LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

MO En Kwast lijken wel maatjes.vrgr.andre de croos

ALLEMAAL LEKKER VROEG NAAR BED EN TOT MORGEN

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

entertainer=leuk andre :roll:
Laatst gewijzigd door onnozel op 27 apr 2004 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door kwast »

Je doet je forumnaam eer aan

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

De TROSRADAR is heel goed op de hoogte van de vereniging daar heb ik zelf wel voor gezorgd wees daar maar niet bang
-- "daar heb ik zelf wel voor gezorgd" -- nou, nou!

Ik heb een vraag voor TROS Radar:

Staan jullie er achter dat deze vereniging hier reclame maakt i.p.v. op de eigen website? M.i. is dit heerschap druk doende om verwarring te zaaien onder de gedupeerden.

TROS heeft zich geweldig ingezet voor Legio-Lease gedupeerden, maar ik begin het angstige vermoeden te krijgen dat dexia ook de TROS onder druk aan het zetten is.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Het vaste clubje van aanvoerster MO volgen haar graag? Gedupeerde weet waar je voor kiest. Wie ze is weet niemand(naamloos) en ze gooit dat op privé ik vind dat hier een luchtje aan hangt? vrgr.andre de croos

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

ikwaseenbeetjedom: sinds maandag valt er op geen enkele wijze te verwijten dat de heer croosjes reclame maakt. Gisteravond heeft hij een reactie geschreven ter indicatie wat een advocaat kost, zie het eens op deze wijze. Het is aan de gedupeerde om te kiezen welke stappen hij onderneemt en via welke vereniging, stichting etc.
Wanneer je de diverse onzin leest die gisteavond op enkele topics is geplaatst kun je vaststellen dat er een en al wantrouwen is. De enige uitweg is helaas individueel rechten. Het kost wat maar van die z.g. saamhorigheid wordt je ook niet vrolijk wanneer iedereen hier rollebollend via het forum met elkaar omgaat.

Overigens, de heer croosjes bedoelt het allemaal goed, het is alleen jammer dat hij in zijn enthousiasme om vrijwillig iets te doen voor gedupeerden voor wie de advocaatkosten niet te betalen zijn, bepaalde procedures over het hoofd heeft gezien. Mo is de enige die vanuit haar juridische achtergrond hierop wijst. Wat gebeurt er vervolgens, iedere dwaas gaat zich er mee bemoeien en over en weer wordt deze topic vervuild met scheldpartijen. voor de heer croosjes dus: de adviezen van Mo zijn goedbedoeld, neem het in u op en reageer op het moment dat het u duidelijk is. Alle begin is moeilijk en uw genomen initiatief is uitstekend, maar neem haar adviezen ter harte. De materie is te complex om er alleen uit te komen, zeker als u anderen wilt helpen.
Succes verder heer croosjes.

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

heer croosjes u schreef:
Het vaste clubje van aanvoerster MO volgen haar graag? Gedupeerde weet waar je voor kiest. Wie ze is weet niemand(naamloos) en ze gooit dat op privé ik vind dat hier een luchtje aan hangt? vrgr.andre de croos
Dit getuigt niet van objectiviteit en zeer zeker niet wanneer u belangen wilt behartigen voor andere gedupeerden. Ook voor u geld respect en begrip en wat de anonimiteit betreft. Op dit forum lijkt het mij helemaal niet verstandig om met naam en toenaam bekend te staan, gegeven de scheldpartijen over en weer. Ik ben zelf ook anoniem en zo zijn er wel meer.
Nogmaals succes verder en voelt u zich niet meteen aangevallen. Wie onderneemt zal dat goed moeten doen en positief opbouwende kritiek moeten leren accepteren.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

'Dexia op punt van verkoop Kempen & Co'
Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - Dexia Bank heeft de verkoop van de Nederlandse zakenbank Kempen & Co aan het management bijna rond. Dat meldt het Financieele Dagblad woensdag op basis van bronnen rond de onderneming. Een consortium met Friesland Bank en investeringsmaatschappij HAL zou de overname financieren. Participatiemaatschappij NPM zou ook partij zijn in de transactie.

Het management van Kempen krijgt naar verluidt een minderheidsbelang van ongeveer 40%. De investeerders en Friesland Bank tekenen voor de overige 60%. Als beoogd bestuursvoorzitter wordt genoemd Wiet Pot, die tot vorig jaar bij Goldman Sachs werkte. De huidige bestuursvoorzitter, Evert Greup, zou terugtreden en als adviseur aan Kempen verbonden blijven.
Greup wilde gisteren geen commentaar geven. De betrokken ondernemingen evenmin. Friesland Bank beperkt zich tot de constatering dat 'wij op dit moment geen belang in Kempen hebben'.

