LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oproep: slechte ervaring met Nefkens

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Gast »

Wie heeft er, net zoals ik, slechte ervaringen met Nefkens?
Ik wordt daar steeds in de maling genomen en ze verrichten gewoonweg slecht werk aan mijn auto.

Bij wie nog meer?

MF
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2003 10:50

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door MF »

ga dan toch gewoon naar een ander !! :?:

Bassie

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Bassie »

Goh, word je in de maling genomen knul? Moet je ook niet op 1 april je auto daar laten repareren.
Voorgaande tip is wel een goede, er zijn zat garages in Nederland, probeer een andere. Dit laatste advies heb ik je vrouw ook gegeven over haar man.

Nachtegaal

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Nachtegaal »

Bassie ... zonder Adriaan bepaald minder humoristisch.....

911

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door 911 »

Super Bassie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miss L.

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Miss L. »

Ja, ook ik zit er nu middenin!
Net een auto gekocht bij Nefkens. Maar zodra je hebt betaald is de service ineens nergens meer te bekennen. :?

Gast

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Gast »

Het hele internet staat vol met klachten over Nefkens>

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je daar toch een auto hebt gekocht?

Maar goed, afgezien van de ellende. Wat vreet Nefkens nu weer uit?

cyberspace2001

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door cyberspace2001 »

heb in Juli dit jaar een 2e hands auto gekocht bij nefkens Amstersdam en er zouden daar een en ander aan me auto gedaan worden, maar wat bleek ze hadden uit eindelijk mijn remmen niet vervangen, dus na mijn vakantie is dit alsnog recht gezet. Mijn vader was hier 25 jaar lang klant, strax als zijn verkoper weg gaat daar zoeken we een andere dealer. Nadat het gedaan is aan mijn auto is er niets aan de hand. Sinds een paar weken is Nefkens Amsterdam overgenomen door Pauw, en heet et ook geen Nefkens meer.

Gast

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Gast »

het kan niet anders zijn dat Nefkens, als organisatie die ruim 40% van de Peugeot's in Nederland verkoopt, mede verantwoordelijk is voor de slechte service.

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=74188[/url]

mr. E.

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door mr. E. »

Natuurlijk zal er bij een organisatie welke dusdanig groot opereert als Nefkens, gerust wel een wat fout gaan. We zijn allemaal mensen. Een fout is menselijk toch? Maar deze mensen doen schijnbaar zelf niets verkeerd bij hun dagelijkse werkzaamheden.

We lezen dat Nefkens nog altijd een groeiende onderneming is. Groeien doe je niet wanneer je waardeloos werk leverd. :wink:

Dus prima wanneer iemand zijn gal lekker anoniem op een internet site spuuwd. Maar lekker makkelijk is het natuurlijk wel. Erg sneu.

Gast

Re: oproep: slechte ervaring met Nefkens

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, onderaan de tevredenheids lijst in Autoweek. Dus echt tevreden zijn de klanten niet over de service van Peugeot Nederland en haar dealers (waaronder Nefkens)

U klaagt over anonimiteit op het internet: ik denk niet dat u
mr. E heet. Ook mis ik uw volledige huisadres. :D

Gesloten