LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Dit is niets meer en minder dan MLM. Trap erin en je bent je geld kwijt. Dit is een waanzinnig verhaal kan gewoon niet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

harry,ten eerste mlm.is een piramide form,tentweede mlm gaat niet voor de gedupeerde geld inbrengen daar moet je voor betalen,ten derde mlm moet je eerst in investeren.Conclusie een rade spelletje,harry geef eens een goed idee om deze gedupeerde te helpen aan hun advocaat kosten te voldoen en wat er na de rechtzaak over blijft.Hary ik verdoe mijn tijd aan zulke onzin.En trouwens als jij het beter weet doe jij het toch op jouw manier en dan wacht jij af wat er gaat gebeuren met de OOSTING PLOEG en dergelijk.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling)""HARRY IK WACHT OP EEN GOED IDEE VAN JOUW maar wel één die de mensen niets gaat kosten""

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zet m op Croosje!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Op de Oosting ploeg valt niet te wachten en op leaseverlies en Eegalease al helemaal niet.
Die willen alles in den minne schikken, EN WIJ MAAR BETALEN :twisted: :twisted:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

janneke52,dat komt wel goed.vrgr.andre de croos

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Meneer Croosjes met alle respect voor uw ideeën maar je zult het zelf moeten doen in deze strijd. En u ontplooit een niet haalbaar initiatief. Advocaten zijn duur maar als je er één kunt betalen dan ben je misschien goed af. Voor niets schijnt de zon. En een ander idee heb ik niet maar als mensen in U geloven, dan bent U de nieuwe Messias.

Heel veel succes ik hoop alleen maar dat U gelijk heeft.

Groet,

Harry.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

harry,we zien wel.vrgr.andre de croos

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Geluk andre meen ik echt.

Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ALLEMAAL,Warmenhuizen, 26-02-04,gedupeerde dit is een brief naar bedrijven toegestuurd voor sponsors te zoeken,waar ik blijf naar zoeken om de advocaat kosten voor de gedupeerde kosteloos te houden.Deze brief kunt u lezen dat er een samenwerking tussen sponsor en schadeloosstelling.Iedereen die in aanmerking wil komen voor kosteloos advocaat inschakelen moet zich in schrijven,familie,vriende,kennis enz.mogen ook gebruik maken van dit goedkopen belsysteem.Inschrijving is heel gemakelijk en gratis en wordt door de sponsor geregeld""u hoeft alleen de inschrijfformulier en registratie formulier naar vereniging schadeloosstelling.U blijft gewoon met u eigen kwaliteits telefoon dienst bellen,de gebelde minuten of sec.daar uit krijgt vereniging schadeloosstelling een vergoeding voor en deze kan dan weer een groep gedupeerde aan een advocaat helpen.Gedupeerde dit moet wel gelijk gedaan worden en massaal gebeuren.""NU IS DE ZET AAN JULLIE VAN DAAR DAT IK AL EERDER GEZEGD HEB<DE GEDUPEERDE MOETEN HET DOEN""vrgr.andre de croos


Geachte heer/mevrouw,

Graag vragen wij een klein moment van uw tijd om onderstaande voor ons uiterst belangrijke informatie even door te nemen, wij kunnen u een uitermate interessant aanbod doen.

De vereniging Schadeloosstelling is op zoek naar sponsors voor de 91.000 legio lease aangemelde leden en 700.000 gedupeerden, welke het totaal over meerdere banken betreft. Al deze mensen zijn door misleiding en huurkoopcontracten in de financiële problemen gekomen. Gezien hun situatie zitten veel van deze mensen letterlijk zo aan de grond genageld dat ze niet meer weten hoe ze rond kunnen komen.

De lease contracten die door verschillende banken zijn verstrekt in de jaren 1995 tot 2002 hebben het beloofde rendement niet na kunnen komen voor wat betreft de uitingen in het contract. De banken willen echter niets van misleiding en/of huurkoop weten, dit terwijl e.e.a. reeds meerdere malen door de rechter is uitgesproken.

Gezien het feit dat de contracten geen putoptie hadden en de onderliggende waarde ver beneden peil zakte, hebben gedupeerden schuld van € 5.000,- tot € 150.000,- per persoon. Deze mensen hebben vaak al hun spaargeld moeten gebruiken om de restschuld gedeeltelijk te kunnen voldoen, of zij kunnen dit in zijn geheel niet of moesten bijvoorbeeld noodgedwongen hun huis verkopen. Veel van de 700.000 gedupeerden zijn gewone arbeiders (dus geen beleggers).

