LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,hiermee wil ik mededelen dat ik de vereniging schadeloosstelling heb opgericht vandaag voor de gedupeerde van dexia klanten zonder winst oogmerk,sponsor inkomsten hooguit 30% organisatie vergoeding(oprichter vereniging) en 70% vereniging inkomsten.De doelstellingen van deze vereniging zijn dat gedupeerde vrijwillige en zonder inleg een advocaat in de arm kunnen aanstellen via het systeem van de vereniging schadeloosstelling Hierover zijn nog .Tijdens de vrijwillige winkelvriendelijk (in alle vrijheid,u mag doen wat u wil op de aan gewezen plek,stad of centrum)verenigingsactie's met Shirtreclame ,waar ook in Nederland of België alles is kosteloos.jullie worden wel geregistreerd en dat tijdens de (vrijwilligerbasis)verenigingactie's deelnemen.
geachte gedupeerde mijn E-mail=[email protected]
site:www.schadeloos-stelling.nl
a.geen kosten lidmaatschap
b.vrij willigebasis en zonder inleg een advocaten kosteloos kunnen krijgen op basis van het systeem van de vereniging.
c.geheel verzorgde reis waar dan ook.op vrijwilligerbasis en naar behoefte van de gedupeerde.

vergaderingen op verschillende locatie in Nederland per verzorgd vervoer op de dag van de verenigingactie's. vrgr.andre de croos

samenwerking met andere stichtingen of verenigingen altijd mogelijk

vrgr.Dhr.A de Croos.tel ***
Laatst gewijzigd door croosjes op 26 apr 2004 15:54, 11 keer totaal gewijzigd.

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Erik »

Fantastisch initiatief Croosjes, Dexia kan nu echt wel inpakken, ik verwacht morgen al een persconferentie van Dexia waarin ze toezeggen dat ze alle schade zullen vergoeden.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry »

Goed idee Andre, kan ik ongeidentificeerdlid worden ?

groetjes Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

harry en erik,de grote vraag is of de gedupeerde het wel willen doen;van mij kant ben ik er al een hele tijd mee bezig.De stimulans in het verhaal, er moet steeds meer betaald worden om je recht te halen.Ik hoop uit de grond van mij hart dat gedupeerde dit niet zien als de zoveelste vereniging en er toch wel vertrouwen en tevens de schouders er onderzetten.Zoals ik al eerder gezegd heb ik ben nog in onderhandeling en het moet de gedupeerde niks gaan kosten dan alleen doorzetting vermogen.vr.gr.andre de croos

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door mm »

Croosjes,

Is die nieuwe vereniging niet overbodig? PAYBACK heeft dit soort dingen als doelstelling. Mee lopen met een demonstratie of iets dergelijks hoef je geen lid voor te zijn lijkt mij. Ook vragen ze de demonstranten niet om met reclame borden van de sponsors te zeulen wat bij de geponsorde vereniging die je aan het opzetten bent wel het geval lijkt te zijn.

Als ik ga demonstreren loop ik met een spandoek waar ik dexia mee te kijk zet en niet met een TShirt van; koop nu een ford scorpio oid.

Het is mischien een idee waar je niet achter staat maar mail eens naar Piet, wie weet hebben ze nog organisatoren nodig waar je je ei en ideen in kwijt kunt.

Gast

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast »

MM,

Scorpio?1? :oops:
Wel bij de tijd blijven :D
http://www.westsidecruisers.com/Picture ... corpio.jpg

Wordt al jaren niet meer gemaakt... De laatste kreeg Wim Kok, en die is ook al vergeten :shock:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mm,ten eerste bij payback moet je wel contributie betalen maar als het niet anders kan dan kan je mee lopen.tentweede het demonsteren is altijd met een uiting met payback demonstratie liepen er ook gedupeerde met shrits en petjes en spandoeken.ten derde bij de oprichting van de vereniging schadeloos-stelling is een e-mail naar piet gegaan waar het verhaal ook uit gelegd is.ten vierde bij vereniging schadeloos-stelling heb je ook geen advocaat kosten en dat is nou het verschil en waar je ook heen gaat het zijn verzorgde reizen .vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 09 apr 2004 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door mm »

Geert,

Scorpio bij autohandelaar Arie. Zo goed als nieuw. Van een oud vrouwtje geweest.

Croosjes,
Verzorgde verkoop reizen? Kun je dan dekens en kussens van texelwol kopen?
T shirt van PB zul je bedoelen? Spandoeken tegen dexia. Ik was nog geen lid toen ik mee liep in den haag werd ook niet op gecontroleerd. Contributie heb ik niet betaald om mee te mogen lopen. Wel om bijgestaan te worden in mijn ellende. Ik zie de meer waarde nog niet van de nieuwe vereniging.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mm,en de kosten van stad naar stad (vervoer) .vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 09 apr 2004 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Andre,

1) Is dit een serieus topic van u? Zo ja, dan dient u m.i. hier niet de belangen van de gedupeerden mee. Voor velen is het reeds een ondoorzichtig geheel van partijen in deze kwestie. Zoals ik uw verhaal lees en begrijp (wat niet altijd meevalt, gezien uw wijze van formuleren) voegt uw voorstel niets toe aan de activiteiten van bestaande belangengroeperingen. Daarnaast zijn uw uitlatingen over Pay-back wat ongenuanceerd. Zelf ben ik geen lid maar weet uit vertrouwde bron dat het lidmaatschap weinig kost en er altijd naar draagkracht wordt gekeken. Ook is het zo dat mensen geholpen en te woord gestaan worden die géén betalend lid zijn.

