LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marlies
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2003 18:08

Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Marlies »

Jullie stichting bestaat nu al één jaar.
Vinden jullie niet dat jullie gefaald hebben?
Ik zeg dit omdat jullie leden bestand nog ver onder jullie doelstelling zit.
Nu weer dat gerotzooi met Jurgen die "uitgaven" heeft gedaan die hij niet mocht doen.

Jullie brachten het nog zo mooi in het begin en, als ik alles nog eens teruglees op dit forum, daar is bijna niets van terecht gekomen behalve een demonstratie dan.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Marlies,

Raadpleeg onze website en je vind daar je antwoord wat je zoekt en wat PB allemaal heeft bereikt. En dat is bereikt ondanks de interne strubbelingen.

Mvg Pieter

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Marlies het is geen stichting maar een Vereniging. De opzet was goed maar m.i. geen bestaansrecht meer. Ik heb me aangemeld bij....adviesverlies .

Groet, Annelies.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Luc »

Marlies... wat heb je zelf bijgedragen....?

Ben erg benieuwd.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Annelies,

Ooit iets gehoord van Adviesverlies...? Ben heel benieuwd.


Mvg,


Luc

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Luc,
Ik vind je vraag aan marlies irrelevant. Om lid te zijn van een vereniging is het niet per se noodzakelijk in actieve vorm bij te dragen. Niet iedereen is daartoe immers in staat. Als je lid wordt en contributie betaalt dan kan je daarmee ook alleen te kennen geven dat je sympathiseert dan wel het doel ondersteunt (en dat is zeker niet in de laatste plaats door je geldelijke bijdrage). Bovendien zijn er ook mensen lid geworden omdat ze simpelweg alleen maar hulp verwachtten, en daar is m.i. niets mis mee. Als ik voor mijn voeten gegooid word door mensen van Pay Back dat ik niet in actieve zin bijdraag (zoals jij nu in feite doet), dan hoeft het lidmaatschap van de vereniging voor mij niet meer. Maar wees gerust, ik heb die plannen niet.
m.vr.gr.
rob v.d.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Luc »

Rob,

Ik vind de reacties op Pay-Back niet in verhouding staan tot wat zij gedaan hebben, doen en nog willen doen. Op dit moment valt het bij mij verkeerd dat er zoveel gezeurd, geklaagd en gevraagd wordt, maar dat tegelijkertijd die mensen die zich wérkelijk inzetten ook zó snel aan de kant gezet lijken te worden.

Ik begrijp heel goed dat maar een gedeelte van de gedupeerden zich kán inzetten, actief dan. Maar enige terughoudendheid is wel welkom als zich bij de actieve leden moeilijkheden voordoen, die m.i. niemand had kunnen voorzien.

Ik ben het een beetje zat, dat afwachtende gedoe en het forum maar bestoken met vragen. Een gedeelte van de mensen die hier om hulp vragen neemt niet eens de moeite om te bedanken voor de geboden adviezen.

Als je je niet wilt of kunt inzetten, wees dan terughoudend met kritiek; je weet niet half wat er allemaal bij komt kijken, tenzij je er middenin zit.


Luc

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

marlies noem mij een stichting of vereniging die meer heeft bereikt dan dat kleine clubje dat Payback heet.
De vereniging draait op een handvol vrijwilligers die al hun tijd opgeven om andere en zichzelf onder het Dexia-juk uit te krijgen.
Ik zie ook mindere punten maar die hebben andere clubs ook en zelfs meer.
Andere stichtingen hebben echte profs in dienst of zijn zelf meesters in het recht en waar staan die nou?, juist in de schaduw van Payback.
Leaseverlies is niet blij met de raad van wijze heren uit Den Haag, hun taak is minder belangrijk maar ook weer niet overbodig en dat komt door Payback.
Leaseleed zou met de hulp van Payback ook veel verder kunnen komen en wie weet wat we nog voor elkaar gaan betekenen.
En heeft Payback gefaald?, nee we hebben met beperkte middelen veel gedaan en hebben veel stof doen opwaaien in Den Haag en zeker in Brussel.
Marlies we doen onze stinkende best om met onze beperkte middelen zoveel mogelijk te doen en dan gaan er wel eens dingen anders dan gepland, maar we leven nog en zullen vechten tot we er bij neer vallen.
Met vallen en opstaan zullen we jullie proberen mee te helpen naar een goede en passende oplossing voor alle gedupeerde die in ons kielzog mee blijven vechten voor meer gerechtigheid en een eerlijke behandeling van de consument.
mvg B Suikerbuik

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door willem »

B Suikerbuik. Gelukkig zijn er ook een hoop mensen, die de inzet van payback bijzonder waarderen. Ook al lijkt het soms niet zo, omdat het forum vergeven is van galspuwers.
Ik hoop, dat deze mensen die zo vreselijk negatief zijn zo verstandig zijn hier ook geen tijd meer aan te besteden en het forum links laten liggen en ik hoop van harte, dat jullie je daardoor niet uit het veld laten slaan.

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Luc,
Door een paar dagen afwezigheid heb ik niet kunnen reageren. Ik snap goed wat je bedoelt. En ook de irritatie kan ik wel billijken, vooral als het om opmerkingen van suggestieve aard gaat. Ik kraak jullie inzet dan ook geenszins af. Als het misschien wel zo overkwam, dan mijn verontschuldiging.
M.vr.gr.
Rob v.d.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Luc »

Oké Rob, bedankt voor je reactie. :D Ik denk dat het allemaal wat duidelijker is nu.

Mvg,


Luc

ks.delarambelje
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2003 21:53

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door ks.delarambelje »

Marlies,


Het is altijd mensen die ontevreden zijn die hier zo makkelijk kan praten, zeuren en zeuren ( en jij bent er 1 van die mensen).

Nou ik vindt dat Payback goed zijn beste heeft gedaan beter dan SLV,
ik hoop dat jullie (Luc, Piet, Pieter en dhr. Suikerbuik) altijd de moed blijft houden om alle gedupeerden een positief gevoel kan geven in het leven na al die ellende die wij nu nog moeten mee dragen ja! ellende van Dexia.

En mensen die klagen en zeuren en zeuren die moet maar opzouten.

Ik ben het zat van al die negatieve sfeer hier op het forum.

En ik wens Luc, Piet, Pieter en dhr. B suikerbuik veel succes en sterkte toe, voor het strijden tegen de Dexia.

groetjes Karin1

Aznar

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Aznar »

Maar die poll die verderop staat geeft duidelijk aan dat bijna de helft van de gedupeerden ontevreden is over deze stichtingen.......wat denkt meneer Luc daarvan?

Mohammed

Re: Graag een oprecht antwoord van het bestuur van Pay Back aub!

Ongelezen bericht door Mohammed »

Is tie Poll vor de pollitik?


Gesloten