Lease contracten werden afgesloten met bedragen van € 45.000,- onder het mom “u bent aan het sparen”, in werkelijkheid waren de gedupeerden echter aan het beleggen. De meeste gedupeerden kunnen geen advocaat betalen en worden hierdoor in hun recht geschonden. Was het niet een bekende advocaat die zei: “Het recht in de rechtszaal, daar heeft niemand recht op, dat moet men kopen.”? Hierom wil de vereniging Schadeloosstelling voor deze gedupeerden sponsors aantrekken om het recht toch mogelijk te kunnen maken, en te laten uitvoeren door middel van tien groepen van circa 10 gedupeerden, gesteund door een advocaat het proces in gang te laten zetten.

Per groep is hiervoor € 15.000,- nodig. Dit is veel geld en moeilijk bijeen te krijgen, dit begrijpen wij ten zeerste. Om deze reden heeft de vereniging Schadeloosstelling een concept bedacht om toch de benodigde gelden te kunnen vergaren.

Onlangs zijn wij een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met ASPIDER® Communications, Switchless reseller van BT (British Telecom). Zij bieden hoge kwaliteit telefoniediensten middels Carrier PreSelect..

Overschakelen naar het BT netwerk levert u al snel een besparing van 10-50% op ten opzichte van de reguliere KPN tarieven. Dit terwijl u hier niets voor hoeft te doen: alle gesprekken worden na uw (gratis) aanmelding automatisch via het netwerk van BT gerouteerd, zonder voorkiesnummers, kastjes, modems en dergelijke. De enige juiste keuze dus voor uw bedrijf.

Na uw gratis aanmelding krijgt u geen contract, u heeft dus geen belbundels, maandelijkse vaste kosten of minimale contractsduur. Uw aansluiting blijft van KPN dus ook de infrastructuur hoeft niet te worden gewijzigd. U kunt Carrier Preselectie van ASPIDER® Communications via het netwerk van BT 100% risicoloos proberen! Het enige wat u betaalt zijn uw reguliere belkosten en hiermee bespaart u zo’n 10-50%. Als uw maandelijkse belvolume echter de € 2000,- overschrijdt dan kunnen zij u ook een vrijblijvende offerte op maat aanbieden met nog scherpere tarieven.

De vereniging Schadeloosstelling krijgt voor iedere telefoonaansluiting van ASPIDER® Communications een bedrag om de doelstellingen welke hierboven zijn uiteengezet te bereiken. Deze inkomsten zijn voor onze vereniging broodnodig. Indien u dus op genoemde wijze ons wilt steunen (en zelf ook goedkoper wilt gaan bellen) vult u dan het bijgevoegde CPS aanmeldformulier in en verstuurt u deze naar Antwoordnummer 53651, 3465 ZW te Driebruggen. Of per fax: 0348-501 103.

Uw steun zou geweldig zijn!

Met vriendelijke groeten,


Vereniging Schadeloosstelling
Dhr. A. de Croos, Voorzitter


P/A Schelphoek Zuid 59
1749 BG Warmenhuizen
E-mail: [email protected]
Laatst gewijzigd door croosjes op 16 apr 2004 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Natasja
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2003 21:58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Natasja »

Wat een leuk initiatief van u lijkt wel veel op een pyramidespelletje. Al je vrienden , buren, kennissen laten deelnemen. En dan ruzie krijgen nee dank u.

Succes gewenst en groeten van Natasja.

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Adriaan »

Ik zie toch problemen met dit plan het is een nobel streven natuurlijk maar wie controleert deze nieuwe Vereniging ?

Als je op het forum Internet kijkt dan lees je bijvoorbeeld als mensen een ADSL-abonnement hebben, waar ze een jaar aangebonden zijn, en ze willen overstappen naar bijvoorbeeld, Tele-2 of een andere aanbieder dan kunnen ze geen gebruik van hun adsl lijn meer maken. Want blijkbaar laat KPN dan zijn monopolie positie zien.

