belt met Tele2 of Scarlet/Onetel? KPN wedt dat u niet meer dan € 1,- per maand bespaart op alle gesprekken binnen Nederland. Bespaart u meer, wint u de weddenschap en krijgt u van KPN 1/5 Staatslot met Jackpot.
Als nu alle Legiolease gedupeerden 1/5 Staatslot krjigen dan valt daar vast wel een flinke prijs op en die kunnen we dan besteden aan busreisjes en advocaten..

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

veel beetjes dom, want gokken heb je waarschijnelijk nog niet afgeleerd.na het aandelen schandaal.
En tuurlijk is KPN bang om zijn klanten te verliezen en zeker met mobiel als je namelijk beetje dom en haar partner samen een mobieltje bij aspider hebben dan kunnen ze onbeperkt bellen maakt niet uit wanneer het is gratis en na een andere provider het laagste tarief of het nauw dal of piektijd is.En met het vaste net kost het je minder.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

want gokken heb je waarschijnelijk nog niet afgeleerd.na het aandelen schandaal
Gokken heb ik echt wel afgeleerd, evenals het blind vertrouwen hebben in mensen :|

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Albert »

Ach hier win je wat en daar laat je wat !! Een mens wordt wijs door schade en schande :lol:

Albert.

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Joop (K) »

want gokken heb je waarschijnelijk nog niet afgeleerd.na het aandelen schandaal.
En daarom zal ik ook nooit meer in de goedkope verkoop prietpraat van zgn. pre select carriers als aspider trappen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

weet je wat ik leuk vind ik schrijf altijd met plus minus 5 personen de rest zal het er dan wel mee eens zijn ""schrijf u in""terwijl er veel meer gedupeerde zijn dan die vijf????????????.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

JOOP(K),IK DENK ZOALS JIJ BIJ AANDELENLEASE JE NEUS GESTOTEN HEBT de ZELFDE nu MEEGEMAAKT MET PRE SELECT CARRIERS EEN bij een slechte provider.DAAROM MOET JE VOOR KWALITEIT KIEZEN EN DAT IS ""ASPIDER COMMUNICATIE""JE HOUD JE EIGEN PROVIDER voorbeeld(kpn)EN ALLEEN DE FAKTUUR BEHANDELING WORDT GEDAAN DOOR ASPIDER.VRGR.ANDRE DE CROOS VERENIGING SCHADELOOSSTELLING.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mike,ik heb je gemaild doe je best het lukt je wel.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes


Geplaatst op 07 Mar 2004 13:50 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

albert en allemaal,het is inderdaad zo dat mij rechtsbijstandsverzekering dit dekt,maar daar blijft het ook bij wel een goed gevoel daar over maar het is toch afwachten en het idee dat toch de dag komt dat je gedagvaard wordt die onzekerheid blijft.Het liefst,dat had ik al gevraagd maar in de polis staat verdediging en niet dagvaardigen.Dus afwachten!!,maar niet stil zitten want daarom is de vereniging schadeloosstelling tot leven gekomen(opgericht) wat niet ging via de gedupeerde aandelenlease wat ik jammer vind (dus in afwachting?)maar wel via andere verenigingen die de inkomsten zelf mogen behouden.Daar door kunnen ze bijvoorbeeld hun contributie laag houden,zo zie maar weer ik kan tenminste mijn ideenen om mensen mee te helpen iedergeval gebruiken vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

O JA ALBERT KAN JIJ BUS REIZEN PLANNEN LUKT DAT MET JOUW GEZONDHEID IK HOOR HET WEL,HET IS NIET VOOR NU MAAR WEL EEN VRAAG.

Naar boven

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes


Geplaatst op 08 Mar 2004 07:33 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

albert en allemaal,uiteindelijk leren de gedupeerde het dan en zien de zin in van een advocaat aan het werk te zetten.Kom toch uit die stoel en sluit je aan bij vereniging schadeloosstelling en ga er voor,dan heb je ieder geval een advocaat als het er op aan komt.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.""EEN GEWAARSCHUWDE GEDUPEERDE TELT VOOR TWEE""

Cees Oudshoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:42

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Cees Oudshoorn »

Als ik het goed begrijp (en ik ben niet helemaal achterlijk) kost het telefoneren via aspider helemaal niets, en kan ik per direct weer opzeggen als het me niet bevalt.

En verder krijg jij een bedrag per maand voor iedereen die belt waarvan jij onze advokaten gaat betalen?

Als ik het zo goed begrijp dan zie ik hier geen problemen in, sterker nog dit moet z.s.m. iedereen doen.

Hartelijke groet

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gerard »

Bent u de man van Joyce ????

Gesloten