LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pim had niet niet gewild !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Toos

Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door Toos »

Ik ben er van overtuigd de Pim Fortuyn de huidige aandelen lease misere had weten te voorkomen en alle gedupeerden schadeloos had gesteld. De ware schuldige is dus Volkert van der G. en daarom roep ik iedereen op op vanaf heden alle deurwaardersdreigbrieven door te sturen naar de Beilmerbajes, dat zal hem leren !

lieskes broertje

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door lieskes broertje »

ik heb het altijd al gedacht, maar nu weet ik het zeker. Verleasers hebben zaagmeel op die plek waar bij mij hersens zitten. Tip voor de verleasers, misschien kunnen jullie jezelf gek laten en wilsonbekwaam laten verklaren. Dat kun je wellicht een dagvaarding ontlopen. Jammer alleen voor al die advocaten die zich geldhongerig op de verleasers storten :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door nederlander »

Zeg Toos,

Niet om het een of ander, maar wat jij nu uiteenschetste in jouw topic, is te gek voor woorden.
Ik zal niet teveel zeggen, maar met dit soort dergelijke berichten werk je er wel naar, dat leipo's zoals Lieske commentaar leveren.
Zeg Lieske, ook al ben je het mij niet waard, wil jij voortaan even nadenken voor je wat zegt, jij scheert nu iedereen over een kam.
Het gaat toch sterk erop lijken dat jij niet bij je volle verstand bent.
De laatste keer vroeg jij aan mij, waarop ik dat baseerde dat jij niet goed bij je hoofd bent, wel hier is het bewijs.
Het is echt niet normaal meer wat jij doet.
Lieske opzouten met je beledigingen, je word knap irritant, weet je dat.

uhhh

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door uhhh »

Als iemand gaat leasen o.i.d. doen ze dat zelf.
Je zegt nu wel dat Pim dat niet had gewild, nou er zijn meer mensen die zeggen dat je eerst beter moet nadenken.
Je hebt getekend, dus nu zit je met de consequenties.
Pim zei altijd een man een man, een woord een woord.
Je zit eraan vast, so be a man en neem de consequenties ook als een man (vrouw) Maar nu het 'slecht' gaat, wil iedereen, iedereen aansprakelijk stellen. Onzin... Je doet het helemaal zelf, je bent vrijwillig in zee gegaan.

Toos

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door Toos »

Je bent lekker inkonsekwent uhhh, rare naam trouwens, ik zeg ook wel eens uhhh maar dat is op de wc of als ..... afijn. Een man een man een woord een woord, dat moet dan maar in de eerste plaats voor Legio gelden met hun mooie praatjes !

uhhh

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door uhhh »

nee toos da's wat

een persoon

Re: Pim had niet niet gewild !

Ongelezen bericht door een persoon »

Uhh is inderdaad een rare naam, maar die gast heeft wel gelijk.
Dit is iets wat jezelf uit moet vechten, dat kan je niet bij een ander neerleggen.
Als Pim Fortuin nog had geleefd, had je precies dezelfde situatie gehad als nu, Pim Fortuin was ook niet alles.

Gesloten