Tja succes.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Erik »

Croosjes,

Ik heb twijfels over de haalbaarheid maar van mij mag dit een succes worden. Is het volgende echter ook niet een idee:

-Stel dat gedupeerden wel geld willen uitgeven aan een advocaat maar niet het risico willen lopen om te verliezen en ook nog eens de advocaatkosten kwijt te zijn.

aannemende dat dat zo is (en ik denk dat dit geldt voor de meerderheid van de gedupeerden), dan zal jouw stichting eenmalig een beginkapitaal bij elkaar moeten sprokkelen waarvan de initiele advocaat kosten betaald zullen worden.

Vervolgens krijgt iedereen die is aangemeld gratis dan wel tegen een zeer laag tarief juridische bijstand op het moment dat ie voor de rechter moet verschijnen.

Als de zaak wordt gewonnen dan vloeien een gedeelte van de opbrengsten hiervan terug in de kas om de volgende zaak te bekostigen.

Dit is ook een piramide-achtige constructie en dit gaat goed als er
-voldoende startkapitaal is om de initele zaken te bekostigen
en
-als de zaken meer opleveren dan de advocaat- en andere kosten

Het gaat fout als alle gedupeerden op hetzelfde moment worden gedagvaard en er nog geen inkomsten zijn van gewonnen zaken maar dat gebeurt alleen maar als de groep niet groot genoeg is.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry »

Het idee is goed Andre maar of het haalbaar is om zoveel mensen over te halen via internet lijkt mij te ver gegrepen.
We zouden ook een eigen TV station kunnen oprichten je hebt nu nog maar 50.000 leden nodig, er zijn vast wel wat knappe meiden of jongens bij de gedupeerden die willen omroepen.
We kunnen ook met z'n allen poederbrieven naar de kantoren van dexia sturen dan ligt geheid de hele zaak plat en kunnen ze ook geen dreigbrieven of telefoontjes meer plegen. Nu stop ik even want mijn fantasie kent geen grenzen.



groetjes Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,ten eerst hoeft er geen abonnee te worden want als je bijvoorbeeld nu aanmeld dan kan je het morgen alweer afmelden zonder nadelige dingen

ten tweede het is geen pyramidespelletje.

ten derde,hoeveel dingen kunnen we nog bedenken maar nooit iets doen.

ten vierde,hary de dingen die jij voor steld slaat nergens op

ten vijfde,erik dit is geen nog maals een pyramide spel want in een pyramide wordt nooit geld terug gegeven en daar wint alleen de gene die er mee begint en dit produckt bestaat allang en er blijft altijd geld binnen komen voor de advocaten.Dus kan niet mislukken.het is gratis

en je belt goedkoper.

ten zesde,als de zaken meer opleveren dan de kosten hiervoor worden verzorgde busreizen inclusief alles en trouwens jullie investeren niets want die telefoonrekening betaal je normaal toch ook en waar gaat dat geld dan heen! precies naar KPN enz.

ten zevende,controle van de vereniging wie doet dat bij andere verenigingen en stichtingen kan jullie dat controleren!! ik ook niet.?

ten achtste hoeveel gedupeerde zijn er nu al gedagvaard?waarom is de OOSTING PLOEG IN HET LEVEN GEROEPEN.

ten tiende,Ik vind het jammer het is een goed product.

Dit nog PAYBACK kreeg hier trouwens ook inkomsten uit dit idee.

vrgr.andre de croos""IK HOOR HET WEL VIA ANDERE""
Laatst gewijzigd door croosjes op 28 feb 2004 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal nieuws van de sponsor op het gebied van mobielbellen sluit je aan bij vereniginging schadeloosstelling en u en de vereniging PAYBACK worden er beter van.Geef min.tien telefoonnrs door per gedupeerde die ook goed koop willen bellen en bij u bekend zijn en u daar mee helpen E-mail dit door naar E-mailadres:[email protected] en vereniging schadeloosstelling zorgd voor de betaling van uw advocaat in groepsverband.vrgr.andre de croos(schadeloosstelling).


aspider® communications introduceert aspider mobile
Per april 2004 zal ASPIDER® Communications, mobiele telefonie gaan aanbieden onder de naam ASPIDER® Mobile. Uw voordelen:

Geen abonnement.
Geen Prepay.
Wel - betaal alleen wat u verbelt.
Wel - Verkeer tussen ASPIDER® mobile en ASPIDER® mobile GRATIS.
Wel - Dal en piek tarief hetzelfde 14,5 cent per minuut.
Wel - SMS 14,5 cent per bericht.
Schrijf u nu vast in en geniet van de volgende voordelen:

Eenmalige administratiekosten van € 24,95 voor € 12,50.
Simkaart vergoeding eerste 3 maanden gratis daarna € 4,95 per maand.
Nummerbehoud € 0,00.
Alle genoemde tarieven zijn inclusief BTW.

