LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

cees,dit probeer ik al een hele tijd de geduppeerde duidelijk te maken en ik ben met de eigenaar van sponsor aspider nog een keer mee wezen praten en te overleggen en hier uit is gekomen dat als elke ingeschreven gedupeerde bij aspider,(faktuur behandeling belvollume.het vaste net ), een extra bonus van €7.50 krijgt voor kosten advocaat.Het is natuurlijk wel zodat we wel massaal mee moeten doen en als het bevalt en dat is zo want het is kwaliteit wel actief moeten blijven,Vanwege de instroom van inkomsten en verzorgde reizen.Ik zei dit al eerder de gedupeerde bepalen de ingeslagen weg.Jullie de keus.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
Laatst gewijzigd door croosjes op 09 mar 2004 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Beste Cees Oudshoorn, je hebt het volgens mij hélemaal begrepen. Je krijgt ook nog gratis een telefoon, en alle gesprekken die je via dat Britse bedrijf afwikkelt zijn vanzelfsprekend gratis. Wat zeg ik, je krijgt nog geld toe. Verder krijgt de vereniging ook nog per nieuwe klant een bonus waar ze hele hordes armlastige advokaten van aan het werk kunnen zetten. Advokaten blij, blij, blij. En als je je telefoon in een handomdraai weer omzet naar KPN omdat die nog goedkoper blijkt te zijn, krijg je gratis een vijfde staatslot. We sturen alle Staatsloten netjes op naar de vereniging. Niet zelf houden hoor? Die zorgt er voor dat er tijdens de wekelijkse Staatsloterij show de juiste nummers worden getrokken. De prijzen stromen binnen bij de vereniging die daarvan advokaten aan het werk zet, die alle geleden schade aan de gedupeerden vergoedt en van het resterende geld vakantiereisjes voor Legio Lease slachtoffers organiseert. Advokaten blij, blij, blij, reisbureau´s blij, blij, blij en slachtoffers blij, blij, blij. Wat kan het leven toch mooi zijn........ :lol: [/url]
Laatst gewijzigd door Joop (K) op 09 mar 2004 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Wacht even!
Niet te vroeg juichen.
Volgens mij heeft Croosjes nog niemand die die busreizen organiseert! :lol:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,ook leuk om te vermelde er is een groot bedrijf die mij kabel bedrijf"" internet""benaderd heeft met een klacht dat ik geen mail mag versturen met daarin verkondiging over aandelenlease(spam)dit verstuurde ik naar vereniging en bedrijven voor inkomsten vereniging schadeloosstelling.En nu raad wie het is.????????,zelfs zo erg dat ik bij de volgende keer een blokkade voor altijd krijg.Maar we gaan door met zoeken naar sponsors.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Go for it! :lol:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

joop(k),ik vraag mij af of jij inderdaad wel een gedupeerde bent en er wordt niet gratis gebelden ook geen gratis telefoon,geld toe daar heb je gelijk in voor de advocaten en schulden vrij.Wel krijgt de vereniging inkomsten uit de belvolume en daar wordt de advocaat inderdaad van betaald.Ik heb kpn nog nooit ook maar nooit iets zien doen voor gedupeerde van waar dan ook.En als jij zo graag wil goken dan doe je dat toch mij vrij brief heb je.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gast58,die zoek ik ook maar niet zo maar één.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Dat zei ik al:

go for it! :lol:

Cees Oudshoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:42

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Cees Oudshoorn »

Je krijgt ook nog gratis een telefoon, en alle gesprekken die je via dat Britse bedrijf afwikkelt zijn vanzelfsprekend gratis. Wat zeg ik, je krijgt nog geld toe. Verder krijgt de vereniging ook nog per nieuwe klant een bonus waar ze hele hordes armlastige advokaten van aan het werk kunnen zetten.
Geachte Joop K.

zullen we dit op een volwassen manier bespreken?


Persoonlijk sta ik hier niet afwijzend tegenover, ik vraag me alleen af hoe e.e.a. aangepakt gaat worden. Met name de communicatie naar gedupeerden. Het is inderdaad wel zaak om veel mensen via dat bedrijf te laten bellen.

Hartelijke groet

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

cees,er komt een site zowel voor de gedupeerde voor de laag drempeligheid en één van aspider waar ook de site van schadeloosstelling aanwezig is.Maar laat is eerst de stroom van aanmeldingen op gang komen dan zal aspider ook minder moeite hebben om het sponsor bedrag te verhogen.Want laat ik dit zeggen hij heeft nu de eerste stap gedaan zonder dat er maar één van de aandelenlease gedupeerde zich aanmelde,inschrijving €7.50 zonder dat je ook maar één minuut gebeld wordt.Het is natuurlijk voor inkomsten stroom wel belangerijk actief te blijven bellen(wat je altijd belde)en kijk bij 10.000 inschrijvingen, hoeveel advocaten kunnen daar voor ingezet worden en als het gerechtproces anders loopt dan wij denken dan zullen bij hele grote aantallen inschrijvingen zelfs schuldevrij gemaakt worden. welke provider doet dit met een hoog kwaliteit gehalte.Aan jullie de keus.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes


Geplaatst op 09 Mar 2004 10:44 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

aanmelden,dit via de vereniging schadeloosstelling probeer zoveel mogelijk,familie,kenissen,vrienden enz.te stimuleren om mee te doen mail of fax de telefoonnrs met naam en adres door aan Fax *** of [email protected] en sponsor aspider commucatie neemt contact met u op.vrgr.andre de croos

Naar boven

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,ik wil in elke provincie in nederland een commucatie/aanmeld punt hebben want dit is ook weer beter voor het traject verzorgde reizen voor aangesloten gedupeerde zolang het aandelenlease rechtsproces loopt en bij 700.000 contracten kan dit lang aan en schadeloosstelling zal dan ook groots opgezet worden,elke dexia gedupeerde heeft hier belang bij.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes


Geplaatst op 09 Mar 2004 23:42 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

allemaal,er zijn meer dingen in het leven waar gekozen voor moet worden de meesten zijn kortzichtige vooruitlopende onderwerpen waar de toekomst niet zeker van in te schaten is.Vereniging Schadeloosstelling wel daar bouw de fundament van de toekomst mee en plezier waar de meesten gedupeerde zich te kort aan doen om zich te ontplooien voor de toekomst.Draai je om en verzeker je voor de toekomst en doe mee met de vereniging schadeloostelling.vrgr.andre de croos

Naar boven

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ik bewonder je gedrevenheid Andre! Ongelooflijk.
Ilse

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

blindelingsvertrouwen hoe beoordeel je dit door te voelen,te zien,te ruiken of te proeven ik zou het niet weten.Wat ik wel weet is waar vind je de motivatie om weer iets te ondernemen zonder dat je van te voren al een vooroordeel hebt.Om dit te overwinnen probeer je iets te doen wat ten eerste gratis is en kwalitatief goed uit te testen is na dat je goed overlegd hebt met je partner of iemand die je vertrouw.Als dit gratis product goed bevalt en goed bij je past en je vertrouwen gewonnen hebt dan ga je er mee door.""Dit is nou een fase van ondernemen van iets"",maar we zijn nog steeds voorzichtig want er wordt nog steeds negitief over het product gedaan of gepraat dit brengt u aan het twijfelen ondanks dat u zelf overtuigd bent van de kwaliteit hier van.Laat maar denkt u niemand doet het en waarom zou ik de eerste zijn om in die trein te stappen want dat is al een keer verkeerd gegaan(aandelenlease).En elke dag knaagt de gedachte aan u hoe moet ik die advocaat betalen zonder aan het idee van de vereniging schadeloosstelling deel te nemen,u haalt u schouders op en zegt het komt wel goed want in het najaar komt de OOSTINGPLOEG MET EEN UITSLAG daar wacht ik wel op.Een dag later krijgt u een telefoontje van één of andere verzekerings/beleggingsinstelling wij lossen het voor u op en de nek haren staan weer om hoog vanwege het dexia gevoel.En u maar zeggen nooit en nooit doe ik dit,de vier muren in de kamer lijken de kamer steeds kleiner te maken en u wil naar buiten toe.En buiten ziet u iemand bellen met een mobiel en deze persoon kijkt u aan en zegt wat kan ik voor u betekenen en u zegt plotseling zonder dat u het in de gaten heeft vraagt u via welke provider belt u,de persoon zegt via aspider en u zegt het factuur ook de persoon zegt gelukkig wel via aspider en dat bespaart me op het bellen en onderling is dit gratis en trouwens het vaste net ben ik ook aan gesloten bij elkaar is het goedkoper en kwalitatief gelijk(vergelijk kpn).Ik schud mij hoofd heen en weer en zeg tegen mij zelf,waarom twijfelde ik steeds waarom doe ik niet wat ik moet doen""naar mij zelf luisteren""Het eerste wat je proefd,ruikt,voelt of aanraakt is de beste ingeving in je leven.Dit is een omschrijving van twijfelaars en onzekere gedupeerde,mensen ga de strijd in met vereniging schadeloosstelling.
vrgr.andre de croos.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 08 Mar 2004 23:41 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

joop(k),ik vraag mij af of jij inderdaad wel een gedupeerde bent en er wordt niet gratis gebelden ook geen gratis telefoon,geld toe daar heb je gelijk in voor de advocaten en schulden vrij.Wel krijgt de vereniging inkomsten uit de belvolume en daar wordt de advocaat inderdaad van betaald.Ik heb kpn nog nooit ook maar nooit iets zien doen voor gedupeerde van waar dan ook.En als jij zo graag wil goken dan doe je dat toch mij vrij brief heb je.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Oke, niet gratis dus.
Maar hoeveel geld krijg jij per aanmelding? En hoeveel aanmeldingen heb je dan nodig voor één advocvaat?

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door onnozel »

Alleen die van jou nou goed.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ik was een beetje dom,wil je wel het juiste antwoord horen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

groepsverband met advocaat,dat houd gewoon in waar je ook woont de stukken die nodig zijn voor een rechtsproces.Worden naar één advocaat gestuurd die deze gaat begeleiden waar ook in het land.vrgr.andre de croos
vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

meld je aan en strijd mee met vereniging schadeloosstelling

Gesloten