LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jeroen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 jul 2003 19:16

OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean is wederom weer actief op het forum. Al meerdere malen heeft hij
zich geuit onder een valse naam. Het gaat bij hem altijd maar om een belang en dat is de zijne.

OZZY is JEAN !!!

Jean of Ozzy of wat voor een naam je straks weer gaat gebruiken met je mooie praatjes, zal ik nog even die onderwerpen naar boven halen waar je letterlijk op je bek ging toen bleek dat je met een valse naam een heel zielig verhaal had verzonnen om mensen over te halen?
Je beloofde toen iedereen om niet meer terug te komen, maar je kunt het niet laten he Jean... Zielig voor je werkelijk waar.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

helaaas heeft ie ook nog een paar vriendjes/vriendinnetjes die meehelpen waardoor het allemaal nog verwarrender wordt. :evil:
Zelfde taalgebruik, zelfde soort taalfouten, zelfde aantal dagen hier aanwezig.. het valt niet op zeg!!
Naast de serieuze forumbezoekers waren er al een paar dexianen en nu dus ook nog echt zieke figuren die gedupeerden onder het valse voorwendsel van hulp bieden nog eens verder de put in willen helpen en daar dan zelf beter van proberen te worden. bah! :evil:

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door ozzy »

Ten eerste, ik heet geen jean, ben nog nooit zo genoemd en heb mijzelf ook nog nooit voorgedaan als zijnde Jean.

Ten tweede, geef mij een voorbeeld van de taalfouten die ik getypt heb, ik wed dat je er geen twee kan vinden. Ik ben namelijk niet (een beetje) dom.

Ten derde, ik heb geen vriendjes hier op het forum. Er zijn wel mensen die het met mij eens zijn of die mij zo af en toe eens bijvallen. Ik ken deze mensen echter niet en heb ze nog nooit ontmoet.

Ten vierde, nogal logisch dat die mensen gelijk met mij op het forum gekomen zijn, de dag van de uitzending van Radar, duhhh...

Ten vijfde, ik ben een van de weinigen die ook nog eens bereid is om een deel van de schuld bij zichzelf te zoeken, ipv alles af te schuiven op Dexia. We waren er allemaal met de volle honderd procent bij hoor, toen we het contract tekenden.

Ten zesde, als je niks met mij te maken wil hebben, reageer dan niet op mijn topics en begin al helemaal geen topics over mij om mij uit de tent te lokken. Laat een ander nou eens gewoon in zijn waarde. Niet heel nederland hoeft dezelfde mening te hebben.

:twisted: :evil:

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi Ozzy,

Het is nu eemaal een idiote hobby van mensen om dit forum om te roepen "he, jantje is dezelfde als pietje".

Ik heb eens gereageerd zonder in te loggen, en gelijk was de reactie: dat moet nico zijn (of zo).

Tja, wat nou de lol is van mensen om maar te roepen: die is die, hij is hij en zij is zij? Ik snap het ook niet.

Het is een gewoonte van sommige mensen.

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Volgens mij waren Dexia en z'n voorgangers toch de oplichters ????

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

je bent je anders knap aan het opdringen ozzy!!

"dat die mensen gelijk met mij op het forum gekomen zijn"
moet dat niet zijn:
"dat die mensen tegelijk met mij op het forum gekomen zijn"

maar ik wil je best wel gelijk geven hoor! :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ik ga je taalvouten niet weergeven want dan komen al die topics weer bovenaan te staan en dat is precies wat jij wilt.
Eén topic zelfs al zo'n 150 keer!

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door ozzy »

Toch leuk zo iemand op het forum die denkt dat hij Neerlandicus is... Is toch jammer als je niks anders te doen hebt.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ten tweede, geef mij een voorbeeld van de taalfouten die ik getypt heb, ik wed dat je er geen twee kan vinden. Ik ben namelijk niet (een beetje) dom
.
ik heet geen jean
Samen met de fout die 'ik was een beetje dom' constateert, is dit de tweede. Eigen naam spel je met hoofdletter.
Niet heel nederland hoeft dezelfde mening te hebben
.
En de derde: Nederland schrijf je ook met een hoofdletter.

Dat zijn er dus drie in 1 reactie, die ik overigens niet eens goed gelezen heb (want misschien staan er nog meer).

Ik ben overigens wel Neerlandica.

Dag Ozzy, met minder vriendelijke groeten dan te doen gebruikelijk,
Ilse

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door croosjes »

ozzy,wat is de doelstelling van jou optreden

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Geplaatst op 11 Feb 2004 16:55 door gast_58


--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Geplaatst op 11 Feb 2004 13:14 door gast_58


--------------------------------------------------------------------------------

Alycia, Ozzy, Sabine, Janneke52 (zie topic "rustig slapen") zitten bij elkaar op een kamer zich een hoedje te lachen om het feit dat deze topic steeds weer naar boven komt met hun promotieverhaaltje.
En misschien loggen ze nog wel onder verschillende namen aan en zijn het nog niet eens vier personen. Laat ze toch! En hoop samen met mij dat niemand er in trapt
.
Een topic met een naam als deze (Ozzy is....) mag best even bovenaan blijven staan!

Art
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jul 2003 11:23

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Art »

Zeg neerlandica, "neerlandica" wordt niet met een hoofdletter geschreven. (Het komt vrij zelfgenoegzaam over, moet ik zeggen.) En dat moet ik jou vertellen, terwijl ik niet eens Nederlands heb gestudeerd.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Art, wat ik schrijf barst van de 'vouten'. Ben ook maar een mens. Maar ik daag niemand uit ze te vinden! Onze Ozzy wel.


Geplaatst op 14 Feb 2004 17:26 door ozzy
ik wed dat je er geen twee kan vinden
Wat zou ik gewonnen hebben?

jnt
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 00:04

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door jnt »

Ik kan ook niet slapen en reageer ook maar even op Ilse. Ik moest me echter eerst laten registreren en daardoor was Art me voor.

1. Het woord neerlandica begint inderdaad met een kleine letter.

2. Het is eigennaam, niet eigen naam; dus aan elkaar spellen.

3. Wel zal wel wél moeten zijn (ja, ook op een korte klinker tegenwoordig).

4. Hoe kan een fout nu samen met een andere fout een "tweede" fout zijn?

Welterusten.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ok, even opnieuw bovenaan dan

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

Tjonge jonge, de helden van de stichting zijn weer op dreef, hahaha...

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Jammer dat je niet kon slapen jnt.
Maar wél, wèl, wël of wêl, wat maakt het uit?
Welterusten!

Gossip:

Ozzy wil nog een kind



… en nu heeft Ozzy zijn wens uitgesproken om nog een kind te nemen.

Ozzy is momenteel nog druk bezig met revalideren na zijn ongeluk van eind 2003.
Hij liep daar behoorlijke verwondingen bij op. Alycia, zijn vrouw wist niet wat ze hoorde toen hij zijn kinderwens uitsprak.

"Hij was nog geen week uit het ziekenhuis en hij wilde alleen maar seks met me hebben," aldus Alycia. "Ik was geschokt. Ik kreeg al overal pijn als ik ‘m maar zag lopen, laat staan hoe Ozzy zich moet voelen!"

Ozzy schijnt alleen maar te kunnen praten over het krijgen van nog een kind. De reactie van Alicya tegen ozzy: "ben jij nu helemaal be*****terd?Ik neem liever nog een hond!"

We wachten af ...

Jij ook welterusten Alycia.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 14 Feb 2004 17:26 door ozzy


--------------------------------------------------------------------------------

Ten eerste, ik heet geen jean, ben nog nooit zo genoemd en heb mijzelf ook nog nooit voorgedaan als zijnde Jean.

Ten tweede, geef mij een voorbeeld van de taalfouten die ik getypt heb, ik wed dat je er geen twee kan vinden. Ik ben namelijk niet (een beetje) dom.

Ten derde, ik heb geen vriendjes hier op het forum. Er zijn wel mensen die het met mij eens zijn of die mij zo af en toe eens bijvallen. Ik ken deze mensen echter niet en heb ze nog nooit ontmoet.

Ten vierde, nogal logisch dat die mensen gelijk met mij op het forum gekomen zijn, de dag van de uitzending van Radar, duhhh...

Ten vijfde, ik ben een van de weinigen die ook nog eens bereid is om een deel van de schuld bij zichzelf te zoeken, ipv alles af te schuiven op Dexia. We waren er allemaal met de volle honderd procent bij hoor, toen we het contract tekenden.

Ten zesde, als je niks met mij te maken wil hebben, reageer dan niet op mijn topics en begin al helemaal geen topics over mij om mij uit de tent te lokken. Laat een ander nou eens gewoon in zijn waarde. Niet heel nederland hoeft dezelfde mening te hebben.

**********************************************************

Ja hoor, dat kan ik wel. Deze topic mag wel weer opnieuw bovenaan staan.

1) jean moet met een hoofdletter, dus Jean.
2) nederland moet met een hoofdletter, dus Nederland.
3) je wil moet met een t, dus je wilt

:lol: :lol: :lol: .

Er staan trouwens nog meer fouten in.

gast_58

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ah (zonder of met h?), het gaat om mij nu?
Maakt niet uit! Nog een keer UP!

Alycia
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 feb 2004 00:21

Re: OZZY IS DIE OPLICHTER JEAN

Ongelezen bericht door Alycia »

met recht een "droeve haas" te noemen....

Maargoed mensen... heb het hier helemaal gehad... dacht dat het doel van dit forum was om elkaar te informeren en te overleggen over mogelijke oplossingen en strategie... Blijkbaar is dit niet het geval!

In dat geval houdt ik liever de eer aan mijzelf, en zal ik ook de oplossing via een eigen weg moeten zoeken.

Want mijn "lot" in handen leggen van stichtingen die aangestuurt worden door onvakkundige, oppervlakkige, asociale heethoofden die hun leden adviseren op basis van emoties in plaats van feiten was ik toch echt niet van plan. Zoals uit bovenstaande zaken wel is gebleken maken de heren (en dames) zich meer druk over een enkele schrijf of typ fout en het kleineren en beschuldigen van lotgenoten die wellicht nog in staat zijn om zaken te relativeren en in het juiste perspectief te bekijken, dan met het zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.

De heren en dames hebben waarschijnlijk zoveel kaas gegeten van juridische zaken e.d. dat als er iets verzonnen wordt, of er mogelijkheden bestaan waar hun niet op gekomen zijn het niet anders kan wezen dan oplichting.

Persoonlijk denk ik dat iemand die zijn werk heeft gemaakt in het oplossen van financiele problemen, of dat nu een pensioen gat is of een z.g. dexia probleem waarschijnlijk wel een paar alternatieven heeft inplaats van het voeren van jarenlange procedures waarbij je alle kosten vooruit moet betalen, en nog jaren met het zwaard van damocles boven je hoofd moet lopen.

En alle mensen die vinden dat een partij als effectenleaseprobleem.nl een club is die geld wil verdienen over de rug van ons "gedupeerden" zal daar waarschijnlijk een kern van waarheid in zitten. Echter, mijn advocaat vraagt ook € 185,00 per uur... maar jullie maken gelukkig allemaal gebruik van een pro-deo advocaat... of niet? ZO NIET...!!! DIE ADVOCAAT VERDIENT HEEL DIK AAN JOU!!!!!!!

Maargoed... dat is dan waarschijnlijk onbelangrijk...!!! Ik wil iedereen op dit forum (inclusief de stichtingen) enorm veel succes toewensen in het zoeken naar een oplossing van jullie problemen!

Van mij zullen jullie geen last meer hebben!

Met vriendelijke groet,

Alcycia

Gesloten