Onduidelijk is welk bedrag met de overname is gemoeid. Naar verluidt gaat het om een fractie van de ruim EUR 1 miljard die Dexia in 2001 voor Kempen betaald heeft. Dexia zou geinteresseerd zijn in een verkoop omdat de activiteiten van Kempen afwijken van het aandachtsterrein van Dexia in Belgie en Frankrijk. Daarnaast stellen ingewijden dat het overnamebedrag vrijwel geheel is afgeschreven, waardoor een overname nu tot de mogelijkheden behoort.

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

croosjes ik geef het op. Tros Radar succes verder met uw beslissing.
Het voorgaand was al geplaatst http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16504
cursus gevolgd hoe vervuil ik mijn eigen topic zeker

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

dat kan niet want het is pas vanochtend geplaatst eerst lezen"dit is een bij stelling""vrgr.andre de croos(vergelijk het zelf maar)

Mieneke

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mieneke »

De heer A. Croosjes is één van degenen die het meest concreet antwoord gaf op mijn vragen gisteren!
Onbewust! In andere topic! Maar tóch! Goede zaak! Lijkt me!

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

Gisteravond heeft hij een reactie geschreven ter indicatie wat een advocaat kost, zie het eens op deze wijze. Het is aan de gedupeerde om te kiezen welke stappen hij onderneemt en via welke vereniging, stichting etc.
mieneke, dat probeerde ik de heer croosjes ook duidelijk te maken.
Zie mijn eerdere reactie
Het is alleen zo jammer dat hij er meteen een bericht over de verkoop van Kempen tussen gooit. Heeft hier niets mee te maken en bovendien is er al een topic van.
De heer Croosjes ontwikkelt ten minste initiatief, hoe gebrekkig dan ook, maar de gedupeerden die met hem in zee willen moeten wel de zekerheid hebben dat dat ook mogelijk is. Ondernemen is ook leren van anderen. Dus nogmaals heer croosjes doe er je voordeel mee. De adviezen van Mo zijn kosteloos.

Voor de heer Croosjes: zie deze topic, daar staat wat Mieneke bedoelt:
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=639

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Mieneke, het is echter geen goed antwoord.
Het is een indicatie van wat een advocaat zou kunnen kosten. Iedere advocaat zou dit antwoord ook kunnen geven en het verschild per advocaat. Op diverse sites zijn verschillende indicaties gegeven.
En verder zitten er veel haken en ogen aan zijn (de heer Croosjes)verhalen voor dit kunt u beter dan deze gehele topic doorlezen om u een beter oordeel te vellen.

Echter in die andere topic zat en heer die m.i. meer info betreffende de gang van zaken had namelijk Piet. Die ook aanbood informatie te verschaffen.


Bij de heer Croosjes is het nog steeds vreemd dat ie zelf gedupeerde is maar dan geen connectie met zijn advocaat geeft en in het wilde weg advocaten aan het aanschrijven is. Als je anderen wilt helpen dan zou ik mijn eigen advocaat als eerste connectie aanwijzen en niet vreemden die zich nog niet in de materie verdiept hebben.
Ik denk dat de heer Croosjes de advocaten zulke mooie verhalen (o.a. dat ie wel meer dan 100 clientele heeft) op de mouw spelt dat ie via uw rug een gratis advocaat tracht te verkrijgen.

Tevens zou ik wel eens willen weten wie de zogenaamde sponsor is van de vereniging waar je ook lid van zou moeten worden als gedupeerden en voor wie je dan 12 maal per maand in een t-shirt reclame moet gaan maken in een winkelcentrum en via wie je voortaan moet telefoneren.

En als mensen willen weten waarom ik op deze manier op dit fourm zit is simpel. Ik ben al jaren een opspoorster van zaken die niet deugen en trace oplichters na. Vooral mensen die al gedupeerd zijn worden altijd weer opnieuw in een val gelokt (door de goedgelovigheid en vanwege het feit dat men vaak hun zaak opgelost wil zien op een zo voordelige manier) en ook hier zie ik het gebeuren.

Ik heb al vele postings met vragen omtrent de genoemde vereniging gesteld en geen worden op fatsoenlijke manier beantwoord.

Ik stel zeer kritische vragen omdat dat nu eenmaal mijn werk is.
Deze kritische vragen zijn dan ook bedoeld zodat degene die gebruik willen maken van hetgeen waar kritische vragen aan gesteld wordt zelf zijn conclusie's kan trekken. Die in deze zaak zeer duidelijk zijn.