2) Indien dit onderwerp een flauwe grap van uw zijde is, stopt u daar dan aub mee. Het forum is hier niet voor bestemd.

Met vriendelijke groet,
Jan Verbeek

Gast

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast »

MM,

Is dat die van Kok? :D

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jan, ik wil reageren op jou reactie op mijn topic.

mijn vereninging voegt wel iets toe omdat als je bij ons lid wordt (gratis) dan krijg je je advokaat kosten geheel vergoed maar als tegen prestatie moet je een demontratie doen met reclame bij je van de sponsor en een uiting voor dexia. omdat de sponsor ook iets wil als tegen prestatie.. omdat de sponsor de kosten van jullie advokaten en verzorgd vervoer betaald. dus dan is het logisch dat hun ook iets er voor willen terug zien, snap je.. voor niks gaat de zon op..
dus conclusie het voegt wel degelijk iets toe.
dus: a. geen contrubutie maar wel wordt je geregistreerd met geldige legitimatie bewijs en bewijs dat je een proces met advokaat aanhandig gaat maken betreft dexia.
b. elke demonstratie wordt verzorgd door schadeloosstelling. dus geheel verzorgd; reis eten drinken enz.
c. je hoeft dus je advokaat kosten ook zelf niet te betalen wordt betaald door schadeloosstelling in groepsverband.

met vriendelijke groeten,

Dhr. A de Croos

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Jan »

Dat is dan heeeeel goed nieuws!

Ik vertegenwoordig een groep Eegaleasers en wij hebben net een advocatenkantoor ingeschakeld om Dexia te dagvaarden. Bij deze meld ik ons allen aan (gratis). Tevens ontvang ik graag per ommegaande uw postadres waar ik de facturen van de advocaat naar toe kan zenden zodat deze door de sponsor betaald kunnen worden.

Tevens ontvang ik van u per post 11 T-shirts toegezonden (maten M, X en XL) met de opdruk van de sponsor. Stuurt u ook meteen de data en tijdstippen waar van ons verwacht wordt dat we zullen demonstreren.

Geoeie actie, Croos!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jan met hoebeel mensen spannen jullie (Eegaleasers) een zaak aan tegen Dexia? Wat kost zoiets?

Ik heb de maandelijkse betalingen stopgezet in februari en die van januari gestorneerd, dus ik verwacht eerdaags een reactie van Dexia.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Jan »

Als je me mailt, kijg je relevante info. Overigens doen we dit voor de regio Zuid Holland. Via Payback (zie elders deze site) kun je ook in contact komen met groepen gedupeerden in o.a. Zeeland, Limburg en Utrecht.

Bij ons komt het in het kort hierop neer:
1) Je neemt met een groep Eegaleasers deel aan de gezamenlijke procedure.
2)Kosten: 1.250 + 6% kantoorkosten + 19% BTW + griffiekosten over de groep. Als we met meer dan 10 mensen zijn, zakt de prijs naar 1.000,- ipv 1.250,- (plus de overige componenten). Daar ziet het overigens wel naar uit.
3) Toevallig matchen de contracten redelijk qua looptijd maar dat is geen randvoorwaarde.
5) Stappen -> Gerechtelijke procedure tegen Dexia ter verkrijging van onze inleg en kwijtschelding restschuld. Relevant is wel dat je het contract binnen de 3 jaar van de termijn hebt vernietigd en dat het om de WVD gaat.

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door hphjansen »

IS DIE GRATIS ADVOCAAT AL BEKEND ???

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jan,let goed op ik ben nog in onderhandeling met sponsers en als dit geregeld is dan kunnen zich gedupeerde aanmelde en deze geregisteerd worden met legitimatie plicht en verdere info.tevens komt er een site met www.schadeloos-stelling.nl dit zal omstreeks volgende week ingebruik gaan.vrgr.andre de croos.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jan,ik heb je gemaild,vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,waarom allemaal die onzekerheid voor gedupeerde dat komt omdat er meer gepraat wordt dan actie ondernomen is.wat staat er te doen volgens de patstelling van verschillende organisatie in het algemeen""WACHTEN OP OOSTING PLOEG"" die hebben de tijd wij niet.Welke vereniging of stichting kan u helpen aan het geld voor een advocaat ""NIEMAND"",daarom heb ik vereniging schadeloosstelling opgericht,om deze ongemak te verhelpen en de procesen op verschillende plaatsen te gelijke tijd te laten starten en door te stoten naar de uitspraak van de rechter.Let op ook al blijft de 15 tot 20% instand ""wat ik niet hoop"" maar dat zal blijken in de recht zaal.wie helpt u dan verder welke vereniging of stichting doet dat "noem ze maar op ik hoor het graag"".Wij van de vereniging schadeloosstelling gaan door tot dat u schulde vrij bent.vrgr.andre de croos ""IK HOU U OP DE HOOGTE""

Erik
Berichten: 312
Lid geworden op: 07 jul 2003 15:26

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Erik »

Croosjes, ik dacht eerst dat die hele stichting een grap was maar je bent zo volhardend dat ik het nog bijna ga geloven. Als je dit echt van de grond krijgt dan zou dat fantastisch zijn. Als...

Gesloten