Klik hier om u in te schrijven. Zodra de definitieve inschrijving begint, zullen we contact met u opnemen voor eventuele overige ontbrekende gegevens.



Voor het bellen in, naar of vanuit het buitenland en naar betaalde servicenummers, gelden andere tarieven.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hollander »

Huh? GEEN abonnement, maar WEL maandelijks een simkaartvergoeding betalen?

Lijkt op Legio lease: WEL sparen, maar GEEN geld overhouden na drie jaar.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

O, o, o… waar doet me dit toch ook al weer aan denken…
Geplaatst op 27 Feb 2004 15:55 door croosjes

ALLEMAAL,Warmenhuizen, 26-02-04,gedupeerde dit is een brief naar bedrijven toegestuurd voor sponsors te zoeken,waar ik blijf naar zoeken om de advocaat kosten voor de gedupeerde kosteloos te houden.Deze brief kunt u lezen dat er een samenwerking tussen sponsor en schadeloosstelling.Iedereen die in aanmerking wil komen voor kosteloos advocaat inschakelen moet zich in schrijven,familie,vriende,kennis enz.mogen ook gebruik maken van dit goedkopen belsysteem.Inschrijving is heel gemakelijk en gratis en wordt door de sponsor geregeld""u hoeft alleen de telefoonnr.te E-mailen naar vereniging schadeloosstelling.U blijft gewoon met u eigen kwaliteits telefoon dienst bellen,de gebelde minuten of sec.daar uit krijgt vereniging schadeloosstelling een vergoeding voor en deze kan dan weer een groep gedupeerde aan een advocaat helpen.Gedupeerde dit moet wel gelijk gedaan worden en massaal gebeuren.""NU IS DE ZET AAN JULLIE VAN DAAR DAT IK AL EERDER GEZEGD HEB<DE GEDUPEERDE MOETEN HET DOEN""vrgr.andre de croos
En dit dan…
Geplaatst op 27 Feb 2004 20:56 door croosjes

gedupeerde,ten eerst hoeft er geen abonnee te worden want als je bijvoorbeeld nu aanmeld dan kan je het morgen alweer afmelden zonder nadelige dingen

ten tweede het is geen pyramidespelletje.

ten derde,hoeveel dingen kunnen we nog bedenken maar nooit iets doen.

ten vierde,hary de dingen die jij voor steld slaat nergens op

ten vijfde


Dus mensen, hierbij richt ik de “Help me and my family” foundation op en als zo’n 3000 mensen nu allemaal 10 Euro storten dan ben ik uit de brand, zijn jullie opnieuw opgelicht, maar daar kom ik dan tenminste nog eerlijk voor uit !

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Beste Croosjes,

Je zult echt iets beters moeten bedenken om aan sponsoren te komen. Ik en met mij heel veel andere mensen, hebben hun broek meer dan vol van zakkenvullende pre select bedrijven. Ik wikkel na bedroevende ervaringen bij pre select carriers als Tele 2, 1601 etc. mijn binnenlandse gesprekken gewoon weer via KPN af. Wie zegt dat ik dan duurder uit is, weet absoluut niet waar hij het over heeft. En voor mijn buitenlandse gesprekken zoek ik gewoon via bellen.com op welke 0900-carrier op dat moment voor het betreffende land de goedkoopste tarieven heeft. En via telefoonrekening online van KPN.COM heb ik dagelijks zicht op mijn gesprekskosten. Met alle respect Croosjes, maar dit initiatief hoort thuis in de categorie: geld verdienen aan andermans leed!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hollander »

Beste Croosje,

Ik denk dat je er goed aan doet gewoon achter de schermen met je werk door te gaan, en het plan voor de vereniging hier pas te presenteren als het echt op de rails staat. Nu gaat iedereen reageren, speculeren, negatief doen, en dan kunnen we echt kijken of we de vereniging een goed idee vinden.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Albert »

:wink:
Laatst gewijzigd door Albert op 29 feb 2004 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten