LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ping Kassa !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Elias »

Bij het programma KASSA van de Vara op Ned 3 kwam weer eens goed in beeld, dat het de moeite loont info in te winnen en af te wegen om te procederen, in dit geval tegen Foris met zijn "groeivermogens en beursversnellers". Die (oplichters-)bank maakte vele duizenden slachtoffers, die valselijk werden voorgelicht en Fortis had geen vergunning ingevolge WCK voor het aansmeren van deze contracten.

DSI en de civiele rechter maakten al eerder korte metten met dit soort contracten: Inleg terug MET rente en vergoeding van de kosten.

Met dank aan PAL en Leaseproces.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Navarre »

Met dank aan PAL en Leaseproces.
Ja ja ik weet het...........daar hebben we Navarre weer, maar vertel me eens, wat hebben PAL en Leaseproces nu eigenlijk werkelijk voor resultaat geboekt?

Advocaatkosten blijven oplopen, Wcam staat voor de deur, BKR op je naam omdat je op advies van PAL bent gestopt met betalen......

Ik geloof geen ene moer van deze zgn redders in de nood, maar vertel maar dat ik ongelijk heb.

Wat hebben ze bereikt?

BvdH
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 apr 2006 20:09

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door BvdH »

Dat zal duidelijk worden als Het Hof in Amsterdam b.v. een uitspraak doet.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Willems »

Je hebt ongelijk kerel!

Vertel eens: een contract dat vernietigd is, op wat ga je dan WCAM of een schikking toepassen? Of is WCAM en de schikking wel een wet en vernietiging buiten gerechtelijk niet ?

Nu heb je gelegenheid jouw wijsheden naar boven te halen en kritiek verdragen smart boy!

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Navarre »

Vertel eens: een contract dat vernietigd is,
Buitenrechtelijk, kortom als Dexia dit anders ziet, zal de rechter hier een uitspraak over geven. Zolang dit niet gebeurd is, is er geen uitsluitsel te geven of jouw vernietiging terecht was.

Men zei in vroeger tijden ook dat de aarde plat was, achteraf bleek het anders te zijn.

Van Dalen

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Eveneens in vroeger tijden werden heksen en ketters op de brandstapel gezet of gevierendeeld ... Zou ene Navarre zich aangesproken voelen?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Ping Kassa !

Ongelezen bericht door Willems »

Er is géén uitsluitsel te geven of de vernietiging terecht was (vergunningen, aankoop aandelen, misleidingen, eegalease, zorgplicht, vonissen hierover zijn bekend) Indien er geen uitsluitsel te geven is, hoe is dan Wcam en de regeling van Duisenberg wel mogelijk? Is er misschien in dat geval een suggestieve uitsluitsel uit de hoge hoed getoverd?( waarvoor Dexia bekend voor is: omdraaiingen tot en met).

Gesloten