LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaten Noord-Holland

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Cygne
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:37

Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door Cygne »

Vermeld hier a.u.b. naam, woonplaats en in het kort uw ervaringen met advocaten in Noord-Holland.

lennart
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 okt 2003 17:48

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door lennart »

Er is meerdere malen gevraagd naar advocaten. In Alkmaar zit een dvocaat die voor ons belang opkomt.
deze zit bij het buro van Van Diepen en De Kroef geloof ik.
Hun kantoren zitten in ieder geval door heel Noord Holland.
Ik vond ze betrouwbaar overkomen.
Laatst gewijzigd door lennart op 01 dec 2003 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

engel
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 sep 2003 18:57

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door engel »

ben het eens met lennart. Van diepen en van der kroef zijn erg goed

en komen heel betrouwbaar over.

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door Jos1 »

Ik hoor ook goede berichten over Oversier uit Hoofddorp, maar ik zou ook graag een tarievenlijst willen zien. Laat de marktwerking hier maar eens gaan werken.

Jos.

susanna
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 aug 2003 20:23

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door susanna »

Ik heb zelf advocaat Brink van Spong Advocaten in Amsterdam.
Spong advocaten is op dit moment al bezig met het voorbereiden van de gang naar de burgelijke rechter.

Desgewenst willen zij ook andere gedupeerde beleggers bijstaan.

Dus, als iemand nog een goed advocatenkantoor in Amsterdam en omgeving zoekt dan hoor ik dat graag.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door Piet »

Aanvulling op Susanna,

Spong advocaten
Mr. Brink, 020-3305409
www.spongadvocaten.com

Zij hebben al meerdere dexia zaken, maar doen niet aan toevoeging.

Groeten,
Piet

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door De rechter »

Geplaatst op 30 Dec 2003 10:59 door wworco

Bos en partner, zijn zo onze manieren.??????

Voor ons zelf alles goed op een rijtje gezet, en uiteindelijk de beslissing genomen om met Bos en partners in zee te gaan. Worden we door een secretaresse gebeld, die er duidelijk geen zin in had, voor een afspraak. We konden pas over ruim twee maanden terecht, en uiteindelijk zijn we daar toch maar mee akkoord gegaan, ondanks dat het voor ons aan de laten kant was, gezien ons einde contract. Volgens de secretaresse mochten wij onze handen dicht knijpen met deze afspraak, ze hadden al ruim 200 gegadigde. Duidelijk te merken was dat het storm liep, en dit ondanks de forse prijs die er voor betaald moest worden, zo tussen de 5.000 a 10.000 euro. De dag na de afspraak hebben wij terug gebeld met een vraag over ons Triple Effect contract, wat voor de afspraak met Bos afliep, dus wat we moesten doen als er een brief van Dexia in bus viel? Dit schoot de secretaresse kennelijk in haar verkeerde keelgat, en begon duidelijk geïrriteerd te zinspelen op dat we maar blij mochten zijn dat we een afspraak hadden. Kortom we moesten niet zeuren, op onze vraag aan haar waarom we dan een advocaat hadden, zei ze nuchter, daar hebben we nu geen tijd voor, we hebben het al druk genoeg. We hebben toen afgesproken haar die zelfde middag nog terug te bellen, omdat wij ons even wilden beraden op de ontstane situatie. Wat schetst onze verbazing, worden we een uurtje later terug gebeld dat de afspraak was geschrapt. We hadden toch een mondelinge afspraak zei ik, dat zegt u, reageerde ze nuchter. Nou ja, nu breekt mijn klomp, dit is toch advocaten katoor of niet soms. We waren helemaal overrompeld door deze mededing, en ze zou ons nog terug bellen voor een nieuwe afspraak. Tot op heden is dit nog niet gebeurd, en eerlijk is eerlijk, mocht ze nu nog bellen dan bedanken wij voor de eer. Het lijkt erop dat deze advocaten meer voor de kwantiteit gaan, dan voor de kwaliteit, en snel over de ruggen van de gedupeerden hun zakken willen vullen. Ik heb nog een goede tip voor de heer Bos, neem een echte secretaresse, een die advocatenkantoor als Bos waardig is.

Anoniem

mik
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2004 21:06

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door mik »

Ik ben ook op zoek naar een advocaat regio hoofddorp.

Zijn er nog meer gedupeerden uit regio deze die gezamlijk iets willen ondernemen/of kosten willen drukken.

mvg. mik

Gast

Re: Advocaten Noord-Holland

Ongelezen bericht door Gast »

oversier uit hoofddorp doet ook met toevoeging

Gesloten