LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ohoh.. als jij je laat kennen dan maak jij echt veel vouten zeg!

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

4. Hoe kan een fout nu samen met een andere fout een "tweede" fout zijn
? \

JNT, 1 fout + 1 andere fout = 2 fouten

Ik pretendeer trouwens niet de wijsheid in pacht te hebben. Ozzy wel! Toch Ozzy?

Nog een keer up! Kan niet vaak genoeg!

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

3) je wil moet met een t, dus je wilt
Die had ik niet gezien. Goeie, "ik was een beetje dom'!

ozzy
Geplaatst op: 14 Feb 2004 17:26 Onderwerp

ik wed dat je er geen twee kan
* je kunt vind ik eigenlijk beter dan je kan!

Up

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

met recht een "droeve haas" te noemen....

Maargoed mensen... heb het hier helemaal gehad... dacht dat het doel van dit forum was om elkaar te informeren en te overleggen over mogelijke oplossingen en strategie... Blijkbaar is dit niet het geval!

In dat geval houdt ik liever de eer aan mijzelf, en zal ik ook de oplossing via een eigen weg moeten zoeken.

Want mijn "lot" in handen leggen van stichtingen die aangestuurt worden door onvakkundige, oppervlakkige, asociale heethoofden die hun leden adviseren op basis van emoties in plaats van feiten was ik toch echt niet van plan. Zoals uit bovenstaande zaken wel is gebleken maken de heren (en dames) zich meer druk over een enkele schrijf of typ fout en het kleineren en beschuldigen van lotgenoten die wellicht nog in staat zijn om zaken te relativeren en in het juiste perspectief te bekijken, dan met het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.

De heren en dames hebben waarschijnlijk zoveel kaas gegeten van juridische zaken e.d. dat als er iets verzonnen wordt, of er mogelijkheden bestaan waar zijn niet op gekomen zijn het niet anders kan wezen dan oplichting.

Persoonlijk denk ik dat iemand die zijn werk heeft gemaakt in het oplossen van financiele problemen, of dat nu een pensioen gat is of een z.g. dexia probleem waarschijnlijk wel een paar alternatieven heeft inplaats van het voeren van jarenlange procedures waarbij je alle kosten vooruit moet betalen, en nog jaren met het zwaard van damocles boven je hoofd moet lopen.

En alle mensen die vinden dat een partij als effectenleaseprobleem.nl een club is die geld wil verdienen over de rug van ons "gedupeerden" zal daar waarschijnlijk een kern van waarheid in zitten. Echter, mijn advocaat vraagt ook € 185,00 per uur... maar jullie maken gelukkig allemaal gebruik van een pro-deo advocaat... of niet? ZO NIET...!!! DIE ADVOCAAT VERDIENT HEEL DIK AAN JOU!!!!!!!

Maargoed... dat is dan waarschijnlijk onbelangrijk...!!! Ik wil iedereen op dit forum (inclusief de stichtingen) enorm veel succes toewensen in het zoeken naar een oplossing van jullie problemen!

Van mij zullen jullie geen last meer hebben!

Met vriendelijke groet,

Alcycia

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Alycia, ben ook even jouw artikel gaan lezen, maar krijg er stevige hoofdpijn van. Wat een fouten! Net zoals op die vermaledijde website van jullie. Zal ik je even uitleggen hoe het werkt met d en t en dt? Kofschip?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

nog steeds héél veel vouten!!!

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

Gast_58 en ikwaseenbeetjedom:

Nu kunnen jullie goed lezen zeg... had dat ook ff bij de kleine lettertjes gedaan... nu heb je er weinig meer aan...!! Stelletje ******..

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door mm »

Jean Alycia Ozzy,

Je hebt het over heet hoofden van stichting bestuurders?

Het spijt me om het mee te delen maar waar staan de reacties van deze bestuurders? Ik zie ze niet. Of bedoel je de reactie van Pieter die zegt dat je met die onzin moet ophouden?

Voor de rest laat je je inderdaad kennen op dit forum. Je bent gekleurd bezig. enerzijds heb je een advocaat en anderzijds is jouw probleem opgelost???????? Het een en ander strookt niet met elkaar.

Maar ja, je zal mij ook wel een heethoofd vinden.

maar goed al jouw topics over de elegante hulpverleners die op provisie basis werken staan weer bovenaan. Je zal wel denken slechte reclame is ook reclame en men wordt daardoor toch nieuwsgierig. Nou jij je zin heb je weer zieltjes gewonnen. (centen) verdient.

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

Ik neem toch aan, dat een partij die kan adverteren op de voorpagina van de telegraaf... geen zieltjes hoeft te winnen op een forum van radar....

En even voor de duidelijkheid... mijn probleem is niet opgelost, ik meen dat ozzy's probleem is opgelost... ik zit nog met een advocaat aan tafel, en heb effectenleaseprobleem.nl de kans gegeven om met een goed alternatief voor een jarenlange rechtzaak te komen.

Thats it.. punt uit... volgens mij een vrij logisch standpunt...

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Alycia


Geplaatst op 15 Feb 2004 01:06 door Alycia


--------------------------------------------------------------------------------

Gast_58 en ikwaseenbeetjedom:

Nu kunnen jullie goed lezen zeg... had dat ook ff bij de kleine lettertjes gedaan... nu heb je er weinig meer aan...!! Stelletje ******..


Evenals 'ik was een beetje dom' was mijn partner ook een beetje dom. Nu zijn we dat niet meer (Alycia: was is namelijk verleden tijd en impliceert dat het voorbij is) en daarom reageren we vrolijk om deze topic voor mevrouw en meneer Ozzy zolang mogelijk bovenaan te houden.
Ik verlaag me helemaal naar jullie niveau, and guess what, ik vind het nog leuk ook!
Groeten
Ilse
(wél Neerlandica of niet neerlandica, het zal me worst wezen)
Laatst gewijzigd door gast_58 op 15 feb 2004 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Gast_58 en ikwaseenbeetjedom:

Nu kunnen jullie goed lezen zeg...
O ja, bedankt voor het compliment!

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

Ga je gang zou ik zo zeggen.. mij heb je er niet mee...

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ozzy schijnt alleen maar te kunnen praten over het krijgen van nog een kind. De reactie van Alicya tegen ozzy: "ben jij nu helemaal be*****terd?Ik neem liever nog een hond!"
Ergens heb ik een positivie reactie gelezen van Ozzy op het beginnen in een handeltje in konijnen!

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door mm »

Ik wist niet dat konijnen een gespleten persoonlijkheid hadden. :lol:

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

ozzy

Geplaatst op 11 Feb 2004 16:43 door ozzy


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Moet je een paartje kopen dan heb je er ook nog een handeltje bij


Ja en als ze dan 20 kindjes krijgen, heb je een winstver10dubbelaar

Naar boven


You see?

MM, konijnen niet, maar Ozzy daarentegen......UP
Laatst gewijzigd door gast_58 op 15 feb 2004 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Kunnen we nu ozzy en Alycia niet beter met rust laten, anders komt die kleine er nooit. :lol: :wink:

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door mm »

Geplaatst op 11 Feb 2004 16:43 door ozzy


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Moet je een paartje kopen dan heb je er ook nog een handeltje bij


Ja en als ze dan 20 kindjes krijgen, heb je een winstver10dubbelaar

Naar boven
Het wordt eerder een rampvertiendubbelaar :roll:
Laatst gewijzigd door mm op 15 feb 2004 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Kunnen we nu ozzy en Alycia niet beter met rust laten, anders komt die kleine er nooit
. Zouden ze wel willen!

mm
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jan 2004 23:47

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door mm »

Zou Ozzy Alcada en Jean gewerkt hebben bij Findi?

Heb met ze te doen is ook een sterfhuis constructie.

Jammer voor de albino's. moeten zonder grote broer pappa en mama verder door het leven.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Geplaatst op 15 Feb 2004 01:23 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen we nu ozzy en Alycia niet beter met rust laten, anders komt die kleine er nooit.
Het kan haast niet anders of dat kindje gaat er komen. Het is zo stil 'aan de overkant'.

Of 'overkand' Alycia, wat zou het zijn?

Gesloten