LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Welvaren Select van DSB.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door wreker »

Bedankt voor deze tip Piet, wij gaan hier allemaal naar deze uitzending kijken.

Ook deze Heer kon met zijn vergaarde buit op zijn zolderkamer leningen verstrekken aan particulieren. Hij heeft echter voor een andere levenswijze gekozen. Zijn bank zou dan de naam AOB gedragen hebben.
En wat nu als Dirk Nico had geheten? :roll:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door Elias »

JH:
dictator piet, mogen we zelf bepalen of we kijken. Daar hebben we jou niet voor nodig.
Zeg dictator JH, praat aub in de IK-vorm.

Ik maak zelf wel uit of ik dat bepaal, of ik kijk :!:
En daar heb ik jou (JH) niet bij nodig. :!:

bergie
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 mei 2004 20:11

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door bergie »

Piet, ik ben ontzettend onder de indruk van je gedrevenheid, je inzet en geloof in een goed resultaat voor de vele gedupeerden van de DSB.

Ik zal vanavond zeker kijken naar het programma.

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door hathor »

Ik heb net de uitzending gezien en ik vond het schokkend. Piet kreeg zoals gewoonlijk weer veel te weinig tijd om zijn verhaal te doen. Nee dan die Frits Wester. Die man begrijpt er na al die jaren nog steeds niets van. Hij noemde ons allemaal uiteraard weer geldwolven met dollartekens in de ogen en wat mij het meeste greep was de opmerking dat, wanneer de beurzen omhooggegaan waren, Dirk onze grote held zou zijn geweest. Dat slaat werkelijk nergens op. Waar het over had moeten gaan was het feit dat Dirk zonder blikken of blozen heeft verteld dat maar 1% van de mensen in de problemen komt en dat daar dan een goede oplossing voor werd gezocht. Ik geloof er werkelijk helemaal niets van. Ik ken de verhalen van schuldhulpbureaus en daar denken ze er heel anders over. Frits Wester zal ook gerust wel gespeculeerd hebben op de beurs maar die heeft het vast slimmer aangepakt. Zelf beleggen en wanneer de aandelen goed hoog staan, dan verkopen. Dat had ik zelf met onze aandelen Aegon eind december ook graag gedaan. Op dat moment hadden we zeker een fictieve winst van enkele tientallen duizenden guldens. Helaas zaten we vast in die mooie Legio Lease constructie en konden wij niet uitstappen. Piet, ik hoop dat je ondanks het feit dat dit programma weer op een teleurstelling is uitgelopen, je toch door zult gaan. Je moet maar zo denken: hoge bomen vangen veel wind. Veel succes nog met de strijd!!!

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pewi »

Piet,
Erg jammer dat die Frits Wester zo moest eindigen. Ik ben van mening dat iemand die in het openbaar zoiets roept, zich eerst moet laten voorlichten waarover hij iets roept.
Frits Wester zei iets in de trend van: Ik vind dat uw clubje een nogal doordramt. Als de beurs wat blijven stijgen, was Dirk Scheringa uw beste vriend geweest. U zag toch alleen maar dollartekens in de ogen".
Frits Wester, als de beurzen waren blijven stijgen, was dit bedrog inderdaad (nu nog) niet aan de orde geweest. U gaat toch ook niet met goed werkende wasmachine naar een monteur.
Vrgr pewi

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door burning inside »

deze risico volle producten hadden ze nooit aan de gewone burger mogen verkopen!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 20 Jan 2006 18:19 door JH
--------------------------------------------------------------------------------
dictator piet, mogen we zelf bepalen of we kijken. Daar hebben we jou niet voor nodig.
Piet bedoeld dit in het algemeen!
We heten [gelukkig] niet allemaal JH.

Dan kijk je toch niet!

Zeker weten dat je gekeken hebt!
Laatst gewijzigd door pluutje op 20 jan 2006 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door JH »

Zeker weten dat je gekeken hebt!
Inderdaad, pluutje. Ik kon de verleiding niet weerstaan en met zeer veel genoegen overigens. :wink:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pluutje »

met zeer veel genoegen overigens.
Zal wel!

bergie
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 mei 2004 20:11

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door bergie »

Waarschijnlijk wil die Frits Wester openlijk solliciteren naar de functie van voorlichter bij die roversbende, de DSB. Dat sloeg toch nergens op. Jammer Piet.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pluutje »

Mogelijk heeft Scheringa van te voren contact gezocht met Wester!

Dan kun je zulke toestanden krijgen.

Wat er met geld allemaal mogelijk is.....!

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door Margriet »

Klasse Piet je was er weer ,van jou doorzettingsvermogen kunnen nog vele leren,jammer dat Frits Wester zo sneaky het laatste woord nam maar die begrijpt er niets van en idd. leek het een sollicitatie naar de" hoge heren".
Ook vreemd is het dat er juist NU een storing is en dat je de uitzending dus niet terug kan zien/horen(in opdracht soms?)
Piet nogmaals dank dat je er weer stond!
Groet Margriet.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door wreker »

Nee "meneer" frits wester, als de beurs was blijven stijgen waren al die oplichtingspraktijken niet aan het licht gekomen , en was het misschien gedeeltelijk uitgekomen wat er beloofd was. :shock:

U bent wel heel ver in achting gedaald.
Frits Wester.......bah!


pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pluutje »

Zou Scheringa Frits Wester toch ook iets in zijn oor gefluisterd hebben :!: :?: :shock:
Laatst gewijzigd door pluutje op 20 jan 2006 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door wreker »

Zou het interview van advocaat Rob Silvertand ooit nog openbaar worden gemaakt?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door pluutje »

Goeie vraag Wreker!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door JH »

En zo hebben de pallers weer een goed weekend, nu er wederom aanleiding is om anderen de schuld in de schoenen te schuiven van de oorzaak van hun misstappen.
Stel dat de heren Wester en van der Graaf nu eens het tegenovergestelde beweerd hadden. Dan waren het prima journalisten, het is net zoals Frits Wester zei, als de beurzen waren gestegen dan was ook Dick Scheringa een geweldig man.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door wreker »

Als "meneer" wester het tegenovergestelde had beweerd, had ik geconcludeerd dat hij zich in ieder geval in de materie had verdiept. :roll:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Hollands Welvaren Select van DSB.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hier is weer het bewijs dat de journalistiek is doorspekt met vooringenomenheid, en zonder zich ergens in verdiept te hebben de grootste bek opzetten.
Zo is Pim Fortuin ooit ten onder gegaan.
Toen was er ook zo'n bral Frits Wester die achteraf van toeten nog blazen wist.
Maar deze keer zullen we nog wel eens zien wie de langste adem heeft.
JH en consorten gniffel er maar rustig op los.
Onze tijd komt gegarandeerd.

Gesloten