Hier spelen commerciele belangen en de gedupeerde belangen worden hier overlopen met valse beloften (o.a. de gratis advocaat die natuurlijk nooit kan bestaan) en zaken die niet waar gemaakt kunnen worden. En het wordt verpakt in een uiterst onangename misleiding.

Werkelijk niets klopt en ik hoop dat de gegadigden dit ook ondertussen gemerkt hebben.
Ik zal echter verder blijven gaan met het aan de kaak blijven stellen van het schenden van vertrouwen, valse beloften die niet waar gemaakt worden en oplichting en valse informatie.

Zoals eerder gesteld vind ik het sowieso niet kloppen dat mensen hier voor eigen belangen om er aan te verdienen kunnen blijven posten.

Mo

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

Zo was deze passage ook bedoeld, begreep ik, Mo.
ALS INDICATIE VOOR DE KOSTEN !!!!

Gistermiddag werd deze vraag gesteld waar niemand antwoord op wist en dit resulteerde meteen in scheldpartijen over en weer.
Nu is het wel zo dat een ieder kan informeren bij een advocaat voor een indicatie van de kosten maar sta elkaar in vredesnaam normaal te woord en ga elkaar niet lopen afbekken.

Met andere woorden: Ieder voor zich de enige manier is om indivicueel te gaan rechten. Dan ben je zeker van kwaliteit.

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Mo »

Nee entertainer. Mijnheer Croosjes beloofd zijn gegadigden een gratis advocaat.
Hij beloofd al geruime tijd dat ie in contact staat met 40 advocaten die hem ondersteunen.
Deze advocaten zouden voor de vereniging gaan werken en de gegadigden zouden een gratis advocaat ter beschikking krijgen.

Er blijken geen onderhandelingen met 40 advocaten te zijn, en zo te merken ook niet met een eiegen advicaat die hij heeft.
En zoals je de laatste zin in die kostenbrief ziet, staat er in samenwerking met de vereniging.

Die advocaat blijkt dat dus niet geschreven te hebben.
De indicatie is ook gedaan n.a.v. de mooie beloften van de heer Croosjes.

Etc etc etc. Ik kan nog wel uren doorgaan met alles kritisch te ontvouwen maar kijk en redeneer zelf ook eens heel logisch.

Tevens zitten er zeer goede mensen op dit fourm die wel ervaringen hebben en die willen delen.
Gratis en voor niets en men behoeft er ook geen lidmaatschap aan te gaan.


Ik wordt hiet ook verschrikkelijk moe van.
En nogmaals ik begrijp waarom hier mensen die gratis juridisch advies geven de benen nemen met het gezegde dat het allemaal niet terecht komt waar het wezen moet.

Mo

entertainer

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door entertainer »

Mo, ik heb alles al kritisch doorgelezen en mijn besluit staat vast. de enige uitweg is individueel rechten. Al zal dat wel lang gaan duren gegeven de vele dagvaardingen, dus vooralsnog maar afwachten tot er een bindende uitspraak komt in de zaak van LV tegen dexia. Ook dat duurt nog wel even maar ik denk dat er in stilte meer bereikt wordt dan dit gehakketak over en weer.

Overigens ik lees heel goed de intenties waar jij bij de heer Croosjes op doelt. Jammer dat hij dat niet wil zien en zich zo makkelijk in de verdediging stort. Komt zeker niet geloofwaardig over zoals hij zich opstelt. Het is goed dat er weer eens iemand reageert met de juridische kennis en ervaring, ik hoop van ganser harte dat jij je niet weg laat pesten.

Dan is er tenminste nog hoop dat het wel goed komt met dit forum !

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Mo,

Waarom steek je zoveel energie in deze discutabele vereniging van dhr. A. de Croos?
Een ieder op dit forum begrijpt zo langzamerhand toch wel dat voor niets de zon opkomt en mochten er mensen zijn die hun tel.abonn. over willen laten zetten, 12 x per jaar een busreisje willen maken, met een t-shirt aan waarop vermeld staat dat Dexia heel stout is en er dan vervolgens achter komen dat ze nog net zo ver zijn als voordat zij aan deze vruchteloze onderneming deelnamen, dan moeten ze dat maar doen.
Als ik jou was zou ik deze zaak laten rusten en jezelf niet zo moe laten maken.
Vrgr. Idaho

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Radar »

Naar aanleiding van het karakter van dit topic heeft de redactie van Radar besloten om dit topic te sluiten.

Iedereen is nu wel op de hoogte van de stichting Schadeloosstelling. En is het niet meer nodig om dit onnodig te promoten.

Wat ook gewenst is om meer op de topic Legio Lease in te gaan dan elkaar dingen te verwijten. Dit forum is er om elkaar te helpen niet om elkaar af te kraken.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Gesloten