LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sonja »

Ik wil ook mijn inleggeld terug.
Eerder stop ik niet met proceduren.

Duizenden en duizenden ben ik kwijt.
MIjn eigen geld wil ik teurg, alles.

Sonja.

RobR
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 aug 2003 16:33

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door RobR »

Goedzo Sonja, izo denk ik er ook over!

Rob

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sonja »

en wellicht een schadevergoeding Rob.

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door waltmans29 »

goed zo,wij laten ons niet onder krijgen ,doorgaan tot het einde,tot de laatste cent,en dat zou eigenlijk iedereen moeten doen , dat doet die ....bank tenslotte ook.

groetjes

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Inge »

Sonja,

Wat ben jij een depri. En maar zeuren over je zelf, denk ook eens aan een ander.

Inge.

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door waltmans29 »

ik vind dat helemaal niet depri,doorgaan tot het einde,dat is gewoon klasse, de mensen die betalen en met zich laten sollen,die zijn depri!en trouwens sonja,blijf maar goed aan jezelf denken, want dexia zal dat absoluut niet doen.die denken ook alleen aan hun zelf.
en nog iets,de rijken worden rijker,en de armen worden armer! mag je zelf invullen wat ermee wordt bedoeld.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Waltmans,

Je laatste regels slaan denk ik op het 'bezuinigings' plan van het kabinet, wat kennelijk vele Nederlanders, gezien hun stemgedrag absuluut ondersteunen. Voor de duidelijkheid, mijn stem ging naar de mijns inziens betere afdeling.

Afgezien daarvan. Wat Sonja wil, en vele anderen met haar, is mooi om te weten. Maar op basis waarvan menen Sonja en mensen met hetzelfde idee dat ze daar recht op hebben? Dat zou ik graag jurdisch gemotiveerd (ja juridisch, want op die basis moeten ze het zien te regelen) eens willen vernemen.

Groet, Sara

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door waltmans29 »

hoi. sara
ten eerste, ik zelf bedoelde niet het kabinet, maar dat maakt niks uit, dat vult iedereen zelf in,
ten tweede, juridisch, ik dacht dat de stichting daar al mee bezig was, je weet ,ik zelf ga voor de zorgplicht, en dat zal voor ieder weer verschillend zijn,maar waar een hele goede wil is ,is er altijd weer ergens een weg.maar juridisch, daar hebben de meeste mensen die de kontrakten afgesloten hebben geen kaas van gegeten.dus dan zul je weer moeten aankloppen bij meneer de advocaat, en die lust hem ook wel.
groetjes waltmans

Vriend van NickW
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2003 20:37

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Vriend van NickW »

Het is absoluut, Sara! Met een "o" en niet met een "u".
(Nu mij niet gaan aanvallen want jij verbetert mensen ook de hele tijd)

Sonja:

Ge zult betalen. Tot de laatste cent!
En een schadevergoeding????? Ik hoop dat je buik groot genoeg is om erop te schrijven.

hahahahaha

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

o / u verhaal???

Vriend van NickW
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2003 20:37

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Vriend van NickW »

niet aanvallen!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoi Sara,
Op welke partij heb jij dan gestemd?

Los van wat MIJN overtuiging is: het lijkt mij toch dat dit kabinetsbeleid, dat erop gericht is de toekomstige generaties NIET met een schuld op te zadelen, de gedupeerden van Legio bijzonder aan moet spreken. Of zeg jij: maak maar schulden, in de toekomst zien we wel verder?

Groeten,
Sjoerd

Vriend van NickW
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2003 20:37

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Vriend van NickW »

Sarah is een uitgesproken SP-er, wist je dat niet?

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Beste Sara,

Juridisch onderbouwen???

Dat vervelend product had never nooit verkocht mogen worden, dus alles terug.....tot de laatste cent, en rente???? laat maar zitten, want ik had dat geld anders toch maar opgemaakt, en nu ook niks gehad.

En nu niet komen met een dubbele ontkenning, want daar snap ik ook al niks van.

Ik bedoel dit niet negatief naar jou toe, want jij doet gigantisch veel goede dingen voor ons op dit forum.

Groet,
Ron uit Den Haag.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Sjoerd,

Ik heb in elk geval niet gestemd voor de partijen die nu het kabinet vormen. Laten we het daar maar op houden.

In mijn commentaar op het bericht van Waltmans ging ik er, kennelijk ten onrechte vanuit dat hij met zijn laatste regels doelde op de huidige bezuinigings maatregelen die de personen die het reeds goed hebben het goed laten houden en de personen die om uiteenlopende redenen het minder hebben verder omlaag halen.

Uiteraard ging het mij daarin dus niet om de lease ellende. Maar nu we het daar toch over hebben, het huidige kabinet roept steeds dat men 'eigen verantwoordelijkheid moet nemen'. Wat dat aangaat geef ik onder dat politiek regiem, voor zover de politiek hier echt wat mee kan, mogelijk benadeelden in dat kader weinig kans.

Overigens indien jij denkt dat het oogmerk van dit kabinet is toekomstige generaties niet met een schuld op te zadelen, dan zou ik je er even op willen attenderen dat die toekomstige generaties die aanspraak zouden moeten kunnen maken op het zorgstelsel wel geacht worden te betalen voor dat waar zij straks geen aanspraak op maken. Kortom, ze worden (mogelijk????) niet opgezadelt met een schuld, maar ze dienen wel te betalen voor hetgeen ze zelf straks ontberen. Heel spannend.

Groet, Sara
Laatst gewijzigd door Sara Etty op 28 sep 2003 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Vriend van,

Hoe kom je daar nou weer bij?

Shaggy
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2003 21:09

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Shaggy »

Beste Ron, waarom heb je dan getekend?

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ron,

Kun je dat ook juridisch relevant motiveren? Ik geloof best dat er van alles aan ongenoegen is, maar realiseer jij je ook dat dit ongenoegen, voor wat betreft het krijgen van compensatie toch wat meer zal moeten worden gemotiveerd? En kom dan niet met een zo vreselijk open en algemene kreet als 'zorgplicht'. Onderbouw die stelling, noem de relevante regelingen of gebruikelijke maatstaven. Maak er een daadwerkelijke zaak van. Of niet. Is natuurlijk aan jou. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat dergelijke, op dit forum populaire kreten hun doel niet erg raken zolang je er geen echt juridisch gemotiveerd verhaal van maakt. En je wilt toch dat hetgeen je zegt stand houdt? Zorg daar dan voor.

Groet, Sara

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Dat vraag ik me zelf ook steeds af.

Misschien wel de dollartekens die in onze ogen kwamen.

Je was toch een *** als je niet mee deed?

Shaggy,
Ik denk dat het beste antwoord op jouw vraag in één woord omvat kan worden.


[/url]MISLEID

Groet,
Ron uit Den Haag.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: COMPROMIE? ik wil ook mijn INLEG teug.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Sara, "lieverd"

Sorry, ik pas.

Gesloten