LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rikkie69

Re: Durion

Ongelezen bericht door rikkie69 »

Bankrekeningnummers worden NIET aan OXXIO verstrekt door derden.
Hoe je in vredesnaam aan die gegevens komt weet ik niet maar het gaat nergens over!

Pebbels

Re: Durion

Ongelezen bericht door Pebbels »

Ook ik heb zoiets! Zijn ooit van de Durion aan de deur geweest en heb info van ze gehad. Na nu blijkt, nooit iets getekent, heb alle info hier nog liggen, en toch ben ik onlangs afgesloten van electra, door mensen van Essent. Ra,ra hoe kan dat?

Ik ben het momenteel natuurlijk wel aan het uitzoeken, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer door die VRIJE ENERGIE markt.

Pebbels

Re: Durion

Ongelezen bericht door Pebbels »

PS.

Ik neem/nam ook geen electra af van Essent, dus mijn vraag blijft, van wie wel dan? Dit berichtje behoort nog bij het schrijven van hierboven.

Gast

Re: Durion

Ongelezen bericht door Gast »

Het callcenter Annie Connect doet nu de telefonische verkoop voor Oxxio.
Ik heb daar gewerkt en geloof me, je wordt voorgelogen en bedrogen en misleidt tijdens zo'n gesprek. En dan te bedenken dat dit callcenter nog is uitgeroepen tot beste van Nederland. Ongelovelijk.

Henk23

Re: Durion

Ongelezen bericht door Henk23 »

Het is niet juist dat bovenstaand callcenter aquiaitie doet voor oxxio.

Janzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:37

Re: Durion

Ongelezen bericht door Janzen »

Bij durion neem ik elektriciteit af. Tot mijn verbazing ontving ik begin dit jaar een welkomsbrief voor afname gas. Sindsdien wordt er iedere maand € 67,90 (voorschot gas) automatisch afgeschreven. Ik heb gebeld, geschreven, intrekkings kaart in gezonden. Niets helpt. Nu door de giro laten blokeren. Wat is hier tegen te doen?
Ik ben nu des duivels en dien een aanklacht in wegens oplichting.
John Schraa

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Durion

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


Gesloten