LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door Dexia gebeld

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Door Dexia gebeld

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik ben van mening dat diegene die de (vooruitbetaalde) rente over de lease aftrokken dondersgoed wisten dat ze aan het speculeren waren met geleend geld!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Door Dexia gebeld

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik wist van niks dat deed mijn accountant.
Alleen de stommiteit dat ik hem van te voren niets heb gevraagd valt mezelf te verwijten.
Maar opgelicht en misleid ben ik
Zeker weten!!!

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Door Dexia gebeld

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Wat een Dubio-ze logica. De mensen werd gewoon verteld door de contractenaansmeerders dat ze de inleg van de belasting konden aftrekken net zoals bij het afsluiten van een koopsompolis. Daardoor werden de argeloze gedupeerden nog eens extra verleid tot het aangaan van zo'n snertcontract! En dat heeft niks met speculeren te maken!

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Door Dexia gebeld

Ongelezen bericht door * »

Een echte Dexia streek!
"Wij geven u de tip dat e.e.a. aftrekbaar is"
"zo kunnen wij later aanvoeren wat onze mening is"

Maar dit gaat niet over meningen maar over keiharde feiten! Dexia gaat gewoon op zijn bek!

Dubio, met een MENING kom je niet ver.
Ik ben van mening dat Dexia mij bedonderde door rente betalingen "inleg" te noemen. Tja, klinkt ook leuk, maar schiet ik ook niet veel mee op.

Doe mij wel een plezier en blijf de boel hier warm houden. Het dreigde hier een beetje te verstommen maar dank zij jou soort laait de boel (en dus ook de strijd) weer op. Dit voorkomt een stille dood van deze affaire.
Wel een beetje lastig voor Dexia. maar ja.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Door Dexia gebeld

Ongelezen bericht door Dubio »

* schreef:
Dubio, met een MENING kom je niet ver.
Ik ben van mening dat Dexia mij bedonderde door rente betalingen "inleg" te noemen. Tja, klinkt ook leuk, maar schiet ik ook niet veel mee op.
Waarom stond dan in alle folders: uw inleg bestaat geheel uit rente! En als je rente betaalt is dat over een lening, als je rente ontvangt is dat over een vordering, en namelijk de vordering die Dexia jegens jou heeft. En deze te menselijke bank geeft je nog een behoorlijke korting op deze vordering ook!

Gesloten